×
×

آموزش تمیز کردن رنگ از شیشه

  • کد نوشته: 21868
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای آموزش تمیز کردن رنگ از شیشه بسته هستند
  • تمیز کردن رنگ از شیشه به گزارش ساخت خانه : تمیز کردن رنگ از شیشه یک پوشش رنگ تازه می تواند به خانه شما جلوه ای کاملاً جدید ببخشد ، رنگ آمیزی ویلا اما داشتن چند اتفاق ناخوشایند در این راه آسان است ، به خصوص هنگام نقاشی تزئینات پنجره. اگر تکه های رنگ خشک روی […]

    آموزش تمیز کردن رنگ از شیشه

    تمیز کردن رنگ از شیشه

    به گزارش ساخت خانه : تمیز کردن رنگ از شیشه یک پوشش رنگ تازه می تواند به خانه شما جلوه ای کاملاً جدید ببخشد ، رنگ آمیزی ویلا اما داشتن چند اتفاق ناخوشایند در این راه آسان است ، به خصوص هنگام نقاشی تزئینات پنجره.

    اگر تکه های رنگ خشک روی پنجره شما دید شما را خراب می کنند ، نگران نباشید! یادگیری نحوه پاک کردن رنگ از پنجره ها بدون خراشیدن شیشه آسان است.

    چند روش آزمایش شده و واقعی وجود دارد که برای از بین بردن رنگ از شیشه کار می کنند. ممکن است بتوانید لکه های ریز را با استفاده از سرکه سفید و یا آب گرم و صابون از بین ببرید ، اما لکه های رنگی بزرگ یا لجباز ممکن است نیاز به استفاده از تیغ تیغ داشته باشد.

    برای دستیابی به بهترین نتیجه ، با یک روش ساده رنگ را نرم و شل کنید. مراحل زیر را ادامه دهید تا زمانی که بتوانید آخرین اثر رنگ را از پنجره خود پیدا کنید.

    تمیز کردن رنگ از شیشه

    تمیز کردن رنگ از شیشه

    مراحل حذف رنگ از شیشه پنجره

    1. مواد زیر را جمع کنید:
      1. لیوان یا کاسه اندازه گیری شیشه
      2. سرکه سفید مقطر
      3. دستکش لاستیکی یا وینیل
      4. اسفنج یا پارچه را بشویید
      5. سطل کوچک آب گرم
      6. صابون ظرفشویی ، شیشه پاک کن
      7. تیغ ریش تراش
      8. حوله
      9. حوله کاغذی یا روزنامه
    2. تقریباً یک فنجان سرکه سفید را در فنجان اندازه گیری و مایکروویو به مدت 30 تا 60 ثانیه بریزید. هزینه بازسازی ساختمان با استفاده از دستکش برای محافظت از دست خود ، پارچه یا اسفنج را در سرکه داغ ، لکه های رنگی اشباع شده فرو برده و مقداری چربی آرنج بزنید تا شل شود. سرکه ممکن است لکه ها را به طور کامل از بین نبرد ، اما باعث نرم شدن آنها می شود. (از استفاده از دستگاه های شستشوی ظرف ساینده یا پشم فولاد خشن که احتمال خراشیدن شیشه را دارند خودداری کنید).
    3. اگر رنگ با استفاده از سرکه پاک نشد ، بلافاصله 1 تا 1 ½ قاشق غذاخوری صابون ظرف را درون سطل قرار دهید و با آب گرم پر کنید. (بهتر است این کار را قبل از خشک شدن سرکه انجام دهید.) از اسفنج یا پارچه برای مالش و رفت و برگشت یا حرکت دورانی استفاده کنید. در بعضی موارد ، این ممکن است برای پاک کردن کامل رنگ از پنجره شما کافی باشد.
    4. اگر لکه های رنگ باقی مانده است ، برای تراشیدن آنها از تیغ استفاده کنید. تیغ جدیدی انتخاب کنید – قدیمی یا کسل کننده به نیروی بیشتری احتیاج دارند و احتمالاً خراشیده می شوند. تیغ را با زاویه 45 درجه نگه دارید و فقط در یک جهت به آرامی تراش دهید. به آرامی کار کنید ، سعی کنید لبه تیغ را کاملا زیر لبه لکه رنگ قرار دهید. حتماً لکه های رنگ را مجدداً با آب صابون مرطوب کنید هزینه بازسازی ویلا تا تیغ روان شود و خطر خراشیدن آن به حداقل برسد.
    5. پس از پاک شدن تمام رنگ ، شیشه اسپریتز را با تمیز کننده پنجره پاک کرده و با حوله کاغذی یا روزنامه خشک کنید.

     

     

     

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه :

    معماری زیبای ویلا

    طراحی یک باغ

    نقاشی ساختمان مدرسه

    هزینه ساخت خانه های ویلایی

    طراحی نما دو طبقه

    طراحی دکور کافه

    طراحی کافه | طراحی کافی شاپ | دکور کافی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.