×
×

استفاده از آینه دکوراتیو مدرن و شیک بر روی ستون های منزل

  • کد نوشته: 39998
  • ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
  • دیدگاه‌ها برای استفاده از آینه دکوراتیو مدرن و شیک بر روی ستون های منزل بسته هستند
  • به گزارش بازار کار ساخت ویلا : آینه کاری یکی از عناصر تزئینی مورد استفاده در دکوراسیون داخلی بوده که امروزه افراد زیادی اقدام به انجام آینه کاری در محیط خانه خود میکنند. علاوه بر آن آینه کاری دکوراتیو به صورت مدرن و شیک امروزه بسیار بر روی ستون های خانه ها مورد استفاده قرار میگیرند […]

    استفاده از آینه دکوراتیو مدرن و شیک بر روی ستون های منزل

    به گزارش بازار کار ساخت ویلا : آینه کاری یکی از عناصر تزئینی مورد استفاده در دکوراسیون داخلی بوده که امروزه افراد زیادی اقدام به انجام آینه کاری در محیط خانه خود میکنند. علاوه بر آن آینه کاری دکوراتیو به صورت مدرن و شیک امروزه بسیار بر روی ستون های خانه ها مورد استفاده قرار میگیرند و همین امر موجب شده تا زیبایی بسیاری را به ستون و محیط خانه بدهد.

    آینه هایی که روی ستون ها نصب می شوند در انواع مختلف و رنگ های مختلف وجود دارند که می توانید از آنها برای تزئین و پنهان کردن نواقص روی سطح استفاده کنید.

    در این گزارش که توسط کارشناسان ما در مجموعه شیشه لیا صنعت ایرانیان تهیه شده است، شما عزیزان را با مزایای استفاده از آینه کاری مدرن و شیک بر روی ستون های منزل بیشتر آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

    آینه کاری روی ستون پذیرایی چیست و چگونه انجام می شود؟

    به طور کلی به نصب انواع آینه ها بر روی دیوار، آینه کاری می گویند. بعضی از خانه ها برای مقاومت بیشتر از ستون هایی استفاده می کنند که از وسط پذیرایی یا اتاق نشیمن عبور می کنند.

    اگر این ستون ها به شکل ساده باقی مانده باشند، از زیبایی منزل شما می کاهند. اما با نصب بعضی تزئینات مثل آینه کاری روی ستون وسط پذیرایی می توان جلوه ای خاصی به آن داد و ستون را تبدیل به نقطه قوتی در دکوراسیون خانه تبدیل کرد.

    نصب آینه دکوراتیو بر روی ستون منازل

    شیوه کار به شکلی است که ابتدا طرح سفارش داده شده آماده می شود. پس از آن طرح بر روی دیوار نقطه زنی شده و سپس قطعات مرحله به مرحله روی دیوار نصب می شوند.

    اگر سطح دیوار آماده نصب نبوده و دارای پستی و بلندی باشد، ابتدا یک گچ کار باید آن را صاف و یکدست کند تا آینه ها به خوبی در کنار یکدیگر قرار بگیرند. پس از نصب آینه ها نیز، باید آنها را به خوبی تمیز کرد تا صاف و براق شوند.

    رنگ های طرح آینه کاری روی ستون

    امروزه با گسترش فناوری های برش، ساخت و پرداخت آینه ها، می توان از رنگ ها و اشکال مختلف آینه دکوراتیو برای نصب بر روی ستون ها استفاده کرد. هر رنگ ویژگی های خاصی دارد که آن را مناسب دکوراسیون با سبک های مختلف می کند.

    بهتر است به رنگ غالب در دکوراسیون خانه خود توجه کنید و آینه ها را بر اساس آن انتخاب کنید. آینه ها در رنگ های دودی، مسی، آبی، سبز، طلایی، سفید، برنز و… موجود هستند. در ادامه به موارد کاربرد رنگ های مناسب برای آینه کاری روی ستون خانه می پردازیم:

    • آینه های نقره ای و سفید را می توان برای دکوراسیون سفید یا با رنگ های سرد استفاده کرد. برای مثال آینه های نقره ای مناسب برای دکوراسیون های مینیمال هستند.
    • آینه های طلایی برای سبک های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد و باعث درخشش و جلوه ی اشرافی در خانه می شوند.
    • آینه های زغالی رنگ برای خانه هایی با طراحی مدرن مناسب هستند.
    • آینه هایی که به رنگ برنزی و مسی هستند نیز برای گرما بخشی به فضای محیط استفاده می شود.

