×
×

بهترین شرکتهای تولید کننده سینی کابل

  • کد نوشته: 29382
  • ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
  • ۱ دیدگاه
  • بهترین شرکتهای تولید کننده سینی کابل به گزارش بازار کار ساخت ویلا اویم شاهانه : بهترین شرکتهای تولید کننده سینی کابل در این مطلب به معرفی چند تولید کننده و پخش کننده برتر سینی کابل و متعلقات سینی کابل پرداخته ایم. به نقل از سایت پایگاه خبری اقتصادآنلاین در دنیای مدرن امروز، پروژه های بزرگ […]

    بهترین شرکتهای تولید کننده سینی کابل

    بهترین شرکتهای تولید کننده سینی کابل

    به گزارش بازار کار ساخت ویلا اویم شاهانه : بهترین شرکتهای تولید کننده سینی کابل در این مطلب به معرفی چند تولید کننده و پخش کننده برتر سینی کابل و متعلقات سینی کابل پرداخته ایم. به نقل از سایت پایگاه خبری اقتصادآنلاین در دنیای مدرن امروز، پروژه های بزرگ از آنچه که تصور میرود، سریعتر به مرحله پایانی و تکمیل خود میرسند و این امر به لطف وجود تجهیزات پیشرفته و مدرن است.  سینی و نردبان کابل و متعلقات آن؛ یکی از همین روش های مدرن و سریع امروزی برای کابل کشی ساختمان ها بوده و از آن ها در کارخانجات و مراکز صنعتی و تاسیسات و شبکه های الکتریکی بهره میبرند.

    بهترین تولید کنندگان سینی کابل در ایران

    بهترین شرکتهای تولید کننده سینی کابل

    بهترین شرکتهای تولید کننده سینی کابل

    تولیدی سینی کابل ایرانیان

    این شرکت در سال 1390 کار خود را آغاز نموده و توانسته در مدت زمان کوتاهی به یکی از تولید کنندگان اصلی سینی های کابل و اتصالات در صنعت تبدیل شود. سینی کابل ایرانیان؛ یک شرکت مورد نیاز و مورد اعتماد شناخته شده برای قابلیت ها، نوآورانه و تولیداتی با قیمت مناسب و به صرفه با کیفیت استثنایی است. محصولات تولیدی این شرکت، تقریباً توسط کلیه صنایع پیشرو، ساختمان ها، پیمانکاران حفاظت از آتش، انرژی شیمیایی، صنایع الکتریکی و مکانیکی، گاز، برق، پیمانکاران برقی، پتروشیمی و نفت مورد استفاده قرار میگیرد. این مجموعه تولیدی، تامین کننده طیف وسیعی از سینی کابل (سینی کابل با بهترین قیمت در لاله زار تهران)، نردبان کابل، ترانکینگ، لوله فولادی، لوله فلکسیبل، جعبه تقسیم، پریز کف خواب و لوازم جانبی و اتصالات مرتبط با آنها بوده که همگی کاربرد گسترده ای در صنایع متنوع دارند و با نظارت متخصصان و با کاربرد مواد اولیه درجه بالا مانند استیل ضد زنگ، گالوانیزه و گالوانیزه گرم در ابعاد متنوعی تولید و ساخته و قابل استفاده هستند.

    شماره تماس با سینی کابل ایرانیان:     2231256-0912     33977154-021

    وبسایت: /https://sinicableiranian.com

    کرمان نیرو تولید کننده سینی کابل

    گروه صنعتی کرمان نیرو از اواخر سال 91 تاسیس گردید. محور اصلی فعالیت آن ها، تولید سینی کابل و لوله های فولادی برق بوده و پخش انواع جعبه های تقسیم و کلیدها و کلیه اتصالات و کف خواب، قوطی های کلید در زمره دیگر فعالیت های کرمان نیرو قرار دارد. از جمله شرکت هایی که کرمان نیرو افتخار همکاری با آنها را داشته عبارتند از: پارسی فیدار پایدار و کارمانیا و ساترآپ، برج سازان رامتین و پروژه در سایت های مختلف پتروشیمی (عسلویه) و شرکت پالایش نفت بندرعباس است.

