×
×

درب ضد سرقت

  • کد نوشته: 19256
  • ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
  • دیدگاه‌ها برای درب ضد سرقت بسته هستند
  • درب ضد سرقت به گزارش بازسازی ویلا : دربی که در مقابل هر گونه دستکاری و تخریب مقاوم است و مانع ورود سارقین به خانه و یا محل کار شما می شود، درب ضد سرقت است. این درب دارای استحکامی بسیار بیشتر و بالاتر از درب­های معمولی است و نوع ساختار آن به گونه­ا­ی است که […]

    درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت

    به گزارش بازسازی ویلا : دربی که در مقابل هر گونه دستکاری و تخریب مقاوم است و مانع ورود سارقین به خانه و یا محل کار شما می شود، درب ضد سرقت است. این درب دارای استحکامی بسیار بیشتر و بالاتر از درب­های معمولی است و نوع ساختار آن به گونه­ا­ی است که باز کردن و عبور کردن از آن تقریبا غیرممکن است. درب­های ضد سرقت بر عکس درب­های معمولی در برابر فشار، ضربه و اهرم کردن از ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند و قفل­های آنها به گونه ای طراحی شده که ایمنی درب را چندین برابر می­سازد. با توجه به اینکه مرجع دقیقی برای تحقیق و شناخت درب­های ضد سرقت نیست، تعداد کمی از شرکت­های درب ضد سرقت از این موضوع سو استفاده می­کنند و درب­هایی را که از لحاظ ظاهر به درب­های ضد سرقت شباهت دارن به عنوان درب ضد سرقت می‌فروشند که این درب­ها هیچ­کدام از ویژگی­ها و استانداردهای درب­های ضد سرقت را ندارند.

    به عنوان مثال در میان لایه های درب، از هیچ گونه صفحه فولادی استفاده نشده و یا اگر هست از جنس فلز مقاوم نیست.

    اساسی ­ترین تفاوت­های میان درب ضد سرقت و درب­های معمولی

    ۱-از نظر امنیت در درجه بسیار بالاتری نسبت به درب­های معمولی قرار دارند.

    ۲-از لحاظ ساختاری، در میان لایه های درب ضد سرقت از ورقی فولادی استفاده شده که از شکستن و سوراخ شدن درب جلوگیری می­کند.

    ۴- در درب­های ضد سرقت تعداد لولاها  ۳ یا بیشتر است که این لولاها طوری طراحی شده که داخل چهارچوب قرار گرفته و به هیچ عنوان در معرض دید و دسترسی قرار ندارد.

    ۵- در اطراف چهارچوب در ضد سرقت از زواره پلاستیکی استفاده شده که مانع عبور گرد و غبار و یا دما می شود.

    ۶- قفل درهای معمولی ساده و یک زبانه است در حالی­که قفل درب­های ضد سرقت به گونه ای است که درب از سه یا چهار طرف قفل می­شود.

    ۷-  در ضد سرقت به قفل شب بند مجهز شده اند.

    تفاوت درب­ ضد سرقت ترک و ایرانی

    از نظر قیاس درب­های ضد سرقت ترک و ایرانی تقریبا در یک رده قرار دارند، زیرا هر دوی آنها از جنس درب ضد سرقت ترک هستند و تفاوت آن­ها در مونتاژ درب­ها است که در ایران و یا در ترکیه انجام شود.

    • معمولا چهارچوب درب­های ضد سرقت ترک دارای عمقی به طول ۱۷ سانتی­متر است که در ساختار آن از ورق هایی با ضخامت یک و نیم میلی­متر استفاده می­شود. همچنین دارای دارای عرض داخلی ۹ سانتی­متر است.
    • جنس ورق داخلی درب که در میان دو رویه قرار گرفته از ورق استیل یکپارچه و در برخی موارد از فولاد است.
    • پاشنه درب نیز از ورق استیل تهیه شده که ضد پوسیدگی است.
    • اندازه چهارچوب و لنگه درب ضد سرقت متنوع است تا هر نوع نیاز مشتریان خود را بر طرف سازد.
    • لولای درب ضد سرقت ترک به گونه ای ساخته شده که از چهار عدد لولا برای نصب لنگه درب بر روی لولا استفاده می‌شود که این لولا ها قابل تنظیم و رگلاژ شده است.
    • در درب های ضد سرقت ترک بلافاصله بعد از چرخاندن کلید درب به طور هم زمان هشت عدد زبانه از دو طرف وارد چهارچوب شده و درب کاملا قفل می­شود.
    • درب­های ضد سرقت ترک به طور معمول دارای ۸ عدد کلید هستند که به دو دسته تقسیم می­شوند. تعدادی از آنها به عنوان کلید فرعی یا همان کلید کارگری مورد استفاده قرار می­گیرند و مابقی کلید اصلی هستند که در هنگام خرید این کلید ها به خریدار تحویل داده می­شوند، که معمولا تعداد کلید های کارگر ۳ عدد و کلید های اصلی ۵ عدد است.
    درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت ترک

