×
×

با نمای استرچ متال و موارد کاربرد آن بیشتر آشنا شوید

  • کد نوشته: 36164
  • ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
  • دیدگاه‌ها برای با نمای استرچ متال و موارد کاربرد آن بیشتر آشنا شوید بسته هستند
  • با نمای استرچ متال و موارد کاربرد آن بیشتر آشنا شوید به گزارش آگهی ساختمان : نما یکی از مهم ترین بخش ها از لحاظ طراحی برای ساختمان شناخته می شود. استفاده از روش های مدرن برای نمای ساختمان امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. نمای استرچ متال را می توان یکی از همین نمونه نمای ساختمان […]

    با نمای استرچ متال و موارد کاربرد آن بیشتر آشنا شوید

    با نمای استرچ متال و موارد کاربرد آن بیشتر آشنا شوید

    به گزارش آگهی ساختمان : نما یکی از مهم ترین بخش ها از لحاظ طراحی برای ساختمان شناخته می شود. استفاده از روش های مدرن برای نمای ساختمان امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. نمای استرچ متال را می توان یکی از همین نمونه نمای ساختمان دانست. از این روش برای نمای ساختمان های مسکونی، تفریحی، تجاری و غیره استفاده می شود. سادگی در عین جذابیت و زیبایی از مهم ترین ویژگی های این روش از اجرای نمای ساختمان شناخته می شود. و هم چنین می تواند  در شب  برای  نور پردازی از آن در نما استفاده کرد که نمای ساختمان را متمایز از هر نمای دیگر میکند  و هم چنین به عنوان پوشش دوم هرنما یا پوشش محافظتی در ترکیب با نمای شیشه ای مانند نمای شیشه ای فریم لس یا نمای کرتین وال استفاده کرد و هم چنین  امروزه، استرچ متال یک روش اغلب ضروری برای انجام معماری است. در واقع، فن آوری های ساخت و ساز فعلی، مانند فولاد و بتن مسلح، به ما اجازه می دهد که مصنوعات را به سرعت و با هزینه های کمتر برپا کنیم. ما می توانیم روکشی را که به طور خاص برای کار طراحی و ایجاد شده است استفاده کنیم.نمای استرچ متال در ترکیب با نمای شیشه ای از جمله نمای کرتین وال نمای مدرنی را به معماران ارائه می دهد ، با ما در این مقاله همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در این مورد با شما به اشتراک بگذاریم.

    در نمای استرچ متال برای ساختمان ها از پانل های آلومینیوم، استیل، آهن و غیره استفاده می شود. این پانل ها بریده شده و با استفاده از روش هایی مانند کشش از آن ها برای ساخت نمای استرچ متال استفاده می گردد. در واقع می توان گفت که امروزه بسیاری از ساختمان ها از این روش برای نمای ساختمان خود استفاده می کنند. با توجه به اهمیت پیاده سازی این نما، بهتر است کار طراحی و اجرای این نما توسط یک تیم حرفه ای انجام شود. آرمه سازه به عنوان یکی از بهترین شرکت های فعال در زمینه نمای ساختمان می باشد. این تیم می تواند در زمینه اجرای نمای استرچ متال با شما همکاری داشته باشد.

    نمای استرچ متال

    نمای استرچ متال

    نمای استرچ متال چیست؟

    در ابتدای راه باید بگوییم که نمای استرچ متال یا اکسپندد متال در واقع صفحاتی هستند که از فلز ساخته شده اند. آلومینیوم، استیل، آهن و سایر انواع فلز (متال) در تولید این نمای ساختمان استفاده می شود. در پروسه تولید برش و کشش ورقه های فلزی صورت می گیرد. همین امر باعث می شود که شبکه هایی روی پانل ها ایجاد شود که تقریبا مانند توری های فلزی باشد. تفاوت پانل استرچ متال با توری های فلزی را می توان در شکل زیباتر حاصل از یکپارچه بودن دانست. همچنین این یکپارچه بودن باعث می شود که شما بتوانید انتظار استحکام بسیار بالایی را از این نما داشته باشید.

    نمای استرچ متال می تواند عملکرد بسیار خوبی را داشته باشد. همچنین یکی از بهترین گزینه ها برای ساختمان های تجاری و حتی مسکونی به شمار می رود. به دلیل مزایای بسیار زیاد نمای اکسپندد متال، این روش از اجرای نمای ساختمان امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. نباید از یاد برد که این روش از اجرای نمای ساختمان همچنین به عنوان یکی از شیوه های نوین و بسیار جذاب شناخته می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در این مورد با شما به اشتراک بگذاریم.