    تلفن فروش :  02133938965

    تلفن فروش :  02133939014

    وبسایت: /https://kerman-niroo.ir

    سینی کابل پارسیان

    این شرکت با سوابق درخشان و کارآمد در دست آوردهای صنعت برق کشور در زمینه طراحی سینی کابل و تولید انواع آن، تراکینگ، بازوهای نگهدارنده و براکت مفتخر است که سهم کوچکی از دست آوردهای صنعت برق کشور را احراز نموده و دارای تائیدیه های شرکت ملی نفت ایران و گاز و پتروشیمی و نیز عضو اتحادیه صنعت برق ایران است. از جمله شرکت هایی که از تولیدات این مجموعه استفاده کرده اند میتوان شرکت جهانپارس، پروژه شهریار، شرکت شفاب، پروژه سهند بناب، شرکت صنایع نفت، پروژه ایستگاه فشارگاز آباد کازرون، شرکت کلوین، پروژه جغتایی سبزوار، پروژه ایران خودرو، شرکت بتن آجر، شرکت خاوران، پروژه تهران و چندین شرکت و پروژه دیگر را نام برد.

    دفتر مرکزی: 33960017 – 021

    سایت سینی کابل پارسیان: /https://sinicableparsian.com

    شرکت سپکو

    شرکت سپکو؛ با بیش از ۱۸سال سابقه درخشان در صنعت تولید تجهیزات برق صنعتی شامل سینی کابل، نردبان کابل و انواع لوله های فولادی برق با کلیه اتصالات و تجهیزات مربوطه، منابع مناسب و به روز دارای سوابق درخشان در این صنعت است. همچنین این شرکت دارای ۳ استاندارد بین المللی در زمینه ایمنی و بهداشت و محیط زیست و مدیریت کیفیت بوده که نشانگر تعهدات، حس مسئولیت و انگیزه این سازمان در جهت کسب رضایت مشتریان گرامی است.

    شرکت تالیران

    این شرکت در سال 1369 پا به عرصه صنعت ایران گذاشت. هر چند که در راه رسیدن به موفقیت، فراز و نشیب های موجود کم نبوده و با این حال از بدو فعالیت تا به اکنون با رشدی پایدار پیش رفته اند و همچنین در سایه همکاری های فنی و بازرگانی با دو شرکت مهم و بزرگ اروپا یعنی Siemens و ABB موفق شده اند تا بر آهنگ توسعه و پیشرفت تالیران، بیش از پیش شتاب بخشند. از جمله محصولات تولیدی این مجموعه شامل انواع تابلوهای برق فشار ضعیف و فشار متوسط، تابلو و پست های کمپکت، سینی و نردبان کابل، شارژرهای باطری صنعتی و تابلوهای کنترل و PLC است.

    بهترین شرکتهای تولید کننده سینی کابل

    بهترین شرکتهای تولید کننده سینی کابل

    در نهایت:

    می گوییم که اغلب شرکت ها و مراکز سازنده سینی کابل، ملزم به رعایت استانداردهای موجود هستند و همگی آنها باید با دارا بودن دستگاه های مدرن و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کرده و نیاز صنایع را نیز برطرف کنند، که شرکت های نام برده در این مطلب، از این قواعد و اصول مستثنی نبوده و محصولاتی با کیفیت و استاندارد بالا و همچنین قیمت مناسب را تولید و روانه بازار میکنند.

    منبع: اقتصاد آنلاین

    https://www.eghtesadonline.com/n/2hI7

    توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “بهترین شرکتهای تولید کننده سینی کابل”

    1. ساسان گفت:

      یه مقاله کامل، راجع به سینی کابل هر شرکی بخوایم میتونیم پیدا کنیم