×
×

کوید 19 چگونه به طراحی داخلی تأثیر می گذارد؟

  • کد نوشته: 13067
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای کوید 19 چگونه به طراحی داخلی تأثیر می گذارد؟ بسته هستند
  • کوید 19 چگونه به طراحی داخلی تأثیر می گذارد؟ به گزارش ساخت منزل :  کوید 19 چگونه به طراحی داخلی تأثیر می گذارد؟ بحران همه گیری جهانی به ما آموخته است طراحی داخلی دوبلکس که طراحی داخلی مهم است. فضاهای اداری ، مناطق پذیرایی ، طراحی های مسکونی در مورد اینکه چگونه فضای داخلی باید برای […]

    کوید 19 چگونه به طراحی داخلی تأثیر می گذارد؟

    کوید 19 چگونه به طراحی داخلی تأثیر می گذارد؟

    به گزارش ساخت منزلکوید 19 چگونه به طراحی داخلی تأثیر می گذارد؟ بحران همه گیری جهانی به ما آموخته است طراحی داخلی دوبلکس که طراحی داخلی مهم است. فضاهای اداری ، مناطق پذیرایی ، طراحی های مسکونی در مورد اینکه چگونه فضای داخلی باید برای محافظت از سلامتی و رفاه ما دوباره طراحی و تعریف شود ، مورد بحث است. با این وجود تحت قرنطینه بودن و جدا بودن از دنیا به ما فرصتی داد تا وقت بیشتری را در خانه سپری کنیم و از چگونگی تأثیر فضاهای داخلی بر راحتی ، روحیه و انگیزه ما برای تحریک کار بیشتر آگاه باشیم. در اینجا چند روش وجود دارد که طراحان معتقدند Covid-19 آینده طراحی داخلی را تغییر خواهد داد.

    خانه ها انعطاف بیشتری دارند

    آینده طراحی مسکونی برای خانه ها به گونه ای شکل می گیرد که از چندین مکان استفاده می کند و رویکرد مشابهی با ویلاهای لوکس مدرن را شامل می شود از جمله سالن های ورزشی ، طراحی دکوراسیون داخلی فضای کار یا ایجاد اتاق های ویژه برای کودکان که از راه دور در کلاس های مجازی آموزش می بینند.

    کوید 19 طراحی داخلی

    کوید 19 طراحی داخلی

    علاوه بر این ، فضاهای جدیدی مانند ظهور سینماهای خانگی و مکانهای سرگرمی ظهور خواهد کرد.

    فضای بیرونی

    بسیاری از طراحان داخلی اعلام کرده اند که پس از اقدامات قفل و قرنطینه ، طراحی ویلا بسیاری از مشتریان فضای کوچک یا بزرگ فضای بیرونی را می خواهند و سبک زندگی روستایی را ترجیح می دهند.

    فضای کرونا

    فضای کرونا

    مطمئناً تختخواب های بلند شده ، جورجک هایی که در حیاط یا گیاهان قرار دارند ، تقاضای بیشتری پیدا می کنند.

    طراحی  داخلی پایدار

    در حالی که اوقات رایگان بیشتری را در قرنطینه گذراندید ، متوجه شدید که قبض های آب و برق بالاتر را پرداخت می کنید. بنابراین کارآیی انرژی جایگاه خود را به عنوان اولویت اصلی افرادی که می خواهند خانه های خود را بازسازی کنند ، قرار داد.

    طراحی داخلی پایدار

    طراحی داخلی پایدار

    برای کاهش مشکل ، موثرترین راه حفظ انرژی برای تنظیم م effectiveثر است. این باعث می شود ما در خانه های خود از مواد پایدارتر استفاده کنیم.

    رنگهای مرسوم

    همه گیری قابل درک است که احساس بی قراری ، اندوه و اضطراب را در بین بسیاری از ما افزایش می دهد.

    این بدان معناست که می توان طراحی بیوفیلی بیشتری به خصوص در مناطق ساکنین شهر مشاهده کرد ، ساخت ویلا یعنی نسبت به تنهایی که احساس حضور در طبیعت را تقلید می کنند.

    طراحی نما کرونا

    طراحی نما کرونا

     

    بنابراین انتخاب رنگهایی با الهام از طبیعت که احساس اطمینان و راحتی را برای آینده ای غیرقابل پیش بینی ایجاد می کنند ، ضروری است.

    دفاتر خانگی

    با قفل شدن ، بسیاری از شرکت ها کار خود را به خانه منتقل کرده اند و به یک فضای کاری جذاب ، راحت و کاربردی برای کار در آن نیاز دارند. کوید 19 چگونه به طراحی داخلی تأثیر می گذارد؟

    فناوری در صف اول دفاتر خانگی است. کتابخانه ، مجموعه رسانه ، استودیوی ضبط. همه شرکت ها متوجه شده اند که زندگی اکنون آنلاین است و خانه های ما باید از این امر پشتیبانی کنند.

    کوید 19 چگونه به طراحی داخلی تأثیر می گذارد؟

    کوید 19 چگونه به طراحی داخلی تأثیر می گذارد؟

    اگر مشاغل به این نتیجه برسند که کار از راه دور به همان اندازه دفتر کار کارآمد است ، ممکن است دفتر فیزیکی هزینه غیر ضروری باشد و مدل تجاری از راه دور را دائمی کند و این باعث افزایش طراحی دفاتر خانگی می شود!

    ظهور صنعت طراحی داخلی

    علاقه به طراحی داخلی افزایش خواهد یافت ، بازسازی ساختمان زیرا همه می خواهند خانه خود را در اسرع وقت و بدون ترس از قفل شدن به دلیل شیوع احتمالی در آینده ، نوسازی کنند.

    طراحی داخلی کرونا

    طراحی داخلی کرونا

    پیشنهادات نوین برای بازسازی افزایش یافته است ، ال اس اف زیرا آنها متوجه می شوند که بهزیستی ذهنی افراد در حال حاضر به زندگی در خانه ای بستگی دارد که زیبا ، مثبت و قادر به حفظ آنها در صورت بسته شدن سایر نقاط جهان است.

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :
    نقاشی ساختمان جهرم

    طراحی تراس ویلا

    ساخت کارخانه تولید الکل
    طراحی مدرسه در اقلیم گرم و خشک

    طراحی لابی رستوران

    مجوز ساخت خانه باغ

    مشارکت در ساخت شیپور

    طراحی داخلی همدان
    ساخت سوله برای مرغ عشق

    هزینه ساخت و ساز

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.