    انواع آینه کاری روی ستون پذیرایی

    روش های مختلفی برای آینه کاری روی ستون های منزل وجود دارد. انتخاب طرح بیشتر به سلیقه و نظر شما بر می گردد. اما پیشنهاد می کنیم از یک مشاور در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی کمک بگیرید تا بتوانید بهترین طرح را انتخاب کنید. انواع طرح های قابل استفاده برای آینه کاری روی ستون گرد و مربعی شکل عبارتند از:

    • آینه کاری لوزی شکل
    • آینه کاری طرح شکسته
    • آینه کاری مربع شکل
    • آینه کاری های فانتزی
    • آینه کاری های مستطیلی
    • آینه کاری در ترکیب نورپردازی
    • آینه کاری نامتقارن
    • آینه کاری سه بعدی
    • آینه کاری آنتتیک
    • اینه کاری سنتی

    آینه کاری دکوراتیو بر روی ستون منزل به روش نامتقارن

    این نوع آینه کاری بشتر از هر چیزی مناسب برای ستون هایی است که عرضی بیش از 70 سانتی متر داشته و ارتفاعی بالاتر از 150 سانتی متر دارند. افراد زیادی از این روش استقبال می کنند چرا که باعث بزرگ نشان دادن محیط می شود.

    آینه کاری دکوراتیو آنتیک ستون

    این روش برای ستون های گرد مناسب است. بهتر است برای آینه کاری آنتیک از آینه های مربعی یا مستطیل شکل استفاده کنید. به آینه های اینه کاری آنتیک، آینه کثیف نیز می گویند.

    انواع آینه کاری روی ستون

    آینه کاری ستون در ترکیب با نورپردازی

    ایده آینه کاری در ترکیب با نورپردازی یکی از جدید ترین روش ها شناخته می شود که به سمت محبوب شدن پیش می رود. در این روش پس از آینه کاری از ال ای دی های رنگی نیز استفاده می شود. بهتر است رنگ هایی را انتخاب کنید که با رنگ آینه همخوانی داشته باشند.

    آینه کاری سنتی ستون

    آینه کاری سنتی ستون ها نسبت به روش های دیگر تفاوت دارد. آینه های استفاده شده در این روش بسیار کوچک بوده و حداکثر 2 تا 3 سانتی متر طول دارند. فرم و قالب تکه های آینه نیز به شکل های هندسی (گره چینی) هستند.

    مزایای آینه کاری دکوراتیو مدرن روی ستون منزل

    ستون ها معمولا یک عضو زائد در معماری داخلی محسوب می شوند. برخی افراد ستون ها را دست کم می گیرند! اما با توجه بیشتر به ستون ها و طرح های مختلف موجود می توان آنها را از شکل یکنواخت خارج کرد. آینه کاری یکی از راه های تغییر در ظاهر ستون ها محسوب می شود.

    از دیگر مزایای آینه کاری ستون باید به بازتاب نور و روشن تر دیده شدن محیط اشاره کرد. یک ستون اینه کاری شده باعث می شود که وجود ستون در محیط زیاد حس نشود. آینه در فنگ شویی نیز نماد پاکی و اب است و به افزایش انرژی مثبت در محیط کمک می کند.

    معایب آینه کاری دکوراتیو روی ستون خانه

    آینه کاری هر چند مزایایی دارد اما معایبی نیز در آن مشاهده میشود. برای مثال افراد تنوع طلب شاید آینه کاری را دوست نداشته باشند. دلیل آن نیز تغییر و تخریب سخت اینه ها برای تغییر دکوراسیون است.

    از طرف دیگر هم نصب و تخریب اینه کاری روی ستون هزینه های زیادی دارد؛ بنابراین بهتر است با دید بلند مدت به این کار نگاه کنید.

    عیب دیگر آینه کاری شکستگی احتمالی آینه های استفاده شده است که ظاهری نازیبا ایجاد می کند و تعمیر و تغییر آن نیز سخت است.

    بازتاب نور ممکن است در برخی موارد اذیت کننده باشد. همچنین آینه نصب شده روی ستون ممکن است دید را کاهش داده و باعث برخورد افراد یا اجسام به ستون شود.

    اجرای آینه کاری با مجموعه لیا صنعت ایرانیان

    شما عزیزان در این گزارش با ویژگی ها و مزایای آینه کاری دکوراتیو و مدرن در ستون های منازل آشنا شدید و همچنین دریافتید اجرای آینه دکوراتیو بر روی ستو ها چه زیبایی را به محیط خانه ها می بخشد.

    اگر به دنبال اجرای آینه دکوراتیو برای قسمت های مختلف خانه خود هستید، ما به شما مجموعه لیا صنعت ایرانیان (www.liaindustrial.com) را معرفی میکنیم.

    شرکت لیا صنعت ایرانیان با تولید انواع محصولاتی همچون آینه کاری، آینه دکوراتیو، شیشه سکوریت، شیشه سندبلاست، انواع نرده شیشه ای و همینطور پارتیشن شیشه ای و … و همچنین ارائه خدماتی مانند چاپ بر روی شیشه، تراش انواع شیشه و آینه، سندبلاست و طراحی و … با قیمت مناسب و همچنین کیفیتی عالی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

    توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.