×
×

رنگ آمیزی کابینت های لمینت

  • کد نوشته: 21865
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای رنگ آمیزی کابینت های لمینت بسته هستند
  • رنگ آمیزی کابینت های لمینت به گزارش ساخت خانه : رنگ آمیزی کابینت های لمینت یکی از بهترین راه های جوان سازی یک خانه قدیمی ، هزینه نقاشی ساختمان تغییر شکل دادن به آشپزخانه است. با این حال ، این می تواند بسیار گران باشد و ممکن است در بودجه هرکسی نباشد. کابینت ها ، میزهای پیشخوان و […]

    رنگ آمیزی کابینت های لمینت

    رنگ آمیزی کابینت های لمینت

    به گزارش ساخت خانه : رنگ آمیزی کابینت های لمینت یکی از بهترین راه های جوان سازی یک خانه قدیمی ، هزینه نقاشی ساختمان تغییر شکل دادن به آشپزخانه است. با این حال ، این می تواند بسیار گران باشد و ممکن است در بودجه هرکسی نباشد. کابینت ها ، میزهای پیشخوان و لوازم خانگی همگی از اقلام گران قیمت هستند و می توانند یک مدل آشپزخانه را از چنگال شما دور کنند.

    با این حال ، روش های کم هزینه تری برای ایجاد لیفت صورت مورد نیاز آشپزخانه وجود دارد. رنگ آمیزی کابینت های لمینت  راهی عالی برای دمیدن روح تازه در آشپزخانه قدیمی است. رنگ آمیزی کابینت های لمینت فقط با چند مرحله ساده می توانید به کابینت خود کار رنگی جدیدی بدهید که سالها دوام داشته باشد.

    ما یک راهنما تهیه کرده ایم که شامل مهمترین مراحل برای اطمینان از پوشش رنگ طولانی مدت برای کابینت های لمینت شما است. با پیروی از این دستورالعمل ها ، کابینت های شما می توانند جلوه ای حرفه ای داشته باشند که به کل آشپزخانه شما جلوه ای جدید و نو بدهد.

    درها و کشوهای کابینت را بردارید

    اولین قدم در هر کار حرفه ای رنگ کابینت برداشتن درب و کشو کابینت است. بازسازی ویلا به شما این امکان را می دهد که کل قسمت جلوی کابینت ها بدون امکان ایجاد رنگ یا چکه زدن در ترک ها رنگ آمیزی شود. برای شروع درها و کشوها و تمام سخت افزارها را بردارید و آنها را به یک قسمت دیگر جدا کنید تا خودشان رنگ شوند.

    با برداشتن درها و کشوها می توانید اطمینان حاصل کنید که هیچ نقطه از دست رفته یا ضربه رنگی ناهموار وجود نخواهد داشت. دستیابی به برخی از قسمتهای کابینت ممکن است با درب های متصل دشوار باشد ، بنابراین از بین بردن آنها یک پوشش رنگ تمیز در سراسر کشور را تضمین می کند.

    رنگ آمیزی کابینت های لمینت

    رنگ آمیزی کابینت های لمینت

    برای پاک کردن آلودگی و چربی از پاک کننده یا ضدعفونی کننده استفاده کنید

    یکی از مهمترین مراحل قبل از شروع رنگ آمیزی ، تمیز کردن کابینت ها ، درها و کشوها با یک ماده تمیز کننده یا چربی گیر با کیفیت بالا است. کابینت ها بیشتر از هر سطح دیگری تمایل دارند خاک و چربی را در آشپزخانه جمع کنند. این به دلیل مجاورت آنها با سطوح پخت و پز در آشپزخانه و همچنین این واقعیت است که آنها مناطق فوق العاده با لمس بالا هستند.

    اطمینان حاصل کنید که از پاک کننده یا چربی گیر استفاده می کنید که برای جنگل ها و ورقه ورقه ها بی خطر است. بازسازی ساختمان انواع مختلفی از مواد تمیزکننده در دسترس است و ممکن است برخی از آنها برای استفاده در کابینت های شما بسیار خشن باشند. با تهیه یک تمیز کننده مناسب ، می توانید اطمینان حاصل کنید که به ورقه ورقه یا چوب فشرده شده زیر آن آسیب نمی رسانید.

