×
×

طراحی انبار و اجرای انبار و ساخت انباری

  • کد نوشته: 31657
  • ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
  • دیدگاه‌ها برای طراحی انبار و اجرای انبار و ساخت انباری بسته هستند
  • طراحی انبار یکی از ملزومات گسترش تجارت، طراحی انبار برای نگهداری و ذخیرۀ کالاها و مواد اولیه است. ساخت انبار به کم کردن و مدیریت هزینه‎های یک شرکت کمک بسیاری خواهد کرد. طراحی انبار صنعتی نیازهای متنوعی چون مکانی برای تولید محصولات، ذخیرۀ کالا و حتی برگزاری رویدادهای صنعتی مرتبط با تجارت را پاسخگو خواهد […]

    طراحی انبار و اجرای انبار و ساخت انباری

    طراحی انبار

    یکی از ملزومات گسترش تجارت، طراحی انبار برای نگهداری و ذخیرۀ کالاها و مواد اولیه است. ساخت انبار به کم کردن و مدیریت هزینه‎های یک شرکت کمک بسیاری خواهد کرد. طراحی انبار صنعتی نیازهای متنوعی چون مکانی برای تولید محصولات، ذخیرۀ کالا و حتی برگزاری رویدادهای صنعتی مرتبط با تجارت را پاسخگو خواهد بود.

    جهت طراحی و ساخت با ما در تماس باشید.

    طراحی انبار

    طراحی انبار

    در طراحی انبار باید به نکات ایمنی و شرایط محیطی توجه داشت. گستردگی جغرافیایی ایران، تجهیزات مختلفی را برای طراحی انبار در هر منطقه طلب می‎کند. در برخی مناطق لازم است تا تجهیزات سرمایشی و گرمایشی تعبیه شود و در بعضی مناطق، تجهیزات کنترل رطوبت مورد نیاز است. تکنولوژی‎های مختلفی هم برای ساخت انبار و سوله وجود دارد. از ساخت انبارهای سنگین تا انبارهای سبک که هر کدام با توجه به نیاز صنعتی و تجاری و شرایط محیطی مزایای خود را دارد.

    رعایت نکات فنی و ایمنی در طراحی انبار

    برخی نکات فنی و ایمنی هستند که در طراحی انواع انبارها فارغ از مصالح و نوع آن‎ها باید در نظر داشت. از آنجایی که در انبار، ذخیرۀ کالا به صورت متراکم صورت می‎گیرد، مواردی چون سیستم اطفای حریق و برای امنیت آن سیستم ضد سرقت ضروری است. کف سازی مناسب و تعبیۀ سیستم دفع فاضلاب نیز اگرچه چندان ضروری به نظر نمی‎رسد ولی از خسارات احتمالی آینده جلوگیری خواهد کرد.

    ساخت انباری

    ساخت انباری

    در ساختار کلی طراحی انبار باید درب‎های بزرگ جهت ورود و خروج ماشین آلات و وسایل نقلیه در نظر گرفت. با توجه به بودجه و اندازۀ انبار درب‎های کشویی، اتومات و کرکره‎ای در دسترس است. همچنین در انبارهایی که برای کالاهای متنوع ساخته می‎شوند، ایجاد یک سیستم طبقه‎بندی در بهبود نگهداری و دسترسی به کالاها مؤثر خواهد بود.

    ساخت انبار

    برای آنکه یک طراحی انبار اصولی داشته باشید، پیش از شروع با مهندسان خبره مشورت کنید. اینکه از انبار برای چه محصولاتی استفاده می‎کنید، ابعاد ماشین آلات و محصولاتی که قرار است در انبار ذخیره شوند چگونه است، چه مکانی برای دسترسی به انبار مناسب‎تر است، و آیا لازم است برای عایق بندی و روکش هزینه ‎های بیشتری را در نظر بگیرید؟ با توجه به پاسخ شما، مهندسان می‎توانند سازۀ مناسبی را طراحی کنند.

    اجرای انبار

    اجرای انبار

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.