×
×

ساخت ویلا در لرستان | طراحی ویلا در لرستان

  • کد نوشته: 8457
  • ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
  • دیدگاه‌ها برای ساخت ویلا در لرستان | طراحی ویلا در لرستان بسته هستند
  •  طراحی ویلا در لرستان ساخت ویلا در استان لرستان طراحی ویلا در لرستان طراحی ویلا تخصص حرفه ای ماست. دفتر معماری ما در کل کشور ایران فعالیت میکنند. مشاوره با ماویلا ۱۳ یک اقامتگاه خصوصی است که در یک قطعه گوشه ای در یکی از حومه شمالی آتن (یونان) ، کیفیشیا قرار گرفته است. حجم […]

    ساخت ویلا در لرستان | طراحی ویلا در لرستان

     طراحی ویلا در لرستان

    ساخت ویلا در استان لرستان طراحی ویلا در لرستان طراحی ویلا تخصص حرفه ای ماست. دفتر معماری ما در کل کشور ایران فعالیت میکنند. مشاوره با ماویلا ۱۳ یک اقامتگاه خصوصی است که در یک قطعه گوشه ای در یکی از حومه شمالی آتن (یونان) ، کیفیشیا قرار گرفته است.

    حجم آن نتیجه سه تاشو متوالی است که فضاهای اصلی ویلا را در آغوش می گیرد و به ترکیب کمک می کند تا هموار در اطراف گوشه و هم در صعود از شیب ملایم به چرخش برسد. تاشو شماره یک اتاق نشیمن و فضای ناهار خوری دوبل را که در یک گوشه تیز قرار می گیرد محاصره می کند.

    طراحی ویلا لرستان در پل دختر تاشو شماره ۲ اتاق خواب استاد را محصور کرده و یک پناهگاه برای فضای بیرونی دفتر طبقه بالا ارائه می دهد. تاشو شماره ۳ اتاق خواب اتاق خواب برای سه پسر جوان خانواده را در بر گرفته است.

    مشاوره با ما ۰۹۱۲۲۲۳۶۹۷۴

    ساخت ویلا در لرستان

    ساخت ویلا در لرستان و هزینه ساخت ویلا لرستان بستگی به نیازهای کارفرما و زمین و متریال دارد.

    رنگ سفید سطوح تاشو با رنگ خاکستری تیره پایه در تضاد است و باعث می شود ترکیب در مراحل رشد کند و توهم ایجاد کند که چهار سطح واقعی در ارتفاع را سرگرم کند.  طراحی ویلا در لرستان علاوه بر این ، سطوح سخت و سخت سفید سه لبه درگیر گفتگو با فیلتر فلزی نیمه شفاف خاکستری تیره به سمت جنوب و غرب است و باعث حفظ حریم خصوصی و سایه می شود.

    این لایه ، از میله های آلومینیومی مستطیل شکل عمودی ساخته شده است ، تقریباً شبیه به یک پوسته جزئی بیرونی است که در دو سطح قرار دارد: طراحی ویلا در خرم آباد ساخت ویلا در استان لرستان زمینی که از دید محافظت می کند و قسمت بالایی از نور خورشید محافظت می کند. طراحی ویلا در بروجرد تاشو شماره ۲ کاملاً کور به سمت خیابان است که نشان دهنده ورودی اصلی ویلا است.

    مسیری که در زیر آن قرار دارد به قسمت داخلی منتهی می شود و ویلا را در دو قطعه قطع می کند: هنگام ورود یکی منظره ای مانع از طریق خانه به سمت دهلیز دارد ، در حالی که کنار آب قدم می زند.  طراحی ویلا در لرستان  در کنار آن ، در زیر تاشو شماره ۳ ، آشپزخانه به منظور محافظت در برابر اشعه گرم خورشید جنوب ، در حالی که ضلع طولانی آن را به طور کامل در ناحیه بین ، داخل و خارج از زیر آب باز می کند ، عقب می رود.

    طراحی ویلا در خرم آباد سرانجام ، ممکن است وقتی تصمیم گرفت طرف داخلی خود را به یک گوشه تیز با تنش خم کند ، شایستگی خود را از دست داد ، با این وجود ، اکنون قادر است ساخت ویلا در استان لرستان هنگام داخل و از همه مهمتر ، آن را به سمت منظره هدایت کند و از همه مهمتر آن ستون برقی آزار دهنده را ایجاد کند. گوشه ای از دو خیابان ناپدید می شوند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.