×
×

از 0 تا 100 بازسازی فست فود با ما و طراحی فست فود

  • کد نوشته: 29914
  • ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
  • دیدگاه‌ها برای از 0 تا 100 بازسازی فست فود با ما و طراحی فست فود بسته هستند
  • بازسازی فست فود به گزارش بازسازی ساختمان : بازسازی فست فود در صنعت رستوران به دلیل نیاز به ایجاد تمایز و به سبب تحول در تکنولوژی و سلیقه مشتریان، موضوعی جدی است. مردم نه تنها برای خوردن غذا و ارائه خدمات سریع به فست­ فودها مراجعه می­کنند، بلکه دکور، منحصربفرد بودن فضا و بازخورد و تاثیر […]

    از 0 تا 100 بازسازی فست فود با ما و طراحی فست فود

    بازسازی فست فود

    به گزارش بازسازی ساختمان : بازسازی فست فود در صنعت رستوران به دلیل نیاز به ایجاد تمایز و به سبب تحول در تکنولوژی و سلیقه مشتریان، موضوعی جدی است. مردم نه تنها برای خوردن غذا و ارائه خدمات سریع به فست­ فودها مراجعه می­کنند، بلکه دکور، منحصربفرد بودن فضا و بازخورد و تاثیر اولیه خوب نیز در جذب مشتریان بسیار مهم است. در مورد فست فود، معمولا تشخیص آن­ها از دیگر رستوران‌ ها سخت نیست، به ویژه اینکه این نوع رستوران‌ها با وضوح و اغراق بیشتری نورپردازی ورنگ­­آمیزی شده اند.

    جهت طراحی و بازسازی فست و فود تماس حاصل فرمائید.

     بازسازی فست فود

    بازسازی فست فود

    بازسازی فست فود علاوه­براین، با افزایش عمر ساختمان، وسایل و تجهیزات رستوران، حفظ ظاهر آن اهمیت زیادی پیدا می­کند، اگر فست فود شما شروع به فرسودگی نموده یا کهنه به نظر می‌رسد، این وضعیت تداوم جلب مشتری را به خطر می­اندازد و نیاز به بازسازی فضاها و اثاثیه را تقویت می­کند. بازسازی فست فود یا نوسازی آن شامل هر چیزی از مبلمان جدید گرفته تا تعویض کفپوش می­شود.

    بازسازی فست فود در این محتوا ضمن ارائه نکات کلیدی برای بازسازی فست فود ، اقداماتی برای کاهش هزینه بازسازی نیز تبیین شده است، چرا که امر بازسازی و نوسازی رستوران پرهزینه بوده و می­توان با کمک تکنیک­های ساده در مخارج صرفه­جویی کرد. شایان ذکر است با عمل به این نکات، کارایی و زیبایی رستوران فست فود شما تقویت شده و تنها با دادن ظاهری نو، می­توانید مشتریان از دست رفته را برگردانید.

     بازسازی فست فود مدرن

    بازسازی فست فود مدرن

     

    هزینه بازسازی فست فود هم چنین به هزینه دستمزد پیمانکاران، مجریان کار و طراحان داخلی بستگی دارد. پیش از شروع بازسازی رستوران لازم است با مشاوران و طراحان داخلی مشورت نموده و طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس شرکت های مجری بازسازی رستوران یا بازسازی فست فود ، هزینه ها را برای شما برآورد کرده و دید کلی نسبت به بودجه و خرج و مخارج می دهد. از اصلی ترین نمودهای بیرونی رستوران و کافی شاپ می توان به نمای آن اشاره کرد. زیرا نما در نگاه اول مشتری را به داخل رستوران و کافی شاپ جذب می کند. در بازسازی نما هم مانند طراحی فضای داخلی، می توان رویکردهای مختلفی داشت.

     

     

    در بازسازی فست­فود رنگ­ها را به منظور تاثیرگذاری بیشتر تغییر دهید:

    بازسازی ویلا تغییر رنگ، مقرون به صرفه­ترین و اولین راهکار برای بازسازی فست ­فود است که بهتر است هر 3 تا 5 سال یک‌بار انجام پذیرد.  معمولا با ورود به یک رستوران فست فود، اولین تاثیرپذیری ناشی از رنگ‌های غالب قرمز، زرد و نارنجی (رنگ‌هایی موثر بر افزایش اشتها و فروش غذا) است.

    امروزه در انتخاب رنگ، سلایق غذایی مشتریان، سبک دکوراسیون و برند فست­فودها نیز اهمیت یافته است، با این اوصاف با شکستن تنالیته سه رنگ­ مذکور، از رنگ­های محبوب دیگری مانند سفید مایل به قهوه‌ای، خاکستری گرم، قهوه‌ای تیره، قرمز مایل به قهوه­ای و حتی رنگ‌های سبز و زیتونی استفاده­ می­شود. مثلا تنالیته سبز در فست فودهایی که فضایی برای گیاه­خواران دارند یا از سبک طبیعت­گرایانه پیروی می­کنند، کاربرد دارد.

