×
×

روش های مختلف نصب درب ضد سرقت در کمتر از 5 دقیقه!

  • کد نوشته: 28106
  • ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
  • ۱ دیدگاه
  • روش های مختلف نصب درب ضد سرقت در کمتر از 5 دقیقه! به گزارش بازار کار ساخت خانه اویم شاهانه:  درب ضد سرقت پی وی سی، درب لابی و نصب درب ضد سرقت، موضوعاتی است که تلاش کرده ایم در این محتوا به صورت جامع و کامل به بررسی آن ها بپردازیم. در این محتوای جامع […]

    روش های مختلف نصب درب ضد سرقت در کمتر از 5 دقیقه!

    روش های مختلف نصب درب ضد سرقت در کمتر از 5 دقیقه!

    به گزارش بازار کار ساخت خانه اویم شاهانه:  درب ضد سرقت پی وی سی، درب لابی و نصب درب ضد سرقت، موضوعاتی است که تلاش کرده ایم در این محتوا به صورت جامع و کامل به بررسی آن ها بپردازیم.

    در این محتوای جامع و متفاوت که به تلاش تیم اویم شاهانه و گروه دُرناب تهیه و تنظیم شده است، در ارتباط با موضوعات مختلفی که به درب ضد سرقت مربوط است، گپ و گفتی کرده ایم که در ادامه می توانید به صورت موضوعی از آن ها اطلاعات لازم و مورد پسند خود را بدست آورید.

    درب ضد سرقت پی وی سی

    درب ضد سرقت پی وی سی یا درب ضد سرقت ارزان یکی از مضوعاتی که می توان آن را به عنوان متداول ترین پرسش خریداران محترم گروه دُرناب و تمامی فروشندگان دانست.درب ضد سرقت با روکش پی وی سی به عنوان ارزان ترین نوع روکش در میان روکش های مختلف و متنوع درب ضد سرقت شناخته می شود که در میان محصولات گروه دُرناب، به نام درب ضد سرقت ارزان معروف و مشهور است.

    درب های ضد سرقت پی وی سی از آن جهت که توانایی و تحمل ایجاد طرح های مختلف را با دستگاه CNC دارد، دارای تنوع فراوانی است و هر یک از خریداران محترم می توانند در صورت عدم رضایت از مدل های موجود در سایت doornab، طرح خاص و سفارشی درب ضد سرقت پی وی سی خود را به مرحله نصب و اجرا برسانند.

    اما پیش از اینکه اطلاعات جامع تری را در ارتباط با این نوع خاص از روکش در اختیار شما کاربران محترم سایت اویم شاهانه قرار دهیم، به توضیح مختصر و در عین حال جامعی در ارتباط با  درب ضد سرقت پرداخته ایم که شاید خواندن آن، نگرانی های شما را پیش از انجام مراحل نصب کمتر کرده و از بین ببرد.

    نصب درب ضد سرقت

    نصب درب ضد سرقت

    نصب درب ضد سرقت

    برای بخش عمده ای از خریداران محترم درب ضد سرقت ترک و ایرانی، نصب درب ضد سرقت به عنوان یکی از معضلات بزرگ و نگران کننده به شمار می رود.شاید این موضوع تا میزان قابل توجهی به تیم نصاب و شرکت تامین کننده بستگی داشته باشد اما تیم تولید دُرناب با تولید نیم چارچوب سفارشی خود شرایطی را ایجاد کرده است که نصب درب ضد سرقت بدون تخریب صورت گرفته و در کمتر از 45 دقیقه به مرحله تحویل به مشتری می رسد.

    این نیم چارچوب سفارشی دُرناب به گونه ای طراحی شده است که چارچوب قدیمی درب چوبی تخریب نشده و این نیم چارچوب سفارشی از پشت چارچوب قبلی را بغل می کند.این بغل کردن یک اصطلاح برای فهم بیشتر شما نبوده بلکه دقیقا منظور از بغل کردن، مفهوم بغل کردن است چرا که این چارچوب به گونه ای روی چارچوب قدیمی جوش می خورد که گویی نصب درب ضد سرقت جدید اصلا اتفاق نیفتاده است.

    نکته ای که در ارتباط با نصب درب ضد سرقت مهم و قابل توجه است موضوع ابعاد سفارشی گروه دُرناب است.گروه دُرناب به عنوان تولید کننده مستقیم درب ضد سرقت ایرانی، توانایی تولید و نصب درب ضد سرقت را در تمامی ابعاد سفارشی را دارد.برای مثال یکی از چند پروژه ای که اخیرا توسط تیم دُرناب طراحی و اجرا شده است، پروژه نصب درب لابی ضد سرقت منطقه اندرزگو تهران است که ارتفاع این پروژه 3 متر و عرض آن 4 متر می باشد.

    این پروژه تنها یکی از پروژه های بیشمار گروه دُرناب است که به مرحله نصب و اجرا رسیده است؛ هر یک از خریداران محترمی که به دنبال مشاهده مدل های بیشتر انجام شده توسط تیم دُرناب هستند می توانند به سایت رسمی شرکت به نشانی doornab.com مراجعه فرمایند و از مدل های بینظیر موجود در سایت استفاده کنند.

