×
×

از 0 تا 100 بازسازی استخر با ما + هزینه بازسازی استخر

  • کد نوشته: 31143
  • ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
  • دیدگاه‌ها برای از 0 تا 100 بازسازی استخر با ما + هزینه بازسازی استخر بسته هستند
  •  بازسازی استخر به گزارش ساخت ویلا : به طور کلی عملیات بازسازی استخر قدیمی به دو بخش عمده تقسیم می شود. در اولین بخش تعمیرات و بازسازی سازه ای صورت می گیرد و در بخش دوم تجهیزات و تاسیسات موتورخانه استخر تعمیر می شود. دلایل نوسازی استخر می تواند فرسودگی و یا نشتی در لوله […]

    از 0 تا 100 بازسازی استخر با ما + هزینه بازسازی استخر

     بازسازی استخر

    به گزارش ساخت ویلا : به طور کلی عملیات بازسازی استخر قدیمی به دو بخش عمده تقسیم می شود. در اولین بخش تعمیرات و بازسازی سازه ای صورت می گیرد و در بخش دوم تجهیزات و تاسیسات موتورخانه استخر تعمیر می شود. دلایل نوسازی استخر می تواند فرسودگی و یا نشتی در لوله کشی ها، وجود ترک و یا شکستگی های متعدد در دیوار و کف استخر، کم شدن آب استخر، خرابی تاسیسات و… باشد.

    جهت طراحی و بازسازی با ما در تماس باشید.

    بازسازی استخر

    بازسازی استخربازسازی استخر

    بازسازی استخر دارای مراحل مختلفی است. قبل از هر اقدامی باید سرامیک ها و لایه بندی استخر و همچنین سیمانکاری استخر تخریب شود؛ تا بتوان کلیه لوله های قدیمی و آسیب دیده را تعویض و تعمیر کرد.

    در این مرحله همچنین باید سیستم تصفیه و گرم کن مجددا با لوله های upvc و با روش های جدید، تست شود و تحت فشار قرار گیرد. پس از آن سطح بتنی دیواره و کف استخر به طور کامل بررسی شود، تا تمامی ترک ها و یا کمو بودن سطح آن ترمیم شود.

    بازسازی استخر

    بازسازی استخر

    تعمیر استخر

    بعد از اینکه کاسه بتنی استخر با مواد رزینی و پلیمری آب بندی شد، باید آبگیری شود تا این مرحله را مورد تست قرار دهید و از سلامت آن اطمینان حاصل فرمایید. در مرحله پایانی تعمیرات استخر باید پوشش نهایی را با رنگهای اپوکسی استخری و یا سرامیک کاری، کامل کنید و چنانچه دیگ، مشعل آن و یا پمپ نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد، (بازسازی ویلا در دماوند)نسبت به انجام آن اقدام کنید.

    هزینه بازسازی استخر

    هزینه بازسازی استخر

    هزینه بازسازی استخر

    عمق آسیب های وارد شده در تعمیر استخر میزان هزینه های لازم را مشخص می کند. ساخت و ساز غیر حرفه ای استخرهای قدیمی (البته اگر فرسودگی آن ها را فاکتور بگیریم) و جدید و عدم توجه به استانداردهای لازم در بسیاری از موارد پس از مدتی سازه را نیاز به بازسازی می نماید.

    کیفیت پایین مصالح به کار رفته و نوع تجهیزات استخر مدتی پس از احداث دچار مشکلاتی می شود، که هزینه بازسازی آن بسته به نوع استخر، حجم نوسازی و بازسازی استخر میزان تعمیرات جزیی و کلی و روش بازسازی استخر، متغیر می باشد. در برخی مواقع نشت آب به زیرساخت های استخر، سبب نشست آن می شود، که این مسئله ناشی از شناخت ناکافی عوامل سازنده غیر فنی بوده و در نهایت باعث افزایش هزینه های آن می شود.

    تعمیر استخر

    تعمیر استخر

    کلام آخر…

    بازسازی استخر خود را به افراد حرفه ای بسپارید تا با رعایت نکات به روز و استاندارد، طول عمر بیشتری داشته باشند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.