    مشخصات فنی نمای اکسپندد متال چیست؟

    دانستن مشخصات فنی نمای استرچ متال از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. صفحات توری که به عنوان استرچ متال شناخته می شوند ضخامتی برابر با 0.2 الی 6 میلی متر را دارا می باشند. تولید این پانل ها در طیف رنگی گسترده ای انجام می شود. از این روی شما می توانید برای جذابیت نما از این روش نما استفاده کنید. استحکام بالاتر نسبت به سایر روش های اجرای نمای ساختمان را می توان از دیگر ویژگی های این روش دانست. نباید از یاد برد که قطر چشمه های استرچ متال باید بر اساس نوع کاربرد ساختمان انتخاب شود. پس می توان گفت که نمای استرچ متال به یکی از بهترین روش های اجرای نمای ساختمان می گویند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در خصوص نمای استرچ متال در اختیار شما قرار دهیم.

    نمای ساختمان

    نمای ساختمان

    مزایای استفاده از نمای استرچ متال چیست؟

    با توجه به تعریف و همچنین بیان مشخصات فنی، استرچ متال یکی از بهترین گزینه های نمای ساختمان می باشد. در ادامه توضیحات بیشتری در خصوص مزایای استفاده از نمای استرچ متال را بیان خواهیم کرد :

    امکان اجرای نمای شب (نورپردازی از پشت) در این شیوه از اجرای نمای ساختمان وجود دارد. از این روی می توانیم جلوه بسیار زیبایی را در ساختمان های تجاری (پاساژ ها) انتظار داشته باشیم.

    نمای استرچ متال به نوعی یک محافظ برای شیشه ها به شمار می رود. کنترل ورود نور خورشید با استفاده از این نما بهتر انجام خواهد شد.

    نمای سه بعدی که با استفاده از این روش نما ایجاد می شود، جلوه ای سه بعدی به ساختمان می بخشد.

    طرح های نمای استرچ متال بسیار متنوع بوده و این محصول با قیمتی بسیار مناسب قابلیت اجرا دارد.

    با توجه به تمامی مزایای بیان شده می توان گفت که نمای استرچ متال امروزه بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. شما می توانید به عنوان سازنده یا مالک با آرمه سازه تماس بگیرید و در خصوص اجرای این نما مشورت دریافت کنید. در نظر داشته باشید که این نما به خصوص در ساختمان های تجاری و اداری بیشتر مورد استفاده می باشد.

    بهترین شرکت اجرای نمای استرچ متال کدام است؟

    با توجه به تمامی ویژگی های بیان شده در خصوص نمای استرچ متال، شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که کدام شرکت می تواند این نما را به بهترین شکل اجرا کند؟ در این مورد باید گفت که شرکت آرمه سازه می تواند بهترین گزینه پیش روی شما باشد. در صورتی که سوالی در خصوص اجرای نما داشته باشید. یا می خواهید اطلاعات بیشتری در خصوص اجرای این نما به دست بیاورید، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. آرمه سازه با تجربه و تخصصی که در حوزه اجرا و نصب نمای استرچ متال دارد یکی از بهترین شرکت های این حوزه به شمار می رود.

    شرکت آرمه سازه

    شرکت آرمه سازه

    نتیجه گیری

    اجرای نمای ساختمان به شیوه های مدرن و امروزی توسط بسیاری از طراحان توصیه می شود. یکی از روش های اجرای نمای ساختمان را می توان نمای استرچ پانل دانست. این روش از اجرای نما امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شما می توانید از این شیوه اجرای نما استفاده کرده و ساختمان خود را به بهترین شکل نما کنید. ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا اطلاعاتی را در خصوص نمای استرچ متال در اختیار شما قرار دهیم. با توجه به اطلاعات بیان شده می توان گفت که این محصول یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما می باشد. برای اجرای این روش از نمای ساختمان می توانید با شرکت آرمه سازه همکاری داشته باشید.

    شرکت آرمه سازه متخصص طراحی و اجرای نمای مدرن می باشد و در این زمینه می توانید با شماره های ذیل با مهندسین مجموعه ارتباط برقرار کنید ارتباط برقرار کنید:

    22392435
    22392419

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.