×
×

بهترین دوربین مداربسته برای منزل کدام است؟

  • کد نوشته: 22635
  • ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
  • دیدگاه‌ها برای بهترین دوربین مداربسته برای منزل کدام است؟ بسته هستند
  • بهترین دوربین مداربسته برای منزل کدام است؟ به گزارش تبلیغات ساختمان : بهترین دوربین مداربسته برای منزل کدام است؟ یکی از بزرگترین مزایای یک خانه هوشمند این است که بتوانید اطلاع یابید که وقتی واقعاً آنجا نیستید چه اتفاقی می افتد. خواه مایل به بررسی فرزندان، حیوانات خانگی یا مجموعه جواهرات و اشیای ارزشمند خود باشید، […]

    بهترین دوربین مداربسته برای منزل کدام است؟

    بهترین دوربین مداربسته برای منزل کدام است؟

    به گزارش تبلیغات ساختمان : بهترین دوربین مداربسته برای منزل کدام است؟ یکی از بزرگترین مزایای یک خانه هوشمند این است که بتوانید اطلاع یابید که وقتی واقعاً آنجا نیستید چه اتفاقی می افتد. خواه مایل به بررسی فرزندان، حیوانات خانگی یا مجموعه جواهرات و اشیای ارزشمند خود باشید، دوربین امنیتی برای منزل یک ابزار عالی برای مراقبت از منزل از راه دور است. اگرچه قابلیت ها در دستگاه های مختلف متفاوت است، دوربین های امنیتی داخلی به شما این امکان را می دهند که از طریق ویدئوهای زنده یا ضبط شده بر آنچه در خانه شما می گذرد نظارت کنید.

    اما همه دوربین های مداربسته منزل ویژگی های یکسانی ندارند. برخی دوربین ها دارای زنگ هشدار هستند که می توانند هنگام تشخیص فعالیت اعلان هایی را برای شما ارسال کنند، برخی امکان مکالمه صوتی دو طرفه ارائه می دهند، برخی مناسب برای نظارت بر کودک شما هستند و برخی حتی به عنوان یک سیستم اتوماسیون خانگی تمام عیار عمل می کنند.

    در ادامه تلاش می کنیم تمام مواردی که برای انتخاب دوربین برای منزل باید به آن توجه کنید را با شما در میان بگذاریم. با ما تا انتهای متن همراه باشید.

    دوربین مدار بسته آپارتمان

    دوربین مدار بسته آپارتمان

    انتخاب بهترین دوربین بسته برای ساختمان

    به یاد داشته باشید که هنگام خرید و نصب دوربین مداربسته برای مجتمع مسکونی لازم نیست فوراً از بهترین دوربین های امنیتی استفاده کنید، چه برای سیستم امنیتی هوشمند خود سیم کشی کنید و چه نصب دورربین مداربسته بی سیم را مدنظر داشته باشید، می توانید قطعه قطعه آن را با هر دستگاه جدید که خریداری می کنید به مرکز کنترل اصلی متصل کنید. بهترین دوربین مداربسته برای این کار نیاز به یک سرور (و برنامه ای که روی تلفن هوشمند شما اجرا می شود) خواهید داشت.

    حتی ممکن است قبل از پیکربندی یک شبکه کامل از دوربین مداربسته برای مجتمع مسکونی، چندین مدل و برند مختلف دوربین امنیتی را آزمایش کنید. شاید در ابتدا با یک دوربین واحد شروع کنید که مناطق کلیدی مجتمع مسکونی را که بیشتر برای شما اهمیت دارد را پوشش دهد. هنگامی که زمان مناسب است و بودجه اجازه می دهد، می توانید اقدامات گسترده تری را برای حفاظت از منزل مسکونی خود انجام دهید.

    همانطور که پیشتر ذکر کردیم، وجود دوربین های مداربسته برای برقراری امنیت خانه ضروری هستند! یک دوربین نصب شده بر روی درب ورودی شما می تواند به شما در مورد تحویل لوازم یا بازدیدکنندگان حتی در زمانی که از خانه دور هستید هشدار دهد. در برخی موارد حتی می توانید با شخصی که در خانه شما حضور داشته چت کرده یا به کمک صدای دو طرفه مزاحمان را دور نمایید.

    با مرور لیست دوربین های مداربسته ، انواع مختلفی از دوربین های مداربسته را از نظر قیمت و ویژگی ها پیدا خواهید کرد، بنابراین هر کس باید بتواند بسته به نیاز خویش دوربینی را پیدا کند که مناسب باشد. مطمئناً امنیت خانه بسیار مهم است، بنابراین بهتر است که هنگام انتخاب دوربین امنیتی مناسب برای منزل خود زمان قابل توجهی صرف کنید و از مشاوره افراد زبده بهره بگیرید.