    به کارگیری رنگ مناسب، برای همه قسمت­های فست فود از جمله نمای بیرونی، دیوار و کفپوش، مبلمان، پیش­خوان و فضای پشت آن حائز اهمیت است. مثلا برای نمای بیرونی انتخاب رنگ مناسب با برند و اولین برخورد با فست فود شما ضروری است. برای صرفه­جویی در هزینه بازسازی فست فود  فقط به رنگ­آمیزی مهم­ترین فضاها از جمله فضای پیشخوان، پانل­ها و درب ورودی بسنده شود.

     فست فود مدرن

    فست فود مدرن

    جهت طراحی و بازسازی فست و فود تماس حاصل فرمائید.

    سبک خاصی را برای دکوراسیون در نظر بگیرید:

    بازسازی فست فود پیروی از یک مفهوم یا سبک خاص می­تواند به شما کمک کند تا رستوران فست­فود خود را بازتعریف کنید و اینکه چه نوع مشتریان و سلایقی را می­خواهید جذب کنید. برای دکوراسیون رستوران فست فود، همواره استفاده از رنگ قرمز غالب و کاشی و سرامیک­های سیاه و سفید حائز اهمیت بوده است.

    یک گرایش جدید در بازسازی رستوران‌های فست‌فود (به‌ویژه رستوران­های شاخص) بهره­گیری از طراحی، دکوراسیون و برند ساده و ملایم­تر است، که ضمن رعایت سیستم عملیاتی سریع و کارآمد، ظاهر جدیدی را القا می­کند. مثلا ترکیب سبک­های روستایی (روستیک) با سبک­های صنعتی و مدرن که در آن از میز، مبلمان و کانترهای چوب طبیعی به همراه صندلی و ظروف فلزی استفاده می­شود. در این سبک، استفاده از لامپ­های ادیسونی مکمل خوبی برای گنجاندن درخشش گرم و کهربایی به  فضا است.

     فست فود چوبی

    فست فود چوبی

    مبلمان را نو نوار کنید:

    اگر میزها، صندلی‌ها و نیمکت‌های شما فرسوده هستند، مشتریان این موضوع را نشانه کیفیت پایین‌ غذا و دیگر خدمات شما تلقی می­کنند. بنابراین در پروسه بازسازی فست فود  برای افزایش رضایت و آسایش مشتریان خود، در تغییر رنگ و مدل میزها و روکش صندلی­ها سرمایه­گذاری کنید. بسیاری از رستوران‌های فست فود میز و صندلی نیمکت مانند را انتخاب می‌کنند که گزینه مناسبی است.

    بازسازی فست فود توجه به این نکته ضروری است که چیدمان صندلی‌ها در رستوران­های فست­فود به گونه­ای است که از ایستادن طولانی مدت جلوگیری نموده و به مشتریان بیشتری اجازه رفت­وآمد می­دهد. در عملیات بازسازی می­توانید جریان عبورومرور را با کمک پارتیشن­ها، گلدان­ها و علامت گذاری­های کف، به سمت پیشخوان و خروج از آن هدایت کنید. برای صرفه­جویی هزینه­ها به جای بازسازی یکباره اثاثیه، از واضح­ترین و روشن‌ترین فضاها شروع کنید.

     فست فود

    فست فود

     سرویس بهداشتی، کفپوش و آشپزخانه را بازسازی کنید:

    سرویس بهداشتی و آشپزخانه برای بازسازی یک رستوران فست فود به یک اندازه مهم هستند و شما باید روی کاربردی کردن آن­ها سرمایه­گذاری کنید. آشپزخانه کاربردی و مدرن به کارکنان و سرآشپز شما این امکان را می­دهد که در شرایط بهتری کار کنند و خدمات اولیه را ارائه دهند. در مورد تعویض کفپوش، جذابیت و دوام آن اهمیت بسزایی دارد، تا به آسانی لکه­ها را پنهان کند. از کفپوش­های سنگی با نقوش طبیعی، برای ایجاد جذابیت روستایی استفاده کنید که با دکوراسیون کلی رستوران هماهنگ می­شود. کفپوش‌های چوب فشرده نیز به رستوران شما حسی مدرن‌تری می­دهد. برای صرفه­جویی در هزینه­ها تنها روی قسمت‌هایی تمرکز کنید که در اولین برخورد موثرند. مانند سرسرا، ورودی و محوطه پیشخوان.

     در پایان ذکر این نکته بسنده می­شود که بازسازی فست فود در کنار هزینه­های آن امری ضروری است که می­تواند به جذب مشتری، رونق کسب­وکار و جا افتادن برند شما موثر واقع شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.