×
×

بازسازی موزه و هزینه بازسازی موزه چقدره؟

  • کد نوشته: 30387
  • ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
  • دیدگاه‌ها برای بازسازی موزه و هزینه بازسازی موزه چقدره؟ بسته هستند
  • بازسازی موزه چیست؟ بازسازی ساختمان قدیمی بازسازی موزه مجموعه ای از فرآیندهایی است که برای ایجاد تغییرات کلی یا جزئی در ظاهر ساختمان یا ساخت و ساز آن انجام می شودکه منجر به بهبود وضعیت ساختمان فرسوده موزه در برابر زلزله در عین حفظ و عدم آسیب به آثار هنری و ساختار اصلی موزه. هزینه […]

    بازسازی موزه و هزینه بازسازی موزه چقدره؟

    بازسازی موزه چیست؟

    بازسازی ساختمان قدیمی بازسازی موزه مجموعه ای از فرآیندهایی است که برای ایجاد تغییرات کلی یا جزئی در ظاهر ساختمان یا ساخت و ساز آن انجام می شودکه منجر به بهبود وضعیت ساختمان فرسوده موزه در برابر زلزله در عین حفظ و عدم آسیب به آثار هنری و ساختار اصلی موزه. هزینه کمتری نسبت به ساخت مجدد آن خواهد داشت.

    جهت بازسازی موزه با ما تماس حاصل فرمایید.

    بازسازی موزه

    بازسازی موزه

    دلیل اهمیت بازسازی موزه چیست؟

    موزه ها انباری از آثار قدیمی، مجسمه ها، اشیاء و مواد با ارزش مذهبی، فرهنگی و تاریخی هستند که ما را در جمع آوری، حفظ و ترویج میراث فرهنگی کمک می کنند.

     با مستندسازی دقیق و حفاظت از مصنوعات، می توان یک فرهنگ را بدون توجه به آینده آن ثبت و به خاطر آورد. همچنین می تواند توسط افراد دارای پیشینه های فرهنگی مختلف به اشتراک گذاشته و درک شود. اهمیت بسیار بالایی حفاظت از این سرمایه ملی، نشان دهنده اهمیت بازسازی و مرمت موزه ها است.

    بازسازی موزه

    بازسازی موزه

    باتوجه به انواع مختلف موزه های موجود مانند: موزه های هنری،  دایره المعارفی ، تاریخی ، علوم، موزه‌های جنگ و موزه‌های کودکان، بازسازی ها و مرمت های متفاوتی باتوجه به ساختار ها، کاربرد و حساسیت های موجود وجود دارد، که در زیر به یک مورد آن اشاره می کنیم.

    بازسازی موزه های تاریخی

    بازسازی موزه های تاریخی فرصت های ویژه ای برای حفظ بناهای با اهمیت تاریخی منحصر به فرد است. بدون توجه به شرایط فعلی ساختمان شما، تیم مجرب تعمیر و بازسازی ما پروژه ای را طراحی و خواهد ساخت که مکمل ماهیت تاریخی آن باشد. کارهایی که صنعتگران متخصص ما انجام می دهند به شرح زیر است:

    • تثبیت سازه عمده و تعمیر فونداسیون
    •  مرمت سنگ تراشی های تاریخی، نمای بیرونی، پنجره ها و درها
    •  حفاظت از شیشه های رنگی تاریخی
    •  تعمیر و تعویض گچ های تاریخی
    •  اضافات کابینت وس آسیاب سفارشی
    •  نصب و راه اندازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی جایگزین

    ما همچنین می توانیم تمام کارهای اداری شما را انجام دهیم. این شامل مشاوره، اجرا، و تشکیل فرم برای اعتبارات مالیاتی تاریخی شهرستان است.

    بازسازی موزه

    بازسازی موزه

    برآورد هزینه بازسازی

    پروژه‌های بازسازی بر مبنای یک برنامه‌ریزی دقیق و جامع انجام می شود و برآورد هزینه بازسازی موزه ها به طور کامل با جزئیات انجام شود. هر چند همه ما از دانش و مهارت لازم در این زمینه برخوردار نیستیم، اما ما یک تیم حرفه‌ای هستیم که در زمینه بازسازی و تعمیرات ساختمان شما رو همراهی می کنیم و از آنجایی که موزه ها، ساختمان های با ساختار حساس هستند از مصالح به روز و دوست‌دار محیط زیست استفاده می شود.

    بازسازی موزه

    بازسازی موزه

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.