×
×

ساخت ویلا در قزوین | طراحی ویلا در قزوین

  • کد نوشته: 1625
  • ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
  • ۲ دیدگاه
  • طراحی ویلا در قزوین به گزارش طراحی ویلا : طراحی ویلا در قزوین و ساخت ویلا در قزوین ۱۰ گام طلایی در مراحل ساخت و طراحی ویلا ویلا در انگلیسی به‌صورت villa خوانده می‌شود . در لغت به معنای فضاهای زیبا که پیرامون آن‌ها از هر چهار طرف سبز است و محدودیتی مانند آپارتمان‌ها ندارند […]

    ساخت ویلا در قزوین | طراحی ویلا در قزوین

    طراحی ویلا در قزوین

    به گزارش طراحی ویلا : طراحی ویلا در قزوین و ساخت ویلا در قزوین ۱۰ گام طلایی در مراحل ساخت و طراحی ویلا ویلا در انگلیسی به‌صورت villa خوانده می‌شود . در لغت به معنای فضاهای زیبا که پیرامون آن‌ها از هر چهار طرف سبز است و محدودیتی مانند آپارتمان‌ها ندارند . ویلاها دارای نمای مناسب و مفرحی هستند و اغلب با جنبه‌های تفریحی ، در نقاط خوش آب‌وهوای شهرها و در کنار جنگل‌ها و دریاها ساخته و طراحی  می‌شوند .

    ویلا کلاسیک سفید

    ویلا کلاسیک سفید

    خانه‌های ویلایی در مرکز شهرها البته نمونه‌ای استثنا از سایر ویلا هستند که تقریباً ویژگی‌های مشابهی دارند . بنابراین ساخت و طراحی معماری دقیق و رعایت استانداردهای لازم دارد که متخصصین و مهندسین حرفه‌ای آن را بر عهده می‌گیرند طراحی ویلا به دلیل جذابیت بیشتر و معمای خاص آن ، نیاز به خلاقیت بیشتری دارد زیرا طراحان و مهندسین خبره خوب می‌دانند که آزاد بودن فضای اطراف ویلا یعنی امکان نوآوری  و جلوه گری های بیشتر.

    ساخت ویلا در قزوین 

    1. آگاهی از هدف و انگیزه‌ی ساخت 

    طراحی ویلا در قزوین همه‌ی ما آرزو داریم که اندکی از شلوغی‌های شهر خارج‌شده و در فضایی آرام و دل‌پذیر در ویلایی زیبا و چشم‌نواز، آرامش خود را به دست آوریم. این‌یکی از اهداف رایج در بین مردم است.

    طراحی بیمارستان  عده‌ای دیگر هم از نمونه ویلاهای مختلف عکاسی کرده و هدفشان به‌صورت بزرگ‌تر و به شکل طراحی شهرک ویلایی است. ساخت ویلا در قزوین بنابراین کافی است هدفتان مشخص باشد برنامه‌ریزی‌های بعدی را متخصصین ما انجام می‌دهند .

    طراحی ویلا کلاسیک

    طراحی ویلا کلاسیک

    1. پیدا کردن سایتی معتبر و حرفه‌ای

    آشنایی با متخصصین حرفه‌ای باسابقه طراحی درخشان یکی از دغدغه‌های همیشگی بوده است.

    ساخت ویلا روی شیب دار اما دیگر جای نگرانی نیست. شرکت مدرن ویلا ، حرفه‌ای‌ترین طراحان نمای بیرونی و داخلی ویلا را دارا است که در تمام مراحل از مشاوره تا اجرایی سازی طرح نهایی همراه شما هستند .

    1. بررسی بودجه و منابع مالی 

    همان‌طور که می‌دانید ، به‌صورت انفرادی و با تکیه‌بر دانش و سابقه‌ی اجرایی خود امری دشوار و زمان‌بر است و اما اگر یک گروه مشاور و اجرایی مجرب در کنار شما باشند ، در سایر از هزینه‌ها صرفه‌جویی شده و ۴۰ تا ۶۰% کاهش هزینه و کاهش زمان ، خواهید داشت . کافی است به ما  اعتماد کنید.

    1. یافتن مشاور و طراح حرفه‌ای ویلا.

