×
×

بهترین رنگ آمیزی بالکن کدامند؟

  • کد نوشته: 23023
  • ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
  • دیدگاه‌ها برای بهترین رنگ آمیزی بالکن کدامند؟ بسته هستند
  • رنگ آمیزی بالکن رنگ آمیزی بالکن نقاشی ساختمان ساده آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا مردم زمان زیادی را صرف انتخاب رنگ های مناسب دیوارهای خارجی می کنند؟ ترکیب رنگ های بیرونی بر افراد تأثیر می گذارد. همچنین از دیوار محافظت می کند. هنگام انتخاب رنگ خانه ، باید به خاطر داشته باشید […]

    بهترین رنگ آمیزی بالکن کدامند؟

    رنگ آمیزی بالکن

    رنگ آمیزی بالکن نقاشی ساختمان ساده آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا مردم زمان زیادی را صرف انتخاب رنگ های مناسب دیوارهای خارجی می کنند؟ ترکیب رنگ های بیرونی بر افراد تأثیر می گذارد. همچنین از دیوار محافظت می کند. هنگام انتخاب رنگ خانه ، باید به خاطر داشته باشید که دیوارهای بیرونی برای بالکن رنگ آمیزی می کنند.

    آیا می خواهید صبح ها وقت خود را در بالکن خود بگذرانید تا صدای جیر جیر پرندگان را بشنوید یا در عصرهای گرم تابستان برای احساس نسیم؟ آیا دوست دارید بالکن را با چراغ های پری ، گیاهان ، صندلی ها و کوسن ها تزئین کنید؟ اما آیا رنگ دیوار بیرونی بالکن شما کم رنگ شده است؟ سپس ، وقت آن است که بالکن خود را بازسازی کنید تا جلوه ای مدرن به آن ببخشید. می توانید بالکن خود را از انبار به پناهگاه زیبای خود تبدیل کنید. هنگام استراحت روی صندلی می توانید استراحت کنید ، قهوه یا چای بنوشید و کتاب بخوانید. همچنین ، بالکن مدرن ظاهر رنگ های بیرونی خانه شما را افزایش می دهد. اولین قدم انتخاب رنگ های دلپذیر دیوارهای خارجی است.

    در اینجا ترکیب رنگهای بیرونی زیبایی وجود دارد که باید در بالکن خود امتحان کنید.

    1. رنگهای اصلی سفید و خاکستری رنگ بیرونی- رنگ آمیزی بالکن اگر همه شما به دنبال رنگهای روشن و معمولی بیرونی برای خانه هستید ، ترکیب رنگ سفید و خاکستری گزینه ایده آل برای ترکیب رنگهای بیرونی است. ظاهری شیک و شهری دارد. رنگ سفید و خاکستری دیوارهای بیرونی با رنگ آمیزی نمای بیرونی زیبا به نظر می رسد. می توانید مبلمان را در بالکن نگه دارید یا به سراغ گلدان یا فرش های رنگی بروید.

    رنگ آمیزی بالکن

    رنگ آمیزی بالکن

    2. رنگ های بیرونی دیوارهای صورتی صورتی و آبی- خانه های ما آینه ای از شخصیت ما هستند. رنگ های بیرونی خانه منعکس کننده طبیعت ماست. اگر شخصیت هنری دارید ، بهترین نقاشی ساختمان در تهران رنگ دیوارهای خارجی با رنگ های پاستلی بیشترین ترکیب رنگی برای بالکن شما هستند. می توانید از ترکیب رنگ صورتی و آبی استفاده کنید. اگر احساس می کنید رنگ با رنگ بیرونی خانه شما مطابقت ندارد ، می توانید فرزندان خود را با رنگ آمیزی بالکن در اتاق به رنگ صورتی و آبی شگفت زده کنید. آنها را خوشحال خواهد کرد. می توانید چراغ ها را در بالکن نصب کنید. وقتی نور به رنگهای رنگ صورتی و آبی بیرونی بتابد ، بالکن بسیار زیبا به نظر می رسد.

