×
×

ساخت ویلا چوبی و طراحی ویلا چوبی

  • کد نوشته: 2193
  • ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
  • دیدگاه‌ها برای ساخت ویلا چوبی و طراحی ویلا چوبی بسته هستند
  • طراحی ویلا چوبی به گزارش طراحی ویلا : ساخت ویلا چوبی و طراحی ویلا چوبی توسط تیم طراحی ما خانه های ویلایی چوبی آیا تا به حال فکر نکرده اید که چرا بیشتر خانه های ایالات متحده از چوب ساخته شده اند و نه از آجر و بتون؟ چرا حتی پس از تکرار فجایع طبیعی ، […]

    ساخت ویلا چوبی و طراحی ویلا چوبی

    طراحی ویلا چوبی

    به گزارش طراحی ویلا : ساخت ویلا چوبی و طراحی ویلا چوبی توسط تیم طراحی ما خانه های ویلایی چوبی آیا تا به حال فکر نکرده اید که چرا بیشتر خانه های ایالات متحده از چوب ساخته شده اند و نه از آجر و بتون؟

    چرا حتی پس از تکرار فجایع طبیعی ، ایالات متحده در ساخت خانه هایی با آجر کاری نمی کند؟ یا در همین شمال کشور خودمان چرا در ساخت و ساز همه خانه ها و ویلاها از چوب استفاده می گردد ؟

    طراحی ویلا چوبی خانه های چوبی در مقایسه با خانه های آجری بسیار مقرون به صرفه تر هستند ساخت ویلا این ویلاها  آسانتر وسریع تر  است زیرا مواد سبک وزن و انعطاف پذیر تر از آجر هستند. خانه های ویلایی چوبی چوب همچنین می تواند در مناطقی که فرسایش و لجن جمع می شوند راحت باشد زیرا چوب در برابر چنین خوردگی مقاوم است.

    خانه های چوبی جایگزین اکولوژیکی و اقتصادی بیشتری نسبت به خانه های ساخته شده از آجر و بتونی سنتی است. چوب نه تنها بخشی از طبیعت است ، ساخت ویلا چوبی بلکه استفاده از آن برای محیط زیست مفید است.

    این خانه های چوبی از مواد طبیعی و غیر نفتی ساخته شده اند که قابل بازیافت و تجزیه زیست تخریب پذیر هستند و همچنین “زیست محیطی” در نظر گرفته می شوند.

    طراحی ویلا چوبی

    طراحی ویلا چوبی

    ساخت ویلا چوبی 

    ساخت ویلا چوبی گروه طراحی ما با استفاده از مواد مناسب برای ساخت یا نوسازی خانه های ویلایی چوبی بنای آسایش ، کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد. آجر و چوب هر دو گزینه های زیبا و کاربردی برای خانه های ویلایی هستند.

    ساخت ویلا چوبی آنها همچنین در رنگ های مختلف ، سبک های مختلفی قرار می گیرند.

    آجر و چوب از نظر ظاهری طبیعی ، با دوام و عایق خوبی هستند.

     می توانید یک خانه تمام آجری ، یک خانه ویلایی تخته چوبی یا یک خانه آجر با تمامی امکانات مشابه  بسازید و از آن لذت ببرید. طراحی ویلا چوبی چوب برای خانه های ویلایی در شمال کشور و کلبه های  جنگلی  دوست داشتنی و معقول است.

    تخریب پذیر زیست محیطی آن ، مقرون به صرفه ، سالم و بی خطر است.  به همین ترتیب ، راه حل های مهندسی و نقشه های معماری اغلب با چوب به خوبی حاصل می شوند. این امر به ویژه در مورد طراحی های غیر معمول یا در حال تحول در ویلاها  صادق است.

    هزینه ساخت ویلا چوبی

    چوبی برای بازسازی ، تغییر و ساخت راحت تر از آجر هستند. می توان از الوارهایی با ضخامت زیاد استفاده نمود تا روند  پوسیدگی آنها  تا صد سال یا بیشتر طول بکشند. چوب های سخت و درختان بزرگتر قوی و بادوام هستند.

