×
×

ساخت و ساز در انزلی | طراحی ویلا در انزلی

  • کد نوشته: 3712
  • ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
  • دیدگاه‌ها برای ساخت و ساز در انزلی | طراحی ویلا در انزلی بسته هستند
  • طراحی ویلا در انزلی به گزارش ساخت ویلا : طراحی ویلا انزلی طراحی و ساخت ویلا انزلی را چگونه میشه انجام داد؟ اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارند در شهرهای شمالی کشور ویلا داشته باشند ویلای خود را به تیم تخصصی اویم شاهانه بسپارید ما شهر خوش آب هوای  انزلی را به […]

    ساخت و ساز در انزلی | طراحی ویلا در انزلی

    طراحی ویلا در انزلی

    به گزارش ساخت ویلا : طراحی ویلا انزلی طراحی و ساخت ویلا انزلی را چگونه میشه انجام داد؟ اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارند در شهرهای شمالی کشور ویلا داشته باشند ویلای خود را به تیم تخصصی اویم شاهانه بسپارید ما شهر خوش آب هوای  انزلی را به شما پیشنهاد میدیم.

    شما برای داشتن یک ویلا شکیل و زیبا باید حتما به کسانی که در این زمینه تخصص لازم را دارند مراجعه کنید. طراحی ویلا و ساخت ویلا یک بسیار تخصصی میباشد که هر کسی نمیتواند از پس آن بر بیاید.

    برخی از شرکت های خصوصی و مهندسان هستند که برای انجام این کار هزینه های زیادی میگیرند و در آخر هم یک سازه ای که با نقش ما مطابقت نداره تحویل شما میدهند. ساخت ویلا در انزلی برای طراحی وساخت ویلا در انزلی میتوانید با مراجعه به دفتر کار ما و با دیدن پروژ هایی که در برخی از مناطقی این شهر انجام داده ایم بهترین و زیباترین نقشه را انتخاب کنید.

     

    ساخت ویلا در انزلی

    ساخت ویلا در انزلی

    ساخت ویلا در انزلی

    طراحی ویلا در انزلی مناطق شمالی کشور بخاطر داشتن آب هوای مناسب و داشتن جنگل، کوه، دریا یک مکانی عالی برای خوشگذارنی و تفریح هستند  به همین عواملی که در این مناطق وجود دارد بیشتر مردم دوست دارند به آنجا سفر کنند.

    برخی برای شنا در دریا دوست دارند به این شهر ها سفر کنند برخی هم برای دیدن مناطق طبیعی و بکر و همچنین کوهنوردی به شهرهای شمالی کشور سفر میکنند. ساخت ویلا در انزلی بیشتر مناطق شمالی کشور جایی خوبی برای داشتن ویلا و همچنین گذراندن تعطیلات مناسب میباشد. الیته این هر کسی دارای سلیقه شخصی برای سفر است. اما مناطق شمالی برای ساخت ویلا مکانی خوبی میباشند چون هم دارای کوه، جنگل، دریا میباشند.

    طراحی ویلا در شمال برخی از مردم آب هوای مناطق شمالی که مرطوب و گرم میباشد را دوست ندارند و دوست دارند در شهر خود ویلایی درست. ما به شما توصیه میکنیم در هر جای ایران که دوست دارید ویلا درست کنید ما آماده خدمت به شما برای طراحی و ساخت پروژه شما هستیم.

    طراحی ویلا در انزلی

    بندر انزلی یکی از شهرهای قدیمی و پرجمعیت شمالی ایران میباشد که قبل از انقلا به بندر پهلوی معروف بود و مکانی برای تفریح شاه بزرگ بود. این شهر یکی از شهر های مهم گردشگری و از مراکز مهم اقتصادی شمال کشور و ایران میباشد. ساخت ویلا در آمل طراحی ویلا در انزلی این شهر همچنین یکی از قطب های ورزشی بخصوص فوتبال است. یکی دیگر از ویژگی های این شهر این است که اولین بندر و بزرگترین شهر بندری در سواحل شمالی کشوراست. ساخت ویلا در انزلی پس شما میتوانید این نتیجه رو بگیرید و یا خود را متقاعد کنید که داشتن چنین ویژگی هایی میتواند شما رو قانع کند که یک ویلا در این شهر داشته باشید.