    درب­های ضد سرقت ترک که بدون شک بهترین درب­های ضد سرقت هستند از ترکیه وارد ایران می­شوند و دارای بهترین کیفیت و متریال هستند. آن­ها دارای اسکلت قوی و فلزی که دو لایه روکش آن را در برگرفته است هستند و در مقابل هر حادثه ای حتی زلزله و آتش سوزی مقاومند.

    درب­های ضد سرقت ترک در ایران در دو نوع وارداتی و مونتاژ ایران موجود هستند. باز شوی این درب­ها در حدود ۱۰۵ سانتی متر است و عایق بسیار مناسبی برای صدا و حرارت هستند. این درب­ها در بازار ایران شناخته شده و مشتریان زیادی دارند. تمام قطعات درب­های ضد سرقت ترک در ترکیه تولید می­شود و این درب­ها با اصالت کاملا ترک وارد بازار جهانی می­شوند.

    به دلیل همسایگی ایران با ترکیه، کلیه لوازم جانبی در ساختار این درب­ وارد بازار ایران نیز شده که با توجه به فاصله کم تولید لوازم و تولید کالا درب ضد سرقت ترک در بازه زمانی بسیار کمی، وارد بازار فروش درب­های ضد سرقت در ایران میشود. همچنین نوع قفلی هایی که در درب ضد سرقت ترک استفاده می­شود از بهترین نوع قفل است که ساخت ترکیه است.

    حداقل قیمت درب ضد سرقت ترک بین ۵ تا ۶ میلیون تومان تخمین زده می­شود که در صورت اصل بودن به ۳۵۰ دلار نیز می­رسد. در حال حاضر با توجه به نوسانات قیمت بازار و دلار قیمت مشخصی نمی­توان برای آن تعیین کرد.

    درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت

    قیمت درب ضد سرقت

    درب‌های ضد سرقت را می‌توانید در انواع مختلف با کیفیت و قیمت‌های متفاوت از طریق سایت درب کالا خریداری کنید. در این سایت اکثر درب‌های معمولی و ضد سرقت را می توانید مشاهده کرده و به صورت آنلاین درب مورد نظر خود را به سادگی خریداری کنید. درب کالا به صورت تخصصی تمام ویژگی‌های مورد نیاز شما برای خرید درب را به شما نشان می‌دهد و می توانید با اطلاع کامل از مشخصات درب مورد نظر خود را خریداری کنید درب ضد سرقت علاوه بر درب‌های ضد سرقت، می‌توانید سایر درب‌های معمولی با کاربرد های مختلف را از طریق این سایت مشاهده کرده و به صورت اینترنتی نوع مورد نظر خود را سفارش دهید. درب کالا کیفیت خرید درب‌های موجود در سایت را تضمین کرده و با قیمت عالی آنها را به شما ارائه می دهد. علاوه بر خرید درب‌های ضد سرقت می‌توانی مقالاتی در مورد انواع درب ها و ویژگی‌های آنها را در سایت مربوط به درب کالا مشاهده کنید و قبل از خرید اطلاعات لازم را برای خرید درب مناسب خود بدست آورید.

    مرجع تخصصی اطلاعات درب

    www.darbkala.com

    توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ ساختمان بوده و اویم شاهانه در محتوای آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

     

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه :

    ضوابط پارکینگ شهرداری قم

    طراحی باغ ایرانی سنتی
    وال پست با نبشی

    آموزش گام به گام پرسپکتیو یک نقطه ای

    سازه های ال اس اف lsf

    پتینه نقره ای
    هزینه ساخت ویلا ۶۰ متری

    پکیج اموزش اسکیس

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.