×
×

ساخت ویلا در لاهیجان | طراحی ویلا در لاهیجان

  • کد نوشته: 3739
  • ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
  • دیدگاه‌ها برای ساخت ویلا در لاهیجان | طراحی ویلا در لاهیجان بسته هستند
  • طراحی ویلا لاهیجان به گزارش ساخت ویلا : طراحی ویلا لاهیجان و ساخت ویلا در لاهیجان یکی دیگر از کارهایی است که شرکت ما با بهره گیری از مهندسین متخصص و با تجربه پروژه هایی زیادی در آن درست کرده است. لاهیجان یکی از شهر مهم و پرجمعیت استان گیلان است ساخت ویلا لاهیجان که بعد […]

    ساخت ویلا در لاهیجان | طراحی ویلا در لاهیجان

    طراحی ویلا لاهیجان

    به گزارش ساخت ویلا : طراحی ویلا لاهیجان و ساخت ویلا در لاهیجان یکی دیگر از کارهایی است که شرکت ما با بهره گیری از مهندسین متخصص و با تجربه پروژه هایی زیادی در آن درست کرده است.

    لاهیجان یکی از شهر مهم و پرجمعیت استان گیلان است ساخت ویلا لاهیجان که بعد از شهرهای رشت و انزلی سومین شهر پرجمعیت گیلان محسوب میشود. این شهر دارای آب هوای مرطوب و گرم درفصل تابستان و دارای آب هوای سرد و بارانی در فصل زمستان میباشد. شهر لاهیجان بدلیل داشتن جنگل های فراوان و مناطق بکر مکانی خوبی برای تفریح و ساخت ویلا است.

    ساخت ویلا در لاهیجان بهمین دلیل خوش آب هوا بودن و داشتن محیطی سرسبز برخی از مردم در آنجا دوست دارند ویلا بسازند. طراحی ویلا در چنین مکان هایی از اهمیت دو چندانی برخودار میباشد چون سالیانه هزاران گردشگر از سرتاسر ایران به این شهر و سایر مناطق شمالی ایران مسافرت میکنند و از ویلاها برای استراحت خود استفاده میکنند.

    که به همین خاطر باید طراحی ویلا چه از لحاظ نما و چه دکوراسیون داخلی شیک و عامه پسند باشد. یکی از فضاهایی که در هنگام طراحی و ساخت ویلا باید به آن توجه داشت آشپزخانه خواهد بود. ساخت ویلا لاهیجان شما باید از معمار مورد نظر بخواهید که آشپزخانه را در یکی از فضاهای خوب ویلا ترسیم کند تا در آینده دچار مشکل یا تخریب بازسازی آن نشوید.

    هنگام ترسیم نقشه ویلا اندازه اصلی سالن پذیرایی، اتاق نشیمن خصوصی، آشپزخانه، اتاق تلویزیون، و ابعاد هر کدام را بطور کامل مشخص کنید و همچنین فضاهای ارتباطی بین این مکان ها هم را به یاد داشته باشید که این مکان ها با همدیگر ارتباط داشته باشند.

     شماره تماس ۰۹۱۲۲۲۳۶۹۷۴

    طراحی ویلا

    طراحی ویلا

    ساخت ویلا در لاهیجان

    ساخت ویلا در لاهیجان و طراحی ویلا در لاهیجان برای داشتن یک آشپزخانه شیک و زیبا در ویلا خود باید به متراژ زمینی دارید توجه کرد. اگر مساحت زمین شما از ۹۰ متر کمتر باشد بایستی ۱۴ تا ۱۸ متر برای درست کردن آسپرخانه اختصاص بدهیم.

    ساخت ویلا لاهیجان در چنین ویلای ۹۰ متری داشتن یک آشپزخانه در حد این اندازه بسیار شیک و نقلی در میآید. ولی اگر مساحت زمین شما ۱۲۰ متر مربع باشد میتوانید ۲۰ تا ۲۴ متر را برای ساختن آشپزخانه ویلا خودتان اختصاص بدهید.

    البته ناگفته نماند امروزه بیشتر آشپزخانه ها رو بصورت اوپن درست میکنند و براحی میتوان به وسائل این محل دسترسی داست.

    طراحی ویلا لاهیجان وجود آشپزخانه یکی از نیازهای مهم و ضروری در هر ساختمان و ویلای شخصی برای بانوان ایرانی است که در ساختمان ها یا ویلاهایی که دارای یک طبق هستند معمولا این مکان را در کنار اتاق نشیمن و سالن اصلی درست میکنند تا دسترسی به آن براحتی انجام گیرد.این دسترسی راحت و به آشپزخانه به این دلیل است که براحتی میتوان در هنگام تماشای تلویزیون و زمان استراحت یا در موقع پذیرایی از مهمانان به ساده گی به آشپزخانه دسترسی داشته باشیم.