    شما با طراحی و ساخت ویلا در انزلی در این شهر قطعا ضرر نخواهید کرد. ما در ادامه سلسه مباحث طراحی و ساخت ویلا قصد داریم به تفاوت و وجه مشترک بین ویلا و آپارتمانها بپردازیم. بین طراحی ویلا و یک آپارتمان قطعا تفاوت و وجه های مشترکی وجود دارد.

    ساخت شهرک ویلایی در انزلی

    طراحی ویلا در انزلی اولین تفاوتی که بین طراحی ویلا و طراحی آپارتمان وجود دارد این است که کاربری بین آنها از همدیگر متفاوت میباشد. ساخت ویلا در انزلی یکی از مباحث کاربری ویلا و آپارتمان این است که شما زمانی یک آپارتمان را میسازید زیاد به مباحث رفاهی و  معماری آن توجه نمیکنید ولی اگر بخواهید طراحی وساخت ویلا در انزلی انجام بدید قطعا کاربری تفریحی برایتان مهم میباشد.

    ساخت ویلا هشتگرد بیشتر ما از ویلا برای استراحت و آرامش روحی و روانی استفاده میکنیم و برای گذراندن تعطیلات آخر هفته یا تعطیلات نوروزی به آنجا سفر میکنیم. ولی در آپارتمان شما میتوانید زیاد برای امکانات تفریحی آن سخت نگیرید البته این نکته را باید هم یادآوری کرد که امروزه برخی از آپارتمانها دارای امکانات رفاهی و تفریحی مخصوص خود هستند. این دیگر بستگی به سلیقه و نظر شما دارد.

    تفاوت در نقشه معماری ویلا و آپارتمان

    اما دومین اختلافی که بین طراحی ویلا و آپارتمان وجود دارد تفاوت در نقشه آنها خواهد بود.

    شما در هنگام ساخت یک آپارتمان باید بر اساس مساحت که دارید فضاهای مختلف را بصورت پشت سرهم طبق قاعده و اصولی طراحی کنید. ساخت ویلا در انزلی ولی در طراحی و ساخت ویلا این قاعده وجود ندارد. در طراحی ویلا شما میتوانید نقشه را بر اساس نظر و ایده خود درست کنید و هر فضایی در هر نقطه ای قرار بدید. طراحی ویلا در انزلی برای مثال در هنگام ساخت ویلا شما میتوانید سالن پذیرایی را در اندازه زیادی در نظر بگیرید یا اتاق خواب کودکتان را بر اساس فضاها و نیازها مد نظر داشته باشید.پ در حالی که در طراحی آپارتمان نمیتوان این کار را انجام داد. مثالهای زیادی میتوان در این زمینه زد ازجمله ساختن اختصاص دادن فضایی مناسب برای بازی و سرگرمی کودکان در ویلا موردنظر خود که این طرح را نمیتوان بخوبی در آپارتمان ها اجرا کرد. البته واحد آپارتمانی که دارای مترازی بزرگی باشد میتوان نقشه های خوبی در آن اجرا کرد.

    تفاوت در محوطه و بالکن

    سومین تفاوتی که بین ویلا و آپارتمان وجود دارد این است که قوانین و ضوابط شهری آمده است که یک واحدد آپارتمانی باید هم نورگیر داشته باشد هم و بالکنی برای تعبیه هوا. شما هنگامی که میخواهید نقشه آپارتمان خود را طراحی کنید ساخت ویلا شیب تند باید بالکن یا نورگیر را در آن جانمایی کنید.

    طراحی ویلا در انزلی در آپارتمانهایی که به سمت جنوبی میباشند یک بالکن یا تراس در آنجا درست میکنند اما این ضابطه و قاعده برای شما در هنگام طراحی و ساخت ویلا وجود ندارد  میتوانید آنرا بر اساس سلیقه خود در هر فضایی جانمایی کنید.

    بالکن در ویلا نقش نورگیر را تعیبه هوا را ندارد میتوانید در آنجام باغچه کوچکی از گل گیاه درست کنید. و حتی میتوان یک بالکن اختصاصی برای استفاده شخصی درست کنید.

    نقشه بالکن در فضاهای آپارتمانی این است که محلی برای نگهداری گل گیاه و خشک کردن لباس ها استفاده میشود. نقشه ساخت ویلا ۸۰ متری ساخت ویلا در انزلی یک تفاوت بزرگی که بین بالکن و محوطه ویلا وجود دارد این است که محوطه ویلا یک مکانی بسیار بزرگی است که میتوان در آن فضای سبز بزرگ و یک مکانی برای تفریح کودکان درست کرد  درحالی که در بالکن نمیتوان این کارها رو انجام داد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.