×
×

بتونه اکریلیک چیست | بتونه اکریلیک دیوار

  • کد نوشته: 23126
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای بتونه اکریلیک چیست | بتونه اکریلیک دیوار بسته هستند
  • بتونه اکریلیک چیست؟ به گزارش  چک لیست تحویل ساختمان: چگونه می توان دیوارهای داخلی شما را سالها صاف و بدون ترک خوردگی حفظ کرد؟ پاسخ بتونه اکریلیک است. نقاشی ساختمان فقط این بتونه دیواری را به خانه بیاورید ، قبل از رنگ آمیزی روی دیوارها بمالید و وویلا! دیوارهای شما بی عیب و نقص تراز شده […]

    بتونه اکریلیک چیست | بتونه اکریلیک دیوار

    بتونه اکریلیک چیست؟

    به گزارش  چک لیست تحویل ساختمان: چگونه می توان دیوارهای داخلی شما را سالها صاف و بدون ترک خوردگی حفظ کرد؟ پاسخ بتونه اکریلیک است. نقاشی ساختمان فقط این بتونه دیواری را به خانه بیاورید ، قبل از رنگ آمیزی روی دیوارها بمالید و وویلا! دیوارهای شما بی عیب و نقص تراز شده و آماده رنگ آمیزی هستند. این راه حل صرفه جویی در زمان و مقرون به صرفه برای افزایش عمر فیلم های رنگ آمیزی ایجاد شده است و باعث می شود دیوارهای داخلی و سطوح چوبی شما سالها جدید و بدون عیب باقی بمانند.

    بنابراین بتونه اکریلیک دقیقاً چیست؟

    نقاشی ساختمان در نوشهر بتونه اکریلیک یک لایه زیرین مقاوم در برابر قلیایی و بر پایه آب با قوام شبیه کره است. این دستگاه با استفاده از فناوری پیشرفته ساخته شده است و حاوی چسب های اکریلیک ویژه ای است که فرورفتگی ها و سوراخ های روی سطوح را پر می کند و آنها را صاف و فوق العاده سفید می کند. هنگامی که رنگ بر روی دیوارهای روکش شده با بتونه اعمال می شود ، نتیجه یک ظاهر غنی و بی عیب و نقص است.

    طراحی مزون

    بتونه اکریلیک

    بتونه اکریلیک

    این بتونه دیواری را می توان روی دیوارهای داخلی و سطوح چوبی بکار برد. بتونه را می توان در دیوارهای گچ ، بتن ، آجرکاری و آزبست استفاده کرد. از آنجا که یک لایه زیرین است ، بتونه اکریلیک فقط در سایه سفید موجود است.

    4 فایده قابل توجه استفاده از بتونه اکریلیک قبل از رنگ آمیزی دیوارها

    در اینجا برخی از مزایای استفاده از بتونه بتنی برای پوشاندن دیوارهای شما قبل از پوشاندن آنها با رنگ امولسیون آمده است:

    پایان فوق العاده و دوام

    بتونه اکریلیک با پوشاندن ترک ها و فرورفتگی ها دیوارهای برهنه را صاف و یکدست می کند. با اتصال دهنده های مخصوص اکریلیک ، ماندگاری رنگ را روی دیوارها افزایش می دهد. بتونه سفیدی بیشتری به دیوارها می بخشد ، به طوری که رنگ رنگ واقعاً خوب ظاهر می شود و غنی و زیبا به نظر می رسد.

    صرفه جویی در زمان

    مراحل ساخت ساختمان

    استفاده از بتونه دیوار زمان بسیار کمی می برد. این به این دلیل است که به چند لایه کاربرد نیاز ندارد و سریع خشک می شود. متوسط ​​زمان خشک شدن بتونه اکریلیک دیوار فقط 20 دقیقه است.

    راه حل مقرون به صرفه

    اگر نگران هستید که این محافظت از رنگ دیوار شما بهای سنگینی داشته باشد ، در اشتباه هستید! بتونه اکریلیک بسیار مقرون به صرفه است و بنابراین بسیار مقرون به صرفه است.

    برنامه آسان

    هر کسی می تواند بتونه دیوار اکریلیک را بدون کمک متخصصان استفاده کند. برای بتونه کاری فقط 3 مرحله وجود دارد. آن ها هستند-

    1. سطح را با سنباده سنباده بزنید
    2. استفاده از اولین لایهبتونه اکریلیکبا چاقوی بتونه
    3. استفاده از لایه دوم بتونه

    بنابراین ، رنگ و نقاشی ساختمان ضروری است که دیوارها و سطوح داخلی ناهموار و ترک خورده خود را با بتونه دیوار اکریلیک برای ظاهر غنی و صاف که به مدت 3 تا 4 سال باقی می ماند ، درمان کنید.

    نحوه مصرف

    سطح موردنظر را از هر گونه آلودگی و چربی پاک کنید. محتویات ظرف را به صورت خالص با استفاده از کاردک به سطوح مودنظر بمالید. دقت داشته باشید که ترمیم ترک های عمیق با بیش از 2 مرحله و با فاصله زمانی بیش از 4 ساعت انجام شود. بهترین زمان سنباده زنی نیز 12 ساعت پس از اجرا می باشد.

    از ویژگی های بارز این محصول می توان به این موارد اشاره کرد:

    طراحی شهرک ویلایی و ساخت شهرک ویلایی

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.