×
×

از 0 تا 100 طراحی نقشه منزل خود را به ما بسپارید.

  • کد نوشته: 34636
  • ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
  • دیدگاه‌ها برای از 0 تا 100 طراحی نقشه منزل خود را به ما بسپارید. بسته هستند
  • طراحی نقشه منزل امروز قصد داریم نکاتی را در خصوص طراحی نقشه منزل در علم معماری بیان کنیم. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. اگر قصد دارید که طراحی نقشه‌ی خانه‌ی خود را انجام دهید باید دقت کافی داشته باشید. تماس با ما : 09122236974 طراحی نقشه ویلا یک کار تخصصی است. به همین […]

    از 0 تا 100 طراحی نقشه منزل خود را به ما بسپارید.

    طراحی نقشه منزل

    امروز قصد داریم نکاتی را در خصوص طراحی نقشه منزل در علم معماری بیان کنیم. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. اگر قصد دارید که طراحی نقشه‌ی خانه‌ی خود را انجام دهید باید دقت کافی داشته باشید.

    تماس با ما : 09122236974

    طراحی نقشه منزل

    طراحی نقشه منزل

    طراحی نقشه ویلا یک کار تخصصی است. به همین جهت بهترین راه این است که کار را به کاردان بسپارید. نقشه‌ کشی ارتباط زیادی با علم معماری دارد. یک نقشه‌ی خوب در جذابیت سازه‌ی شما نقش اثرگذاری دارد. در واقع زیربنای تمامی طراحی داخلی و طراحی نما یک ساختمان، نقشه‌ی اولیه‌ی آن است. پلان یا همان نقشه‌ در واقع راهنمایی است که از ابتدای مسیر تا انتها با آن سروکار خواهید داشت.

    طراحی اتوکد منزل

    در طراحی نقشه منزل نکاتی که در ادامه خواهیم گفت را رعایت کنید. یکی از مهم ترین گام های کشیدن نقشه‌ برای منزل اندازه گیری دقیق است. لازم است تا در ابتدای کار ابعاد فضایی که در اختیار دارید را اندازه‌گیری کنید.

    تماس با ما : 09122236974

    طراحی نقشه منزل

    طراحی نقشه منزل

    بعد از اینکه اندازه‌گیری را انجام دادید باید با استفاده از ابزارهای طراحی کار خود را شروع کنید دیوارها و ضخامت آن ها را در این مرحله تعیین کنید. اندازه‌هایی که برای هر کدام در نظر گرفته اید را در نقشه علامت گذاری کنید. در کشیدن نقشه باید ترسیم کروکی را بلد باشید این کار باعث می‌شود تا نمای کلی طراحی سازه‌ی خود را با جزئیات دقیق تر ترسیم کنید.

    تماس با ما : 09122236974

    طراحی اتوکد منزل

    طراحی اتوکد منزل

    چند ایده‌ی خلاقانه برای نقشه منزل

    وقتی به طراحی نقشه منزل می‌پردازید، باید محل قرارگیری دیوارها، درها و پنجره ها را مشخص کنید. زمانی که به رسم موارد یاد شده اقدام می‌کنید از نحوه‌ی قرارگیری وسایل منزل غافل نشوید.

    برای مثال حین طراحی باید بدانید که در آینده قرار است مبلمان، تلویزیون و سایر لوازم را به چه شکلی و در چه زاویه‌ای چینش کنید. می‌توانید حین طراحی به جای مبلمان از چند تکه مقوای کوچک یا هر شی دیگری استفاده کنید. با این کار بهترین محلی که می‌توانید مبلمان را بچینید به دست می‌آید.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.