    کابینت ها را با یک کاغذ سنباده خوب خرد کنید

    برای اینکه کابینت خود رنگی یکدست و یکدست داشته باشد که تراشیده یا پوسته پوسته نشود ، مهم است که ابتدا از سطح یکنواخت آن اطمینان حاصل کنید. به منظور انجام این کار ، کابینت ها و درها را با یک کاغذ سنباده ریز ریزکاری کنید. با این کار اطمینان حاصل کنید که هیچ محل غوطه وری و شکافی برای رنگ آمیزی رنگ وجود ندارد که باعث خشک شدن یا پوسته ریزی نامناسب رنگ می شود.

    برای سنباده زدن صحیح ، از سکته های طولانی که با دانه چوب همراه است استفاده کنید. سنباده زدن در برابر دانه باعث ایجاد شیار می شود و هنگام استفاده از رنگ ، سطح سطح آن را خراب می کند. حتما از کاغذ سنباده ای استفاده کنید که دارای شن و ماسه ای بین 80 تا 120 باشد. هرچه این عدد بیشتر باشد ، ریز ریزتر خواهد بود و احتمال آسیب دیدن سطح آن کمتر است.

    از یک آغازگر با چسبندگی بالا استفاده کنید

    بتونه کاری سطح یک از بهترین روش ها برای اطمینان از کار رنگ آمیزی با کیفیت بالا در کابینت آشپزخانه شما است. آغازگر دارای یک پایان مات و مات است که مخلوطی از مایع و چسب است. استفاده از آستر بر روی سطوح کابینت نیز به رفع ناهماهنگی کمک می کند.

    هنگام استفاده از پرایمر ، آن را به طور مساوی و در حرکات طولانی با فاصله 10 تا 12 اینچ از سطح کابینت ها بپاشید. همچنین بهتر است تا آنجا که می توانید در امتداد دانه اسپری کنید تا کاربرد یکنواختی ایجاد شود. همیشه مطمئن شوید که آشپزخانه همیشه از تهویه هوا استفاده می کنید.

    کار را با رنگ نیمه براق و براق تمام کنید

    برای استفاده از روکش نهایی روی کابینت های خود ، رنگ مورد نظر خود را در یک رنگ نیمه براق یا براق انتخاب کنید. این رنگ ها دارای قوام ضخیم هستند که به خوبی در مناطق مرطوب و با لمس زیاد آشپزخانه نگه داشته می شود. همچنین به شما کمک می کنند تا ناهمواری هایی را که ممکن است هنگام سنباده زدن یا استفاده از آغازگر از دست داده باشید ، بپوشانید.

    هنگام مسواک زدن روی رنگ ، حتماً مرتباً برس خود را تمیز کرده و از باقی مانده های دیگر پاک کنید. رنگ آمیزی ویلا رنگ نیمه براق و براق ضربه های شما را به راحتی نشان می دهد ، بنابراین بسیار مهم است که آن را به طور مساوی و مستقیم روی ورقه ورقه کابینت ها بمالید. پس از خشک شدن کامل رنگ ، سخت افزار را تعویض کنید ، درهای کابینت را دوباره اصلاح کنید و کارتان تمام شد!

    اگرچه رنگ آمیزی کابینت های آشپزخانه خودتان امکان پذیر است ، اما به طرز باورنکردنی می تواند زیاد کار کند. رنگ آمیزی کابینت های لمینت برداشتن درب و سخت افزار کابینت ، سپس سنباده زدن و استفاده از آغازگر می تواند زمان زیادی را صرف کند و هزینه های آن اضافه شود.

     

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه :

    معماری ویلایی دوبلکس

    طراحی باغ یزد

    نقاشی ساختمان مشهد

    هزینه ساخت ویلا ۱۰۰ متری

    طراحی نما خانه سالمندان

    طراحی کافه در فضای باز

    طراحی حیاط ویلا

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.