    از آشپزخانه بعنوان قلب ویلا نام مییبرند و حتما در هنگام ساخت آن آنرا به سیستم کابینت تجهیز کرد ساخت ویلا در خزرشهر تا بتوان ظروف آشپزخانه را در داخل آنها جای بدید. آشپزخانه یکی از ارکان مهم و اصلی یک ساختمان یا ویلا میباشد که اگر طراحی و ساخت آن شیک و زیبا باشد قطعا زیبایی نمای داخلی را دوچندان میکند.

    طراحی ویلا

    طراحی ویلا

     ویلا در لاهیجان

    طراحی ویلا دوبلکس بگونه ای است که معمولا اتاق های خواب را در طبق بالا ویلا درست میکنند و آشپزخانه را در طبق همکف در کنار سالن اصلی پذیرایی و اتاق نشیمن طراحی میکنند.

    ساخت ویلا لاهیجان در کل در طراحی ویلاهای دوبلکس آشپزخانه در طبق اول درست میشود و به ندرت پیش میآید که آشپزخانه را در طبق دوم درست کنند. ساخت ویلا در لاهیجان چون با این کار نمای داخلی آن بهم میخورد.

     در برخی موارد میتوان یک آشپزخانه کوچک را در طبق دوم درست کرد آنهم به این صورت که فضایی به مساحت ۶ متر مربع کابینت کاری کنیم تا بتوان در آن پخت پز سبک مانند درست کردن چای یا قهوه ای انجام داد.

    ساخت ویلا لوکس در لاهیجان

    طراحی ویلا لاهیجان طراحی دکوراسیون داخلی خانه یا ویلا یکی از مهم ترین قسمت های طراحی منظر و اجرای پروژه میباشد که طراحی دکوراسیون آشپزخانه هم جزئی از آن محسوب میشود.

    هنگام طراحی دکوراسیون داخلی ویلا باید آنرا با دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ کنید که با همدیگر ترکیب شوند. اگر شما قصد دارید که یک ویلا کلاسیک طراحی کنید حتما بایستی دکوراسیون آشپزخانه چوب یا ممبران باشد.

    ساخت ویلا در لاهیجان از دیگر عوامل مهمی که باعث زیبایی آشپزخانه شما میشود کابینت است که دارای طرح ها و نوع های مختلفی است. بستگی به سبکی دارد که شما میخواهید ویلا خود را طبق آن سبک درست کنید. مثلا اگر طراحی ویلا شما به سبک مدرن است باید از کابینت های هایگلاس استفاده کنید، که یکی از متریال های مهم و مدرن محسوب میشود.

    ساخت ویلا ارزان در لاهیجان

    ساخت ویلا لاهیجان یکی دیگر از مسائل مهمی که در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه نقش مهمی دارد نورپردازی آن است. بعنوان مثال برای نورپردازی آشپرخانه های معمولی از یک روش اصولی و صحیح استفاده میکنند.

    اما شما برای نورپردازی ویلای خود از سبک خطی و بسیار ساده استفاده کنید. طراحی ویلا لاهیجان اما نورپردازی خطی در طراحی داخلی چگونه انجام میگیرد؟  ساخت ویلا در لاهیجان در این نوع نورپردازی در بالای کابینت ها روی سقف آشپزخانه لامپ ها جانمایی خواهند شد. همچنین برای روشنایی بیشتر و بهتر میتوان قفسه های آشپزخانه و کانترهای را نورهای نقطه ای مزیین کنید.

    اما در آشپزخانه های سبک کلاسیک از نورهای لایت با روشنایی بسیار زیاد استفاده میکنند. عکس محوطه سازی باغ البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که یک نورگیر طبیعی را هم باید در داخل آشپزخانه قرار بدیم.

    ساخت ویلا لاهیجان اما برای نورپردازی در آشپزخانه های به سبک مدرن میتوان از نورهای LED یخی در قاب کابینت های آشپزخانه و استفاده از نورهای هالوژنی برای سقف آشپزخانه استفاده  بکنیم.

    در این نوع سبک ها میتوان از سقف های کشسان که  دارای نورهای اس ام دی قویی میباشند استفاده کرد. طراحی ویلا لاهیجان که در صورت استفاده از این نوع سقف دیگر نیازی به نصب لامپ های هالوژنی نداریم. این لامپ هایی که گفتیم دارای مصرف پایینی هستند و همچنین روشنایی بیشتری به آشپرخانه میدهد.

    پس به این نتیجه میرسیم که روشنایی و نورپردازی نقش مهمی در زیبایی این مکان و همچنین زیبایی داخلی آشپزخانه دارد. هر چه روشنایی آشپزخانه بیشتر باشد قدرت دید کسی که آشپزی میکند بیشتر میشود و با دقت بیشتر میتواند غذایی بهتری درست کرد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.