×
×

آموزش رنگ آمیزی چوب پوسیده

  • کد نوشته: 21857
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای آموزش رنگ آمیزی چوب پوسیده بسته هستند
  • رنگ آمیزی چوب پوسیده به گزارش ساخت سوله : رنگ آمیزی چوب پوسیده اگر خانه شما دارای قطعات اصلاح شده ای است که به نظر می رسد کمی پوسیدگی یا کپک زدن دارند ، هزینه نقاشی ساختمان ممکن است فکر کنید که نقاشی روی آنها یک راه حل سریع و آسان است. با این حال ، […]

    آموزش رنگ آمیزی چوب پوسیده

    رنگ آمیزی چوب پوسیده

    به گزارش ساخت سوله : رنگ آمیزی چوب پوسیده اگر خانه شما دارای قطعات اصلاح شده ای است که به نظر می رسد کمی پوسیدگی یا کپک زدن دارند ، هزینه نقاشی ساختمان ممکن است فکر کنید که نقاشی روی آنها یک راه حل سریع و آسان است. با این حال ، اگرچه این ممکن است از جنبه های بصری مراقبت کند ، اما به مسائل اساسی پاسخ نمی دهد و در واقع می تواند مشکل را بدتر کند. در بیشتر موارد ، “دور از چشم ، خارج از ذهن” بهترین راه برای مقابله با آسیب های احتمالی ساختاری در خانه شما نیست.

    در این مقاله ، برخی از دلایل ایجاد لکه های تیره یا آسیب دیدگی چوب را که نقاشی روی آن برطرف نمی شود ، بیان کردیم. برخی از مقالات موجود در اینترنت به شما می گویند که انجام این کار خوب است ، اما حقیقت این است که نادیده گرفتن علل واقعی آسیب به چوب می تواند عواقب عمده ای داشته باشد. با درک این موضوعات و چگونگی پرداختن به  آنها به درستی ، می توانید آنچه را که با آن سر و کار دارید شناسایی کرده و به جای سرپوش گذاشتن ساده بر آن ریشه یابی کنید.

    رنگ آمیزی چوب پوسیده موریانه ها

    اگر متوجه چوب های ترک خورده یا آسیب دیده در خانه یا اطراف خانه خود هستید ،  از جمله نرده ها  یا دروازه ها ، این می تواند نشانه ابتلا به موریانه باشد. موریانه ها چوب می خورند و به آن آسیب می رسانند و اگر اجازه ماندن در منطقه را داشته باشند می توانند یکپارچگی ساختاری خانه شما را بسیار کاهش دهند. تنها راه برای مقابله با یک مشکل موریانه یافتن مرکز آنها و حذف آن است تا آنها نتوانند تکثیر پیدا کنند و به پایه ، دیوارها یا کف کف خانه شما آسیب برسانند.

    نقاشی روی آسیب موریانه فقط بی تأثیر نیست ، در بعضی موارد ممکن است یک مشکل قانونی نیز باشد. هزینه بازسازی ویلا اگر در نهایت قصد فروش خانه خود را دارید ، یک بازرس می تواند به شما بگوید که شما به راحتی خسارت را با رنگ پوشانده اید. این می تواند خانه را تا زمان رفع خسارت واجد شرایط فروش نباشد ، که ممکن است فوق العاده گران باشد.

    رنگ آمیزی چوب پوسیده

    رنگ آمیزی چوب پوسیده

    رنگ آمیزی چوب پوسیده مرطوب

    رطوبت می تواند به راحتی باعث پوسیدگی و شکاف در چوب شود و رنگ جدید رنگ کاری برای رفع مشکل نمی کند. وقتی آب به چوب آغشته می شود ، می تواند باعث انبساط و تورم چوب و همچنین خراب شدن تا حد تجزیه شود. بنابراین ، نقاشی روی مسئله فقط آن را برطرف نمی کند ، بلکه فقط به آن افزوده می شود. رنگ نمی تواند به چوب مرطوب و آسیب دیده بچسبد ، به این معنی که وقتی روی آن نقاشی می کنید خیلی خوب به نظر نمی رسد.

    اگرچه  رنگ می تواند به محافظت از خانه شما در برابر آب و هوای مرطوب کمک کند ، هزینه بازسازی ساختمان اما اگر رطوبت قبلاً آغشته شده باشد این مشکل را برطرف نمی کند. خانه قبل از اینکه بتوانید یک منطقه را رنگ آمیزی کنید ، باید مطمئن شوید که نشت برطرف شده است و به پوسیدگی اضافی چوب در جاده کمک نمی کند.

    رنگ آمیزی چوب پوسیده قالب

    اگر اجازه داده شود رطوبت به مدت طولانی در یک مکان بنشیند ، در نهایت می تواند به قالب تبدیل شود. رنگ آمیزی ویلا اگر از آن مراقبت نشود و به درستی برداشته نشود ، می تواند عواقب جدی برای سلامتی داشته باشد. خانه هایی که مشکلات کپک زدن دارند می توانند دلیل تحریک ریه ، آلرژی و بسیاری از نگرانی های دیگر باشند ، به همین دلیل است که  رنگ آمیزی روی قالب نباید هرگز انجام شود . تمام رنگ آمیزی روی قالب این است که اسپورها را تحریک کند ، سپس در جاهای دیگر خانه رشد می کنند.

     

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه :

    معماری خانه ویلایی دوبلکس

    طراحی باغ های ایرانی

    نقاش ساختمان لواسان

    ساخت ویلا پیش ساخته در ایران

    هزینه ساخت ویلا در نور

    طراحی نما خانه یک طبقه

    طراحی حیاط کافه

    طراحی کافه | طراحی کافی شاپ | دکور کافی

    طراحی ویلا شیبدار

    پنت هاوس | طراحی پنت هاوس | ساخت پنت هاوس

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.