    رنگ آمیزی بالکن

    رنگ آمیزی بالکن

    3. رنگهای بیرونی خانه بژ و قهوه ای- رنگ آمیزی بالکن اگر می خواهید ترکیب رنگهای بیرونی روشن را انتخاب کنید اما سفید را ترجیح نمی دهید ، رنگ بژ و قهوه ای گزینه ایده آل است. رنگ دیوار خارجی باید تیره باشد. می توانید آن را با رنگ قهوه ای قهوه یا حتی قهوه ای روشن رنگ آمیزی کنید. داخل بالکن باید رنگ روشن داشته باشد تا نور را منعکس کند. بنابراین ، می توانید دیوارها را به رنگ بژ رنگ آمیزی کنید.

    4. رنگهای بیرونی رنگ زرد و اسطوخودوس- رنگ آمیزی بالکن برای افرادی که عاشق رنگهای روشن هستند ، رنگ زرد برای رنگ خانه بیرونی ترجیح داده می شود. بسته به رنگ آمیزی نمای بیرونی خانه ، می توانید رنگ دیوار بیرونی لیمو یا اسطوخودوس را انتخاب کنید. رنگ زرد و اسطوخودوس برای رنگ نمای بیرونی خانه برای چشم ها جذاب است. هنگامی که نور خورشید روی بالکن شما می افتد ، رنگ دیوار بیرونی زرد نور را منعکس می کند و آن را شگفت انگیز و رویایی نشان می دهد.

    5. رنگ دیوارهای بیرونی فیروزه ای و خاکستری- نقاشی ساختمان خدمت از ما بسیاری از افراد سایه های تیره رنگ بیرونی را برای خانه ترجیح می دهند. به راحتی کثیف نمی شود و رنگ آمیزی نمای بیرونی خانه تازه به نظر می رسد. در حالی که رنگ های داخلی خانه از رنگ روشن تری برخوردار هستند تا خانه بزرگ و آرامش بخش به نظر برسد. اگر می خواهید رنگ بندی تیره و روشن را انتخاب کنید ، ترکیب رنگ فیروزه ای و خاکستری بیشترین ترکیب را توصیه می کند. سایه خاکستری تیره می تواند به عنوان رنگ دیوار بیرونی استفاده شود. سالها سالم می ماند. برای رنگ آمیزی دیوارهای داخلی بالکن خود می توانید از فیروزه استفاده کنید. این به شما کل فضای خانه ساحلی را می دهد.

    نقاشی بالکن

    نقاشی بالکن

    6. رنگهای بیرونی زرد و سبز برای خانه- اگر خانه ای در حومه شهر دارید ، یکی دیگر از ترکیبات هنری رنگ بیرونی که می توانید در خانه و بالکن خود آزمایش کنید ، رنگ زرد و سبز است. اگر خانه شما با مزارع یا زمین وسیع احاطه شده است ، قطعاً باید این ترکیب رنگ را امتحان کنید. می توانید از رنگ های بیرونی دیوارهای سبز بطری یا سبز پاستلی استفاده کنید. فضای داخلی بالکن را می توان به رنگ زرد رنگ آمیزی کرد. همچنین می توانید گزینه های رنگ را بر اساس انتخاب خود تغییر دهید.

    7. کنتراست چوبی در رنگهای نمای بیرونی- رنگ آمیزی بالکن زیباترین راه برای بازسازی بالکن این است که ظاهری روستایی به آن بدهید. اگر ترکیب رنگ بیرونی خانه شما مدرن باشد ، بالکن شما با رنگ روستیک بیرونی خانه نمایان می شود. برای رنگ دیوار خارجی ، می توانید بافت چوبی یا آجری مانند به آن بدهید. شما می توانید هر رنگی را با رنگ چوبی نمای بیرونی خانه انتخاب کنید.

    با تمام ترکیبات رنگ بیرونی فوق ، می توانید بالکن خود را به مکانی دنج تبدیل کنید که در آن می توانید همراه شریک و خانواده خود آرامش داشته باشید. همچنین می توانید در بالکن جشن بگیرید. بنابراین ، باید رنگهای بیرونی خانه خود را عاقلانه انتخاب کنید. 

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه :

    معماری نمای ویلایی

    طراحی باغ 4000 متری

    نقاشی ساختمان همشهری

    هزینه ساخت ویلا در سال

    طراحی نما طبق ضوابط شهرداری

    طراحی کافه فضای باز

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.