×
×

از بازسازی مهمانسرا و تعمیرات مهمانسرا با ما

  • کد نوشته: 31830
  • ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
  • دیدگاه‌ها برای از بازسازی مهمانسرا و تعمیرات مهمانسرا با ما بسته هستند
  • بازسازی مهمانسراها بازسازی خانه : در عملیات بازسازی مهمانسراها می توان به بهسازی سیستم تاسیسات و روشنایی، سیستم تهویه و طراحی داخلی اتاق ها، نصب کفپوش اتاق ها، رنگ آمیزی کامل مهمانسرا، رفع عیوب سرویس های بهداشتی، تغییرات طراحی داخلی، مجهز نمودن اتاق ها به وسایل رفاهی از جمله تلویزیون، اینترنت و…، بهسازی سیستم تاسیسات […]

    از بازسازی مهمانسرا و تعمیرات مهمانسرا با ما

    بازسازی مهمانسراها

    بازسازی خانه : در عملیات بازسازی مهمانسراها می توان به بهسازی سیستم تاسیسات و روشنایی، سیستم تهویه و طراحی داخلی اتاق ها، نصب کفپوش اتاق ها، رنگ آمیزی کامل مهمانسرا، رفع عیوب سرویس های بهداشتی، تغییرات طراحی داخلی، مجهز نمودن اتاق ها به وسایل رفاهی از جمله تلویزیون، اینترنت و…، بهسازی سیستم تاسیسات و لوله کشی، تعویض پتو، ملحفه و پرده ها و خرید تجهیزات برقی و منسوجات و حتی اضافه شدن به تعداد اتاق ها پرداخت. در نوسازی مهمانسراها باید به نکاتی از جمله فراهم کردن امنیت و آرامش هنگام استراحت مسافران توجه ویژه ای کرد.

    جهت بازسازی با ما در تماس باشید.

    هزینه بازسازی مهمانسرا

    هزینه بازسازی مهمانسرا

    بازسازی مهمانسرا یکی از مهم ترین بازسازی های ساختمان از نظر حفظ جان افراد می باشد. هر ساله تعداد زیادی از افراد در ساختمان هتل و مهمانسرا اقامت و پذیرایی می شوند، از همین جهت امنیت و آسایش آن ها بسیار حائز اهمیت است و باید این موارد را محقق ساخت.

    هزینه های بسیاز زیاد ساخت و نوسازی مهمانسرا، بازسازی مهمانسرا معقول تر است. برخی از هتل داران بر این عقیده می باشند که وقتی هتل آن ها شناخته می شود، دیگر نیاز به زیباسازی ندارد. برهمین اساس هتل و مهمانسرا هر روز فرسوده تر می شود و هزینه های آن به مراتب بیشتر می شود. در صورتی که اگر برای بازسازی آن در هر دوره مشخص بودجه ای مشخص شود از فرسودگی و هزینه برشدن آن جلوگیری می شود. اهمیت بازسازی مهمانسرا در صنعت توریسم به وضوح دیده می شود. برای بهبود شرایط گردشگری و جلب نظر گردشگران خارجی، هتل ها و مهمانسراها باید با توجه به نیازهای جهانی بازسازی و به روز شوند.

    تعمیرات مهمانسرا

    یکی دیگر از مراحل مهم در بازسازی مهمانسراها، نوسازی بنای ساختمان می باشد. نوسازی و زیبا سازی ورودی و لابی نیز از جمله مواردی است، که در جلب نظر مسافران برای اقامت، نقش بسیار مهمی دارد. بازسازی مهمانسراها باید هر چند سال یکبار صورت گیرد تا مسافران از امنیت کافی در مدت زمان اقامت خود، برخوردار باشند. در برخی موارد نیز می توان با طراحی دکوراسیون مدرن در فضای داخلی اتاق ها و لابی، به نتیجه مطلوب تری در جذب مشتریان رسید.

    تعمیرات مهمانسرا

    تعمیرات مهمانسرا

    هزینه بازسازی مهمانسراها

    هزینه های بازسازی مهمانسرا به دلیل کوچک تر بودن فضا نسبت به هتل ها، بسیار پایین تر می باشد. در عین حال این هزینه ها به میزان تعمیرات و یا برطرف کردن مشکلات در سیستم های تاسیساتی و همچنین نوسازی ساختمان مهمانسرا بستگی دارد.

    مراجعه به کارشناسان معماری مجرب در این زمینه، می تواند در تعیین مقدار هزینه های مورد نیاز در تعمیرات مهمانسراها کمک کرده و همچنین در صرف بسیاری از هزینه ها نیز صرفه جویی کند. اضافه شدن بخش های جدید مانند کافه و رستوران به مهمانسراها هزینه های بیشتری را در بودجه شما به وجود خواهد آورد. بنابراین باید تغییرات و بازسازی ها به میزانی باشد تا در بودجه در نظر گرفته شده، خللی وارد نشود.

    نوسازی مهمانسرا

    نوسازی مهمانسرا

    کلام آخر

    بسیاری از مسافران برای اقامت کوتاه مدت به مهمانسراها مراجعه می کنند و در طول مدت اقامت خود انتظار دارند که تمامی امکانات رفاهی به بهترین شکل ممکن ارائه شود. به همین دلیل است که بازسازی مهمانسراها پس از گذشت چند سال از تاسیس آن ضروری می باشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.