    خانه های ویلایی چوبی یک راه حل خوب برای کسانی است که به دنبال ساخت خانه بازنشستگی ، در محیط های طبیعی یا برای اهداف سالم از نظر محیط زیست هستند. طراحی ویلا چوبی چوب سالم و آرامش بخش است. تصور می شود بعضی از چوب ها ترپن ها را آزاد می کنند ، ماده ای که ذهن و بدن را آرام می کند.

    ساخت اضافه طبقه

    این به “اثر حمام جنگلی” معروف است چوب همچنین تهویه مطبوع طبیعی است و رطوبت را جذب می کند. تمیز کردن چوب و آجر هر دو  آسان است و هم یک شستشو یا اسپری ساده باید این ترفند را انجام دهد.

    باز هم ، آجر با کیفیت نیاز به نگهداری کم و زیاد دارد. در برابر صدمه مقاوم است ، ساخت ویلا چوبی در صورت بروز حوادث ، قطعات کوچک را می توان به راحتی تغییر داد یا جایگزین کرد.

    آجرهای قدیمی تر یا بد آتش می توانند به لکه زدایی یا ملات جدید احتیاج داشته باشند. طراحی ویلا چوبی چوب ممکن است نیاز به ترمیم، پالایش یا جایگزینی داشته باشد. ساخت ویلا شیک اگر به خوبی ساخته شده باشد ، نصب شده باشد این کارها به  حداقل می رسد. ترک هایی که گاهاً درظاهرچوبها پدید می آیند باید ا قبل از فصول بارانی یا برفی پر شوند.

    طراحی ویلا چوبی

    طراحی ویلا چوبی

    مزایا ویلا چوبی 

    با گروه طراحی  ما می توانید با بهترین مصالح ساخت و ساز یک با محیط دنج و پر آرامش داشته باشید.

    طراحی ویلا چوبی چوب به عنوان یک پل حرارتی عمل نمی کند بلکه به عنوان عایق عمل می کند ، بنابراین خانه را در تابستان خنک نگه می دارد و در زمستان گرم می کند و همین امر آن را به یک خانه ساختمانی بسیار پایدار تبدیل می کند.

    ساخت ویلا فشم ساخت ویلا چوبی میزان صرفه جویی در گرمایش و تهویه مطبوع در سال بین ۵۰ تا ۶۰ درصد محاسبه شده است.

    دیوارهای خانه های  ویلایی که ما در ساخت و ساز آنها سهیم هستیم  شامل موادی است که نه تنها از سر و صدای خارج عایق بندی می شود بلکه به پایداری دما نیز کمک می کند: می تواند پشم سنگ ، پشم بره ، پنبه بازیافتی و غیره باشد که همگی مواد اکولوژیکی با ۰ مشتق روغن هستند.

    ویلا چوبی

    ویلا چوبی

    اسطوره های دروغین درباره خانه های چوبی

    ۱- در حالیکه برخی از خانه های بتونی کاملاً تحسین شده پس از ۴۰ سال آماده ریزش هستند ،  در برخی از کشورهای اروپای شمالی خانه های چوبی وجود دارد که بیش از ۲۰۰ سال در آن سکونت داشته اند.

    ۲- آتش سوزی ها معمولاً در خانه ها توسط وسایل داخل خانه شروع می شود:  یک سیگاری که به درستی در آن قرار نگرفته ، اتصال کوتاهی و غیره است و آنچه که باعث آتش سوزی می شود مبلمان داخل آن است ، بنابراین خطر آتش سوزی همان است. ساخت ویلا چوبی اگر آتش به زودی خاموش نشود ، چوب آتش می گیرد اما بسیار آهسته می سوزد.

    بدترین نتیجه این است که اگر آتش به سرعت خاموش نشود ، خانه به خاکستر کاهش خواهد یافت. با این حال ، درجه حرارت بالا در خانه ساخته شده از بتن می تواند باعث ایجاد ترک هایی شود که همچنین ممکن است منجر به ریزش خانه شود.

    با توجه به صرفه جویی در مصرف انرژی ،مواد قابل بازیافت و تفاوت قیمت در مقایسه با خانه های سنتی ، آیا ارزش آن را ندارد؟ خانه های چوبی می توانند خانه هایی باثبات تر باشند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.