×
×

تولید و پخش سینی کابل و اتصالات

  • کد نوشته: 32415
  • ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
  • ۲ دیدگاه
  • تولید و پخش سینی کابل و اتصالات به گزارش ثبت آگهی ساختمان : یک ابزار مهم جهت زیبایی و منظم ساختن سیستم سیم‌کشی با تعداد بالای سیم و کابل در ساختمان‌ها و یا فعالیت‌های صنعتی، سینی کابل است. در واقع سینی نگهدارنده کابل یک پل هدایت‌گر برای اتصال سیم و کابل برق در سیستم سیم کشی محسوب […]

    تولید و پخش سینی کابل و اتصالات

    تولید و پخش سینی کابل و اتصالات

    به گزارش ثبت آگهی ساختمانیک ابزار مهم جهت زیبایی و منظم ساختن سیستم سیم‌کشی با تعداد بالای سیم و کابل در ساختمان‌ها و یا فعالیت‌های صنعتی، سینی کابل است. در واقع سینی نگهدارنده کابل یک پل هدایت‌گر برای اتصال سیم و کابل برق در سیستم سیم کشی محسوب می شود.سینی حامل کابل برق، از دو نوع پوشش محافظتی ساخته می‌شود، که سینی کابل گالوانیزهgalvanized tray یکی از بادوام ترین و پرکاربردترین نوع آن به شمار می رود. به طور کلی نصب و استفاده از سینی حامل کابل مستلزم به کارگیری قطعات دیگری نیز می‌باشد که به این اجزا اتصالات سینی کابل گفته می‌شود.

    گروه صنعتی پارسیان با سابقه ۱۵ ساله در بازار تهران به عنوان تولیدی سینی کابل و اتصالات سینی کابل مشغول به فعالیت است. این مجموعه با توانایی و بکارگیری نیروهای متخصص و زبده همیشه در تلاش است تا با بهترین قیمت سینی کابل را با کیفیتی عالی در بازار لاله زار تهران ارائه دهد.

    تولید و پخش سینی کابل و اتصالات

    تولید و پخش سینی کابل و اتصالات

    سینی کابل و اتصالات

    سیستم‌های سینی کابل؛ راه حل مناسبی برای اجرا های بزرگ سیم کشی ساختمان ها به شمار می روند. در واقع این نگهدارنده ها را برای مسیریابی و پشتیبانی از سیم کشی، طراحی و اجرا می‌کنند. که به طور کلی با توجه به شرایط دمایی، رطوبتی و همینطور استفاده در داخل و یا خارج از ساختمان از متریال‌ها و طراحی‌های مختلفی ساخته و پرداخته می شود.

    سینی کابل دارای انواع مختلفی چون:

    • نردبان کابل
    • سینی کابل ساده
    • سینی کابل مشبک
    • سینی کابل سبدی
    • سینی کابل پی وی سی

    نردبان کابل: نوعی از سینی‌کابلCable Tray است که، فاقد درپوش و کاور می باشد و این خصوصیت باعث حداکثر تبادل هوا بین سیم و کابل های حامل آن می گردد. در واقع نردبان کابل به عنوان یک عامل مهم برای هدایت کابل ها به صورت عمودی کاربرد فراوان دارد.

    سینی کابل مشبک: به طور معمول به نام سینی پانچ شده نیز شناخته می‌شود و از جمله اجزای مهم در کابل کشی ساختمانهای اداری با حرارت متوسط محسوب می‌گردد. پانچ‌های موجود در کف سینی باعث تبادل هوا در بین سیم و کابل های موجود در آن می‌شود، که همین امر احتمال هرگونه اتصال و خوردگی سطح کابل را به حداقل می‌رساند.

    سینی کابل ساده: همان نوع مشبک است؛ با این تفاوت که فاقد کف پانچ شده هستند. همین خصوصیت باعث می‌شود در محیط‌هایی با حرارت و رطوبت بالا قابل استفاده نباشد. که به طور کلی در محیط های مانند: کارخانجات صنایع و نیروگاه های دارویی و شیمیایی به کار گرفته می‌شوند.

    سینی کابل پی وی سی: از جمله قابلیت های این نوع، نصب بر روی دیوار است. سبکی، استحکام و عدم تداخل در سیگنال ها از جمله مزایای این نوع Cable Tray محسوب می‌شود. به طور معمول برای انتقال فیبرهای نوری از آن استفاده می گردد. نگهدارنده پی وی سی نارسانا بوده و به همین دلیل نیازی به نصب در زمین و یا درون دیوار ندارد.

    سینی کابل سبدی: که به دلیل فواصل زیاد بین میله های به کار رفته در این نوع نگهدارنده لقب سبد به خود گرفته است. این ویژگی باعث عبور جریان هوا و به طور کلی تهویه ای خوب بین کابل‌ها و سیم‌های حامل میشود.

    با توجه به اینکه رعایت یک سری اصول و استانداردها در هر سیستمی باعث دوام و نگهداری بهتر آن می‌شود. Cable try نیز از این قاعده مستثنا نبوده و استفاده درست و صحیح از متعلقات آن موجب نصب راحت و اتصال بهتر سینی ها به یکدیگر می شود.

    قطعات و اتصالات سینی کابل از جمله عوامل مهم جهت تغییر مسیر، اتصال دو سینی به یکدیگر حتی با سطح مقطع متفاوت، اتصال روی زمین و یا روی دیوار را می توان نام برد.

