×
×

از 0 تا 100 رنگ بالکن جزئی تا کلی (توضیحات) نقاشی بالکن

  • کد نوشته: 33835
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای از 0 تا 100 رنگ بالکن جزئی تا کلی (توضیحات) نقاشی بالکن بسته هستند
  • ایده های رنگ بالکن رنگ بالکن در حین نقاشی ساختمان امروزه در بین زوج های جوان و خلاق بسیار طرفدار پیدا کرده است. بالکن ها در بسیاری از منازل به انباری تبدیل می شوند. اما از آنجایی که به دلیل شروع ویروس کرونا، محدودیت هایی در جوامع برقرار شده است. بسیاری از مردم تصمیم گرفتند […]

    از 0 تا 100 رنگ بالکن جزئی تا کلی (توضیحات) نقاشی بالکن

    ایده های رنگ بالکن

    رنگ بالکن در حین نقاشی ساختمان امروزه در بین زوج های جوان و خلاق بسیار طرفدار پیدا کرده است. بالکن ها در بسیاری از منازل به انباری تبدیل می شوند. اما از آنجایی که به دلیل شروع ویروس کرونا، محدودیت هایی در جوامع برقرار شده است. بسیاری از مردم تصمیم گرفتند تا از حداقل امکانات خود برای خلق فضای سبز، دنج و آرامش بخش استفاده کنند.

    رنگ بالکن

    رنگ بالکن

    از این رو رنگ آمیزی بالکن به یکی از مباحث تخصصی و مهم در معماری داخلی تبدیل شده است. بالکن در واقع به فضایی از خانه گفته می شود که توسط سقف پوشیده شده است اما از یک طرف یا دو طرف با فضای بیرون در ارتباط است. در نتیجه با تکنیک ها و روش های مدرنی می توان دیوار یا نیم دیوار های بالکن را نقاشی کرد.

    سفید: برای اینکه فضای بالکن خانه خود را دلبازتر نشان دهید می توانید دیوار های آن را سفید رنگ کنید. با انتخاب چمن مصنوعی برای کفپوش نیز، یک پارک اختصاصی برای خود درست کنید.

    رنگ بالکن

    رنگ بالکن

    رنگ آمیزی بالکن

    قرمز: اگر خواستار فضایی پرشور و پرانرژی هستید، بهترین انتخاب برای شما طیف رنگی قرمز است. رنگ قرمز در کنار گل و گیاهان هماهنگی فوق العاده ای ایجاد می کند.

    سبز: این طیف از رنگ مناسب کسانی است که به دنبال آرامش و رهایی از استرس هستند.

    رنگ بالکن

    رنگ بالکن

    زرد: استفاده از این تمرکز و هوشیاری را در فرد تقویت می کند. در نتیجه مناسب کسانی است که می خواهند در بالکن به مطالعه بپردازند.

    نکات مهم در انتخاب رنگ برای دیوار بالکن:

    علاوه بر نوع رنگی که برای رنگ آمیزی دیوار بالکن انتخاب می کنید، جنس و کیفیت رنگ نیز بسیار مهم است.

    رنگ بالکن

    رنگ بالکن

    چرا که دیوار بالکن به صورت مداوم در معرض تابش نور خورشید قرار دارد. رنگ انتخاب شده برای نقاشی بالکن باید دوام و مقاومت کافی را در برابر عوامل محیطی از خود نشان دهد. همچنین باید ضد آب بوده و در برابر برف و باران دچار آسیب نشود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.