    حتماً شما هم به تعداد زیاد شرکت‌های ویلا سازی توجه کرده‌اید. ساخت ویلا در قزوین اما کیفیت کار آن‌ها،  تعداد شرکت‌های موفق ویلا سازی را از همدیگر متمایز کرده است. گروهی که از نیروهای جوان و متخصص تشکیل‌شده باشد و هم ‌زمان بتواند کار مشاوره طراحی و ساخت ویلا را انجام دهد ف انگشت‌شمار هستند. شرکت ویلا مدرن که سابقه‌ی طلایی در ساخت و طراحی دارد ، با تکیه‌بر دانش نظری و خلاقیت‌های عملی متخصصین خود ف به شما در داشتن ویلایی زویایی کمک می‌کند .

    ویلای کلاسیک ساده

    ویلای کلاسیک ساده

    جهت طراحی و ساخت ویلا در قزوین و حومه با شماره تماس حاصل فرمائید.

    گام‌به‌گام تا ویلا موردنظر شما ، همراهتان هستیم.

    1. ارتباط مستقیم با طراح ویلا

    در تماس بودن طراح و کارفرما، یکی از اصلی‌ترین نکات فراوان است. ساخت ویلا در قزوین اگر از ابتدا در پروسه مشاوره با متخصصین ما هم‌کلام شوید، مسلماً بره بیشتری خواهید برد. به این صورت که کارفرما طی دو یا سه جلسه ایده‌های ذهنی خود را به تیم طراحی گفته و مشورت می‌کند. سپس تیم طراحی بر اساس موقعیت مکانی و جغرافیایی ویلا اصلاحات لازم را اعمال کرده و به‌طور مستقیم کارفرما را از ایده‌ها و تغییرات ممکن آگاه می‌کند. پس از تائید نهایی کارفرما، ساخت و ویلا وارد مرحله‌ی بعدی می‌شود.

    ویلای کلاسیک کوچک

    ویلای کلاسیک کوچک

    1. یافتن بهترین مسیر برای ساخت و طراحی  :

    کارفرمایانی که مشغله بیشتری داشته و یا در حوزه‌ی ویلا سازی  خبره نیستند، اغلب ترجیح می‌دهند سازه ال اس اف شیراز از همان جلسات مشاوره و هم‌فکری با تیم طراحی و معماری تمام‌کارها و برنامه‌ریزی‌های اجرایی را به آن‌ها بسپارند. در میان برخی از شرکت‌های نوپا نیز سعی می‌کنند طراحی آن‌ها اصلاحات لازم بر ایده اولیه شمارا اعمال کرده و نمات زیباسازی را به کار می‌برند. بر همین اساس، ضوابط ال اس اف ما پکیجی کامل از مراحل مشاوره تا ویلا و مراحل اجرایی را تدوین نموده‌ایم که در تمام‌مسیر همراه شما بوده و تلفیقی از دانش نظری و خلاقیت ذهنی مدرن را طبق سلیقه‌ی شما به نمایش می‌گذاریم.

    1. بستن قرارداد و دریافت مجوزهای ساخت و طراحی

    طراحی ویلا در قزوین کارفرما محترم قبل شروع به ساخت باید از ارکان‌های مربوط ، هزینه ساخت ویلا با lsf مجوزهای احداث ویلا را کسب کند . سپس به دنبال بهترین و حرفه‌ای‌ترین تیم پیمانکاران خواهد بود تا ایده را اجرایی کنند . متخصصانی که باتجربه‌ی بالا و ایمنی کار مهندسی‌شده ف ویلای ایدئال شمارا برایتان طراحی می‌کنند .

    1. آماده کردن زمین موردنظر برای احداث ویلا

    در اولین گام کافی است کارگاه اختصاصی تیم طراحی و ساخت ویلا را طبق قرارداد پیمانکاری تشکیل دهیم . ساخت ویلا چوبی در شمال ساخت ویلا در قزوین تمام پیمانکاران باید اقدامات ایمنی (HSE ) را طبق قوانین اداره کار و تأمین اجتماعی  و مبحث ۱۲ مقررات ملی را رعایت کنند . سپس در طول مدت احداث پروژه  نگرانی تیم را تهدید نمی‌کند . سپس کارفرما ملزم به بیمه کردن کارگاه و اشخاص ثالث خواهد بود تا مانع زیان های مالی و جانی احتمالی شود.