    قیمت دوربین مداربسته برای منزل

    برای تعیین قیمت دوربین مداربسته باید توجه داشت که دوربین مورد نظر دارای حافظه داخلی می باشد یا خیر. در صورت عدم دارا بودن حافظه داخلی دوربین مداربسته در دسته معمولی طبقه بندی می گردد. در صورتی که مایل به خرید دوربین مداربسته ارزان برای منزل یا مجتمع مسکونی خود می باشید، بهتر است از دوربین های مداربسته دارای حافظه داخلی استفاده نمایید. پرواضح است که دوربین های مداربسته با پشتیبانی از حافظه داخلی نیاز به استفاده از دستگاه ذخیره سازی تصاویر (DVR) ندارند.

    به منظور استفاده از دوربین مداربسته مموری خور با پشتیبانی از حافظه داخلی کافی است به سادگی کارت حافظه را درون دوربین مداربسته جاسازی نموده و سپس با استفاده از قابلیت تحت شبکه تصاویر ضبط شده از منزل خود را بر روی گوشی هوشمند خود در هر زمان و هر مکان مشاهده نمایید.

    با استفاده از قابلیت تحت شبکه می توانید تصاویر ضبط شده از منزل مسکونی خود را از راه دور توسط امواج وای فای مشاهده نمایید.

    دوربین های مداربسته حفاظت از منزل آنلاین (تحت شبکه) بسته به ظرفیت حافظه داخلی موجود در داخلشان قادر خواهند بود تصاویر ضبط شده از مجتمع مسکونی را در خود ذخیره نموده و همچنین به صورت برخط ارائه نمایند. بدیهی است که در صورت عدم وجود حافظه داخلی برای دوربین های مداربسته نیاز به استفاده از دستگاه های ضبط و ذخیره سازی دوربین مداربسته جداگانه مانند DVR می باشد.

    همچنین امروزه نسل جدید دوربین های مداربسته با استفاده از قابلیت های جدید هوش مصنوعی مانند تشخیص حرکات بدن قادر هستند حرکات رخ داده در فضای اطراف خانه را تشخیص داده و به اطلاع مخاطب برسانند. بهترین دوربین مداربسته البته پس از اتمام ظرفیت حافظه داخلی دوربین به صورت خودکار فیلم های ذخیره شده قدیمی تر را با موارد جدیدتر پشتیبانی می نماید.

    بهترین دوربین مداربسته برای منزل کدام است؟

    بهترین دوربین مداربسته برای منزل کدام است؟

    در مورد قیمت دوربین مداربسته برای ساختمان می توان گفت که به هنگام نگارش این مقاله قیمت این نوع دوربین ها عموما میان ششصد هزار تا دومیلیون تومان می باشد. البته برای مشاوره تخصصی در خصوص قیمت به روز دوربین های مداربسته برای ساختمان بسته به نیازتان بهتر است با متخصصین این حوزه تماس بگیرید و از مشورت آن ها بهره بگیرید.

    قانون نصب دوربین مدار بسته در مشاعات

    ممکن است شما مایل به نصب دوربین مداربسته در طراحی مجتمع مسکونی یا آپارتمان خود باشید، اما قبل از شروع فرایند نصب دوربین مداربسته باید بدانید که نصب این نوع دوربین ها در مشاعات مجتمع های مسکونی و آپارتمان ها از قوانین خاصی تبعیت می کند که بایستی رعایت گردد.

    بهترین دوربین مداربسته نصب دوربین مداربسته در محیط ساختمان باید با تصویب و تایید هیئت مدیره ساختمان صورت گیرد و در غیر اینصورت غیرقانونی محسوب می گردد. بنا به این قانون افراد نمی توانند بسته به میل خویش در هر مکان دلخواه از ساختمان یا مجتمع مسکونی دوربین های مداربسته نصب نمایند البته به جز با تایید هیئت مدیره مسئول ساختمان.

    به منظور دریافت مجوزهای مربوطه برای نصب دوربین های مداربسته در محیط مجتمع مسکونی بایستی از طریق مجممع قضایی و انتظامی اقدام گردد. توجه به این نکته نیز ضروری است که نصب دوربین های مداربسته در مکان های عمومی و محل رفت و آمد مردم باید با اطلاع و اعلان قبلی و نیز دریافت مجوزهای مربوطه از مجامع قضایی انجام گردد.البته این به معنای وجود منع قانونی برای نصب دوربین های مداربسته در مناطق مسکونی نمی باشد بلکه تنها بایستی به تصویب مراجع ذیربط رسیده باشد.