    موضوع دیگری که در این گفت و گو با دُرناب مطرح شد، درب لابی ضد سرقت است.درب لابی برای آن دسته عزیزانی که در خانه های ویلایی زندگی می کنند و یا طراح دکوراسیون داخلی پروژه های بزرگ هستند، بیشتر در معرض انتخاب درب لابی ضد سرقت هستند، در ادامه این محتوا به تمامی نکاتی که می بایست هنگام خرید یک درب لابی ضد سرقت عالی و درجه یک توجه شود اشاره کرده ایم اما پیش از آن، می توانید تعدادی از انواع درب لابی ضد سرقت دُرناب را که بر اساس طرحهای سفارشی مشتریان عزیزمان طراحی و تولید شده است را مشاهده فرمایید.

    درب لابی ضد سرقت

    درب لابی ضد سرقت

    درب لابی ضد سرقت

    درب لابی ضد سرقت نام یکی از دسته بندی های مشهور و معروف گروه دُرناب است که به دلیل ساختار منحصر به فرد زیرسازی و توانایی تولید در ابعاد و بزرگ و سفارشی شرکت بر سر زبان ها افتاده است.دلیل تمرکز دُرناب روی درب لابی ضد سرقت به این دلیل است که معدود شرکت هایی وجود دارند که توانایی تولید درب لابی ضد سرقت در ابعاد خاص و سفارشی را دارند.

    زیرسازی و استراکچر درب های لابی ضد سرقت دُرناب و تمامی محصولات دیگر این شرکت از آن جهت که با ورق آهن 2 میلی متری تولید می شوند و در ساختار داخلی آن، تزریق فوم پلی یورتان به صورت سرتاسری انجام می گیرد، وزن بالا و قابل توجهی را دارند و به همین منظور کمتر تولید کننده ای به سراغ تولید درب های سفارشی با این زیرسازی خاص و غیر قابل تصور می رود.

    شاید در نگاه اول ورق آهن 2 میلی متری و تزریق فوم پلی یورتان(پلی اورتان)سرتاسری گروه درب های ضد سرقت دُرناب برای شما تنها در حد چند واژه باشد، اما با علم به این موضوع که در ساختار داخلی دیگر تولید کنندگان این صنعت چه اتفاقی در حال رخ دادن است، نگاه و نگرش شما صد و هشتاد درجه تغییر می کند.

    ساختار درب لابی ضد سرقت دُرناب محدود به این دو ویژگی نبوده و ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز وجود دارند که قدرت این محصول را بیشتر از پیش تقویت کنند که در سایت رسمی doornab به صورت کامل مورد بررسی و نقد قرار گرفته اند.

    موضوعی که در انتهای این گپ و گفت صمیمانه شرکت اویم شاهانه و گروه دُرناب مطرح گردید، خرید اینترنتی درب ضد سرقت و مسائل مربوط به دوران کرونایی است.

    خرید اینترنتی درب ضد سرقت

    خرید اینترنتی درب ضد سرقت

    خرید اینترنتی درب ضد سرقت

    خرید اینترنتی درب ضد سرقت پی وی سی یا درب لابی ضد سرقت شاید در نگاه اول خارج از تصور و غیر واقعی به نظر بیاید، اما واقعیت امر این است که با افزایش شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، بخش قابل توجهی از خرید های مردم به خرید های آنلاین و اینترنتی تبدیل شد.

    بازار درب ضد سرقت دُرناب نیز از این قاعده مستثنا نبود و به همراه این موجی که در سطح جهان به راه افتاد همراه شد و روش های متنوعی را برای تسهیل امر خرید در اختیار کاربران خود قرار داد.سایت رسمی شرکت دُرناب، اینستاگرام، تلگرام و واتساپ از جمله شیوه هایی هستند که در اختیار کاربران فضای مجازی قرار داده شده است تا بتوانند از طریق راحت ترین شیوه، خرید جنس با کیفیت خود را از دُرناب نهایی کنند و در انتظار نصب درب ضد سرقت خود باشند.

    گروه دُرناب همواره در تلاش بوده است تا جنس با کیفیت تماما ایرانی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و از بیان این موضوع نیز هیچگونه واهمه‌ای نداشته است چرا که ایران و ایرانی لایق بهترین محصولات است.

    در پایان امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات جامع و کاملی را در ارتباط با این موضوعات در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم و به خاطر داشته باشید که امنیت یکی از مهم ترین و حساس ترین نعمت های خداوند است، پس از آن غافل نشوید.

    توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “روش های مختلف نصب درب ضد سرقت در کمتر از 5 دقیقه!”

    1. دُرناب گفت:

      سلام و سپاس از انتشار محتوای گروه دُرناب در وبسایت قوی اویم شاهانه، به امید همکاری های بیشتر.