    1. شروع مراحل اجرایی ساختن و احداث ویلا

    ساخت و طراحی را با مصالحی چون بلوک ، آجر  و یا استراکچر های فلزی و سازه بتنی و LSF و یا حتی چوبی   انجام می‌دهند . کلیه‌ی عملیات ساخت و طراحی ویلا در ۵ مرحله‌ی اصلی خلاصه می‌شود : فونداسیون – اجرای اسکلت و آرماتوربندی ، سفت‌کاری ، نازک‌کاری ، نماکاری و محوطه‌سازی . زیبایی نهایی را فرح بودن محیط پیرامون ویلای شما تعیین خواهد کرد . طراحی مهدکودک شرکت مدرن ویلا اویم شاهانه همیشه بر خود می‌بالد که تیمی حرفه‌ای و خلاق ، برای ساخت و طراحی شمارا دارا است .

    1. تجربه‌ی حس آرامش

    با پایان یافتن پروژه سپس برای زیباسازی محیط پیرامون قراردادی با مسئولین بخش فضای سبز و متخصصین آب‌نماها   و استخر ، انعقاد می‌گردد . خدمات نگه‌داری و مراقبت از این چینش‌ها نیز با کمترین قیمت توسط نیروهای خود این شرکت انجام می‌شود . پس‌ازاین مرحله ف کافی است در ویلای خود قدم زده و از این خلاقیت‌های هنری لذت ببرید .

    ویلا کلاسیک

    ویلا کلاسیک

    هزینه ساخت ویلا در قزوین 

    سبک‌های عمده‌ی ویلا  سه دسته‌اند :

    • سبک طراحی مدرن
    • سبک کلاسیک
    • سبک تلفیقی

    سلیقه‌ی مشتری تأثیر به سزایی در انتخاب هرکدام از این طرح‌ها دارد . بنابراین با ما همراه باشید تا به ترتیب با جزییات بیشتر این سبک‌های طراحی آشنا شوید .

    نحوه انتخاب سبک ویلا

    طراحی ویلا در قزوین اکثر شهرنشینان آرزوی نزدیکی به طبیعت و گشت‌وگذار و آرامش در طبیعت رادارند. ساخت ویلا در قزوین بر همین اساس شهرک‌ ویلایی و باغ‌های سرسبز ، گزینه‌های مناسب برای گذراندن وقت با حس آرامش بیشتر به‌دوراز شلوغی‌های شهر است . بر همین اساس ، سبک مدرن  بر این اساس است که باوجود حجمی گسترده و وسیع برای ویلا ، فضایی مدرن و منسجم را در دکوراسیون داخلی نیز پدید آورد . برخی خلاقیت‌های طراحان مانند فرورفتگی در نمایی ویلا ، آن را دوبعدی یا سه‌بعدی کرده و سایه‌ی متفاوتی را سبب می‌شود .

    طراحی ویلا

    طراحی ویلا

    ایده‌های اصلی ویلا به سبک مدرن

    • سادگی ، زیبایی و جذابیت

    • حس جذابیت محیط ، خاطره‌انگیزی و آرامش و امنیت در فضای ویلا

    • تناسب با محیط پیرامون و منظره ای طبیعی

      در طراحی داخلی مدرن استفاده از عناصر طبیعت اطراف و فضای سبز ویلا از اهمیت بسیاری برخوردار است . طراحی ویلای مدرن بنابراین اتاق مهمان و آشپزخانه در طبقه ی همکف قرار داشته و نزدیک یکدیگر طراحی می شوند  که به استخر و فضای سبز نیز دید داشته باشند.

    ویلا به سبک مدرن

    مراحل ساخت و ویلا در بحث نقشه برداری هم ابتدا نقشه های دو فاز ساختمان را تعیین  و اطلاعات لازم برای محیط سازی نیز فراهم می شود. طراحی ویلا در قزوین سپس تعداد دقیق ستون ها و شیوه آرماتوربندی و فونداسیون ، طراحی ویلا اینستاگرام کف سازی و فضای سبز نیز مورد بررسی قرار می گیرد. مهندسین معمار این نقشه ی فاز دو را طراحی و مصالح لازم را مشخص می کنند . میزان روشنایی و نور نیز در این مرحله تعیین خواهد شد . وضعیت وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز توسط مهندسین مکانیک تایید می شود.

     سبک ویلا کلاسیک

    وجود رنگ های خنثی ، از نکات اصلی طراحی  کلاسیک است . عکس ویلاهای گرد ساخت ویلا در قزوین زیرا از لحاظ روانشناسی میزان قدرت و اعتماد به نفس ، رسمی وبدن شرایط و اقتدار را نشان می دهد  . رنگ هایی مانند مشکی ، قهوه ای ، برنزی  و طلایی از این گونه رنگ ها هستند .