    همچنین در صورتی که مدیریت ساختمان تصمیم به نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته در مشاعات مجتمع مسکونی مانند راهروها، راه پله ها، حیاط و یا آسانسور داشته باشد، باید ابتدا رضایت کتبی تمام ساکنین مجتمع مسکونی را به منظور انجام این امر کسب نماید.

    بهترین دوربین مداربسته

    بهترین دوربین مداربسته

    بهترین برند دوربین مدار بسته برای نصب در ساختمان

    بهترین دوربین مداربسته هم اکنون بهترین برند دوربین مداربسته برای نصب در منزل و مجتمع مسکونی دوربین مداربسته هایک ویژن می باشد. هایک ویژن از سال ۲۰۱۵ تا کنون توانسته هرسال خود را به عنوان پرفروش ترین دوربین مداربسته در دنیا معرفی کند و در ایران نیز این برند چینی توانسته طرفداران زیادی پیدا کند.

    قبل از خرید دوربین مداربسته برای منزل ابتدا بهتر است تعداد دوربین های مورد نیازتان را مشخص نمایید و در ادامه بر اساس طرحی مشخص شده نسبت به نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته هایک ویژن در نقاط مدنظرتان اقدام نمایید.

    این دوربین ها انواع مختلفی دارند که بسته به نیاز می توانید از آن ها استفاده نمایید. برای مثال دوربین های آنالوگ اچ دی که غالبا دارای رزولوشن ۲ مگاپیکسل به بالا می باشند برای استفاده در محیط مسکونی و آپارتمان ها مناسب می باشند. به علاوه این دوربین ها به ارتباط با شبکه نیاز نداشته و از دستگاه DVR و مانیتور برای نمایش اطلاعات بهره می برند. همچنین دوربین های مداربسته تحت شبکه علاوه بر قیمت بالاتر نسبت به دوربین های آنالوگ دارای دستگاه NVR برای ذخیره و به اشتراک گذاری تصاویر از طریق شبکه تحت IP می باشند.

    همچنین جهت انتقال تصاویر ضبط شده از مکان مورد نظر به کامپیوتر شخصی یا گوشی هوشمندتان نیاز به نصب مودم و برقراری اینترنت در مکان استقرار دوربین ها خواهید داشت. پس از آن می توانید از طریق آدرس آی پی و با وارد کردن رمز عبور به تصاویر ضبط شده توسط دوربین به صورت آنلاین دسترسی یابید.

    دوربین بولت هایک ویژن، بهترین دوربین مداربسته برای منزل

    بهترین دوربین مداربسته با توجه به گستردگی و تنوع زیاد دوربین های هایک ویژن این سوال به وجود می آید که کدام دوربین برای منزل بیش از همه توضیه می‌شود؟ از میان انواع دوربین های هایک ویژن، دوربین های بولت به علت داشتن محدوده دید بیشتر گزینه مطلوب تری برای ساختمان ها (به ویژه ساختمان های وسیع که دارای حیاط و پارکینگ بزرگی هستند) به حساب می آیند. این دوربین های امنیتی هم در داخل و هم در خارج ساختمان کار می کنند و دارای ویژگی هایی مانند یک لبه کوچک در نوک لنز برای محافظت در برابر هرگونه تابش نور و یا آب و هوای دیگر هستند.

    بهترین دوربین مداربسته

    بهترین دوربین مداربسته

    سخن آخر

    بهترین دوربین مداربسته برای تعیین تعداد دوربین مداربسته مورد نیاز جهت پوشش دهی مجتمع مسکونی باید فاکتورهای گوناگونی از جمله میزان وسعت مکان مورد نظر، نقاط کور موجود، مکان استقرار دوربین ها، نوع و میزان پوشش دوربین های مورد استفاده، مناطق ورودی و خروجی و غیره توجه نمود.

    اگر قصد خرید دوربین مداربسته هایک ویژن یا هایلوک برای منزل خود را دارید، حتما قبل از خرید از مشورت کارشناسان نمایندگی اصلی هایک ویژن در ایران به شماره تماس ۵۴۸۷۱۰۰۰-۰۲۱ بهره بگیرید و سپس انتخاب خود را انجام دهید. هم چنین برای اطمینان از خرید و یا مشاهده تمام مدل ها ابتدا می توانید به سایت اصلی هایک ویژن (https://www.hikvision.com/en)سر بزنید، مدل دوربین خود را انتخاب کنید و آن را از نمایندگی ایران سفارش دهید.

    توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوای آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه :

    ایده دکوراسیون ویلا

    پتینه غلطک طرح دار

    طراحی ویلا همکف

    هزینه ساخت ویلای نیم پیلوت

    طراحی نمای ساختمان قم

    طراحی ورودی کافه رستوران

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.