    مشاهد محصولات سینی کابل پارسیان: https://sinicableparsian.com/

    این اتصالات می توانند شامل موارد زیر باشند.

    • پایه سینی کابل
    • بست سینی کابل
    • تبدیل و درب تبدیل راست گرد چپ گرد وسط
    • زانویی و درب زانویی۴۵ درجه و ۹۰ درجه
    • زانویی و درب زانویی افقی و عمودی
    • پیچ و مهره و واشر
    • سه راهی و چهارراهی افقی و عمودی
    • دیوایدر یا جداکننده رابطه از بغل بند و کف
    • کاور کلمپ
    • نگهدارنده درب
    • کاهنده یا کاهش دهنده
    تولید و پخش سینی کابل و اتصالات

    تولید و پخش سینی کابل و اتصالات

    سینی کابل گالوانیزهGalvanized tray

    سینی های حاملCable Tray از یک سری فلز پایه ساخته و پرداخته می‌شوند. اما برای ماندگاری بالاتر سینی‌ها، مقاومت بیشتر آنها در برابر خوردگی و زنگ زدگی از یک نوع پوشش محافظتی و یا روکش به نام گالوانیزه استفاده می‌کنند. این روکش ها خود شامل دو نوع

    • گالوانیزه سرد
    • گالوانیزه گرم

    هستند که متناسب با نوع کاربرد و شرایط محیطی به کار رفته از آنها استفاده می شود.

    گالوانیزه سرد:

     یک روکش با ضخامت ۱۲ تا ۲۰ میکرون است؛ که با قرار دادن فلز پایه درون وان محلول آب و نمک روی یا محلول اسیدی و نمک روی به صورت الکترولیت اسپری می شود. که در نهایت یک روکش براق بر روی سطح فلز ایجاد می گردد. شایان ذکر است این نوع گالوانیزه توانایی کمتری نسبت به نوع گالوانیزه گرم در مجاورت با محیط های مرطوب و یا دمای بالا از خود نشان می‌دهد و زودتر دچار خوردگی و زنگ زدگی می شود.

    گالوانیزه گرم:

    یک روکش با ضخامت ۶۰ تا ۷۰ میکرون بر روی فلز پایه ایجاد می‌کند. که در واقع در این روش یک روکش بسیار مقاوم در برابر گرما، رطوبت و خوردگی را شاهد هستیم.

     در این روش فلز پایه درون یک وان مذاب از روی قرار گرفته، به طوری که تمام زوایا و قسمت های فلز در مجاورت مواد مذاب قرار گرفته و پوشش داده می‌شوند. و بعد از انجام یک سری واکنش های شیمیایی و قرار گیری مجدد فلز درون وان های اسیدی دیگر، فرایند آلیاژ سازی صورت می پذیرد. آلیاژ به وجود آمده بر سطح فلز در واقع همان روکش مقاوم گالوانیزه گرم است؛ سینی کابل روکش شده از این روش مقاومت و دوام بسیار بالایی داشته و به راحتی در مناطق با دما و رطوبت بالا قابل استفاده خواهد بود.

    قیمت سینی کابل

    قیمت سینی کابل نیز همانند سایر محصولات درون بازار تحت تأثیر یک سری عوامل و موارد قرار می‌گیرد از جمله این عوامل می‌توان به

    • جنس و یا متریال فلز پایه
    • نوع روکش گالوانیزه

    اشاره کرد؛که به طور کاملاً مستقیم بر قیمت آن تأثیر می گذارند. به عنوان مثال: در خصوص جنس سینی نگهدارنده فلزاتی چون:

    • آلومینیوم
    • فولاد
    • استیل و یا فولاد ضد زنگ

    را می توان نام برد که هر چه ماهیت ضد زنگ و مقاوم بودن آن بالاتر باشد قیمت سینی کابل نیز بیشتر خواهد بود.

    فروش سینی کابل به طور معمول به دو صورت حضوری (مستقیم) و آنلاین صورت می پذیرد. شایان ذکر است قبل از خرید در ابتدا شرایط محیطی جهت نصب سینی کابلCable Trayرا در نظر گرفته و با توجه به دما و رطوبت حاکم و مقدار سیم و کابل های حامل برق درون سینی نگهدارنده اقدام به خرید نمایید.

    گروه صنعتی پارسیان با سابقه ۱۵ سال در بازار تهران به عنوان یک برند معتبر در تولید سینی کابل و اتصالات آن مشغول به فعالیت است. این مجموعه با تکیه بر دانش و نیروهای متخصص و کارآمد خود همیشه در تلاش است، تا بهترین قیمت سینی کابل را با کیفیت عالی به مشتریان خود ارائه دهد. از مجموعه تولیدات این گروه فعال صنعتی می توان به: سینی کابل گالوانیزه، سی چنل گرم و سرد، پریز کف خواب، لوله فولادی برق سرد و گرم، ریل بست چگالی و لوله فلکسیبل اشاره کرد.

    توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ۲ پاسخ به “تولید و پخش سینی کابل و اتصالات”

    1. Ryan گفت:

      مطالب مفید و کاربردی بود، سپاسگزارم . با توجه به مطلب گفته شده برای گارگاه های صنعتی در خوزستان باید از روکش گالوانیزه حتما استفاده بشه ؟

    2. جواد سید گفت:

      من قبلا سینی کابل کار کردم ولی با این شرکت آشنایی نداشتم، خوشحالم که تونستم پیداشون کنم