    اصول طراحی ویلا

    اختصاص هزینه های مناسب برای ساخت و ویلا باید در کنار کیفیت و کارآمدی محیط باشد. ویلای مدرن مازندران در این قسمت این اصول و نکات طلایی را مرور می کنیم.

    طراحی پلان ویلا

    طراحی ویلا در قزوین رعایت فاصله ی مناسب میان اجزای مختلف ویلا و قسمت های مختلف یکی از اصول طراحی موفق ویلاست . فیلم حیاط ویلا زیرا نوع ارتباط این قسمت ها با یکدیگر تفاوت دارد  . در این قسمت به بررسی فاصله و تناسب اجزای مختلف ویلا می پردازیم.

     سبک طراحی اتاق نشیمن در ویلا

    اتاق نشیمن با کمی فاصله از قسمت ورودی برای حفظ بخش خصوصی خانواده طراحی می شود . در های کوچک ویلا را به طور اصلی از سالن نشیمن دور نگه دارید تا محلی برای عبور و مرور نشود . زیرا نشیمن محلی برای آرامش است .

     سبک طراحی غذاخوری ویلا

    نزدیک بودن غذاخوری در کنار آشپزخانه نوعی مزیت محسوب می شود ولی بهتر است. طراحی ویلا در قزوین مراحل ساخت و  حائلی میان اینها قرار داشته باشد که مراحل طبخ غذا مشخص نباشد . ساخت ویلا در قزوین بنابراین غذاخوری میان آشپزخانه و اتاق نشیمن خواهد بود .

    سبک طراحی آشپزخانه در ویلا

    آشپزخانه مانند قلب خانه است بنابراین نزدیک بودن آن به در ورودی ، نوعی امتیاز مثبت است . زیرا حمل وسایل خریداری شده آسان تر بوده و خروج مواد اضافی هم به همین سادگی است . میتوان آشپزخانه را در نزدیکی نشیمن طراحی کرد تا تسلط خوبی به محیط اطراف و بازی های کودکان داشته باشد  . قسمت غذاخوری نیز نزدیک آشپزخانه تعبیه شود .

    قیمت ساخت ویلا در قزوین

    آرامش و سکوت و البته زیبایی طراحی اتاق خواب ویلا ، به دور از تنش ها و فعالیت های عمومی  نظر ایده آل اکثر مالکین ویلاست . به این صورت که نشیمن نباید دسترسی مستقیم به اتاق خواب داشته باشد. طراحی ویلا در قزوین وجود راهرو یا سالن نیز برای جلوگیری از ورود سر و صدا به اتاق خواب توصیه می شود . بنابراین فضای هال خصوصی برای اتاق خواب ها در طراحی ویلا تعبیر می شود. قاب lsf در همین اساس قسمت های نشیمن و پذیرایی و آشپزخانه را میتوان در مجاورت نور خورشید طراحی کرد که از منظره و آب و هوای مناسب برخوردار باشد .

    ورودی ویلا

    طراحی ورودی ویلا در طراحی ویلا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا اولین مکان ورود میهمانان و مالکین خانه بوده و تاثیرات روحی بسیاری بر آنها خواهد داشت . طراحی ویلا در قزوین یکی از ویژگی های خاص ورودی ویلا ، دسترسی آسان به سایر قسمت های ویلا و تفکیک قسمت داخلی از فضای عمومی ویلاست . بنابراین قسمت ورودی باید با خلاقیت مناسبی طراحی شده و در شرایط اقلیمی خاص ، مورد آسیب بلایای طبیعی قرار نگیرد . ورودی ویلا می تواند با زیبا سازی فضای سبز ، مسیری مستقیم و متناسب با نشیمن و اتاق پذیرایی در قسمت داخلی ویلا داشته باشد.

    بازسازی ویلای قدیمی

    ساخت ویلا در قزوین ساختمان های ویلایی که چندین سال از اجرایی شدن آنها می گذرد ، منبعی برای خاطرات خوش و دل انگیز مالکین ویلا ها هستند . بنابراین قصد تخریب ویلاهای قدیمی را نداریم و فقط ویلا آنها را بازسازی و مقاوم سازی می کنیم . ساخت ویلا در قزوین پیکربندی مجدد فضاها در کنار سلیقه و تایید مشتری انجام می شود . زیرا تنها با همفکری و مشورت با ساکنین ویلاست که میتوان طرح هایی زنده و آرامش بخش و در عین حال روح نواز به ویلا بخشید . بر همین اساس در طراحی داخلی – طراحی محیط پیرامون – طراحی دکوراسیون  و فضای سبز ویلا ، از نظرات مالکین ویلا در کنار اصول ویلا سازی  بهره می بریم .

