×
×

از 0 تا 100 بازسازی بیمارستان و تعمیرات بیمارستان

  • کد نوشته: 31183
  • ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
  • دیدگاه‌ها برای از 0 تا 100 بازسازی بیمارستان و تعمیرات بیمارستان بسته هستند
  •  بازسازی بیمارستان به گزارش ساخت ویلا : یکی از دلایل اهمیت بازسازی بیمارستان جلوگیری از ایجاد مشکلات بزرگتری است، که در برخی موارد ممکن است، تلفات جانی به بار آورد. مشکلاتی از جمله خرابی سیستم الکترونیکی ساختمان، خرابی سقف، نشتی آب از دیوارها، کنده شدن کفپوش در بیمارستان، محیط را برای بیماران بسیار ناامن می […]

    از 0 تا 100 بازسازی بیمارستان و تعمیرات بیمارستان

     بازسازی بیمارستان

    به گزارش ساخت ویلا : یکی از دلایل اهمیت بازسازی بیمارستان جلوگیری از ایجاد مشکلات بزرگتری است، که در برخی موارد ممکن است، تلفات جانی به بار آورد. مشکلاتی از جمله خرابی سیستم الکترونیکی ساختمان، خرابی سقف، نشتی آب از دیوارها، کنده شدن کفپوش در بیمارستان، محیط را برای بیماران بسیار ناامن می کند.

    جهت بازسازی تماس حاصل فرمائید.

    بازسازی بیمارستان

    بازسازی بیمارستان

    بنابراین قبل از ایجاد این مشکلات باید به فکر بازسازی بیمارستان باشیم. در بیشتر موارد نمی توان بیماران را از بیمارستان ترخیص کرد، تا عملیات بازسازی بیمارستان انجام شود.

    در این شرایط باید نسبت به برطرف کردن نواقص موجود در ساختمان، قبل از اینکه بسیار حاد شود، اقدام کرد. مشکل همزمانی عملیات یکی از موارد بسیار مهم در بازسازی مراکز درمانی است؛ می توانید هم بیماران را در بیمارستان نگه دارید و هم عملیات بازسازی را انجام دهید. در سایر موارد، برای برطرف کردن مشکلات بزرگتر نیز به ناچار باید بیمارستان را تخلیه کرد، که در بر دارنده هزینه های بالایی خواهد بود.

    تعمیرات بیمارستان

    تعمیرات بیمارستان

    یکی از مهمترین فاکتورهای بازسازی، رعایت کردن نکات استاندارد در تعمیرات و نوسازی است. راهروها، پله ها، آسانسور، کفپوش، درب ها، سرویس های بهداشتی، اتاق بیمار و تجهیزات بیمارستانی مواردی هستند، که دائما با بیمار سروکار دارد؛ بنابراین رعایت نکات ایمنی در بازسازی بیمارستان و کیفیت بالا در ارائه خدمات آن بسیار مهم تلقی می شود.

    لزوم و دقت به دیوار و کفپوش و سقف پوش مراکز درمانی هم بیمارستانها و هم مراکز خصوصی را بیش از پیش از با تاکید رو به رو کرده است، همانطور که حتما خودتان هم در جریان هستید بخش عمده ای از میکروب حتما از طریق کف منتقل خواهد شد، در تحقیقاتی که انجام شده است کف پوش مناسب در یک بیمارستان بسیار مهم است و اگر بخواهیم الویت دیوار و کف را یک اندازه خواهیم دید. بنابراین کفپوش آنتی باکتریال هم از لزوم داشتن در یک مرکز درمانی است. اگر که کفپوش بیمارستان شما و یا مرکز درمانی شما دچار نقض است و در زمانی طولانی از این مهم استفاده می شود بنابراین در جهت رفع آن باید اقدامات لازم انجام شود.

     

    هزینه بازسازی بیمارستان

    قبل از هر عملیاتی ابتدا باید تمامی هزینه های بازسازی مراکز درمانی را برآورد کرد، تا یکبار و به صورت کامل مشکلات ساختمان برطرف شود. کارشناسانی در این زمینه فعالیت دارند، که با مراجعه به آن ها می توان مشکلات و موارد غیر استاندارد، که نیاز به تعمیرات و بازسازی دارند را بررسی و اعلام کرد. همچنین با توجه به میزان نواقص در بازسازی بیمارستان، متراژ، مشکلات سازه ای ساختمان و… می توان برآورد هزینه را انجام داد.

    هزینه بازسازی بیمارستان

    هزینه بازسازی بیمارستان

    یکی از نکات مهم و ضروری در تعمیرات بیمارستان استفاده از کفپوش و دیوار پوش های آنتی باکتریال می باشد، تا شستشوی راحت، بهداشتی و بی دغدغه ای داشته باشند.

    تعمیرات ساختمان

    تعمیرات ساختماباز

    کلام آخر تعمیرات ساختمان

    به طور کلی، با توجه به توضیحات داده شده باید نکات ایمنی در بازسازی بیمارستان رعایت و حدود استاندارد برای هر بخش از بیمارستان اجرا شود. همچنین باید از کیفیت بالا در بازسازی مراکز درمانی استفاده کرد، تا فضای ایمنی برای بیماران فراهم شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.