    رنگ آمیزی ویلا

    رنگ آمیزی ویلا

     

    پرسش و پاسخ های ویلایی

    در این قسمت به سوال های رایج شما عزیزان در مورد طراحی و ساخت ویلا ها پاسخ می دهیم.

    1. قیمت ویلا تقریبا در چه بازه ای است؟

    هزینه ی ساخت و  ویلا شامل موارد زیر است :

    • تعرفه طراحی پلان طراحی
    • هزینه طراحی نمای بیرونی و درونی ویلا
    • هزینه طراحی محوطه پیرامون
    • هزینه دکوراسیون و طراحی داخلی ویلا
    • هزینه هوشمند سازی و امنیت ویلا
    • قیمت طراحی فاز ۲ طراحی
    • هزینه طراحی نمای ویلا
    1. قیمت ساخت ویلا در چه بازه ای است؟

    مواردی مانند مصالح مورد استفاده ، متراژ ویلا ، امکانات رفاهی و نوع نمای بیرونی و درونی انتخاب شده ، ویلا مدرن به همراه پلان بر هزینه ساخت موثرند . البته ویلاها ی لوکس و مجهز ایرانی در شهرهای پر ویلا مانند تهران – لواسان – شمال کشور و شهرهای اطراف انقدر زیاد شده است که بازه ی قیمتی را تغییر داده اند .

    بنابراین در مجموع برای هزینه های طراحی و ساخت ویلا  تقریبا برای هر متر مربع کمتر از ۵ درصد از هزینه ی ساخت را صرف کارهای طراحی ویلا می کنیم.  با توجه به کیفیت ساخت و شرایط جغرافیایی و گاهی بیست درصد از هزینه ی ساخت به هزینه های طراحی تعلق دارد . بنابراین گاهش نقشه های بد و مهندسی نشده چون از مواد و مصالح ساختمانی خوبی استفاده می کنند ، تاثیر چندانی بر مشتری ندارند  و او را راضی نمی کنند . بنابراین کافی است با برنامه ای دقیق و مهندسی شده ، مواد با کیفیت را به کار ببریم.

    1. طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی ویلا چه هزینه ای دارد ؟

     ویلا مدرن بر اساس افزایش کاربردی بودن و جذابیت و در عین حال زیبایی مدرن محیط انجام می شود. دکوراسیون داخلی محل عرضه اندام ایده های خلاقانه طراحان حرفه ای است که بر اساس سلیقه مشتری  و اصول طراحی ، اثری نو و جذاب را به نمایش بگذارند . تجربه . دانش نظری متخصصان حرفه ای طراحی داخلی به هدفدارائه محصولی جذاب و با کیفیت با استفاده حداکثری از تناسب رنگ و چیدمان وسایل منزل  پیش می آید .

    ساخت ویلا در قزوین مواردی مانند تنظیم نور – میزان دسترسی وسائل دیوارهای جدا کننده  و هماهنگی میان قسمت های مختلف ویلا از لحاظ رنگ و تناسب طرح ، از نکات تخصصی در ویلا هستند که معماران با سابقه و خلاق شرکت ما ، این امر را در نظر می گیرند . طراحی ویلا در قزوین استفاده از مصالح نیز براساس شرایط اقلیمی و جغرافیایی محل ساخت ویلا صورت می گیرد که چشم انداز طبیعی منطقه را از بین نبرده و در عین حال فضای آرام و جذاب ویلا را حفظ کند .

    رنگ آمیزی ویلا

    رنگ آمیزی ویلا

    واگذار کردن مراحل ساخت  به متخصصین و معماران حرفه ای ، هم نوعی صرفه جویی در هزینه ها محسوب می شود و هم آینده ای مطمئن برای رسیدن به ویلای رویایی شماست . مراقب قیمت های اندک معماران تازه کار و بدون سابقه ی ساخت و طراحی ویلا با کیفیت ، باشید .

     پس از عقد و واگذاری ملک ویلا در هر نقطه کشور جهت انجام امور ویلا و ساخت و ساز ویلا می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان ویلا و طراحی منظر با شماره تماس ارتباط برقرار نمایید.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ۲ پاسخ به “ساخت ویلا در قزوین | طراحی ویلا در قزوین”

    1. بیستون سازه آذران گفت:

      بازم درمورد این موضع مطلب بزارین ❤️❤️❤️