×
×

نرم افزار برآورد ساخت و ساز

  • کد نوشته: 21978
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای نرم افزار برآورد ساخت و ساز بسته هستند
  • نرم افزار برآورد ساخت و ساز به گزارش  چک لیست تحویل ساختمان: نرم افزار برآورد ساخت و ساز، در وهله اول به طور کامل به اندازه شرکت شما بستگی دارد. یک شرکت چند ملیتی نیازها و بودجه کاملاً متفاوتی نسبت به سازنده مسکونی کوچک شما خواهد داشت. مجوز راه حل های پیچیده می تواند هزاران دلار […]

    نرم افزار برآورد ساخت و ساز

    نرم افزار برآورد ساخت و ساز

    به گزارش  چک لیست تحویل ساختمان: نرم افزار برآورد ساخت و ساز، در وهله اول به طور کامل به اندازه شرکت شما بستگی دارد. یک شرکت چند ملیتی نیازها و بودجه کاملاً متفاوتی نسبت به سازنده مسکونی کوچک شما خواهد داشت. مجوز راه حل های پیچیده می تواند هزاران دلار در سال برای هر کاربر هزینه داشته باشد ، اما راه حل های واقعا عالی ، ساده و مقرون به صرفه نیز وجود دارد.

    یکی دیگر از عوامل مهم این است که چه کسی از نرم افزار معماری استفاده می کند؟ آیا این یک برآوردگر حرفه ای است که مدرک تخمین را به پایان رسانده است یا یک سازنده یا پیمانکار فرعی خواهد بود که پس از انجام چند روز کار به دنبال قیمت گذاری یک شغل است؟

    چرا به نرم افزار برآورد/برآورد نیاز دارید؟

    “من زمان زیادی را برای اندازه گیری برنامه ها و محاسبه هزینه های کار و مواد صرف می کنم”

    “من هنگام برآورد هزینه ها و مقدار کار و مواد اشتباه می کنم”

    “من در ایجاد نقل قول های حرفه ای عالی نیستم”

    “برنامه ها ، نقل قول ها و برآوردهای مادی من در همه جا وجود دارد و من باید آن را در یک مکان ذخیره کنم”

    برآورد (شرکت های بزرگ در مقابل شرکت های کوچک)

    در استرالیا 97 درصد از شرکت های ساختمانی در گروه کوچک یا متوسط ​​(19 نفر یا کمتر) طبقه بندی می شوند. تا همین اواخر هیچ نرم افزار واقعی برای این سازندگان کوچکتر و پیمانکاران فرعی در دسترس نبود. فرآیند برآورد/نقل قول دستی از برنامه ها زمان بر و ناکارآمد است.

    نرم افزار برآورد ساخت و ساز از سوی دیگر برآورد برای شرکت های ساختمانی بزرگ کاملاً متفاوت است. شرکتهایی مانند Lend Lease ، Brookfield Multiplex و John Holland تقسیمات کاملاً جداگانه ای برای برآورد خود دارند و تلاش می کنند تا این فرآیند را تا حد ممکن کارآمد کنند.

    بیایید نگاهی به گزینه های مختلف موجود بیندازیم و ببینیم کدام برای شما بهترین است.

    پرتو آبی: https://www.bluebeam.com/au/

    هزینه: 525 دلار – 900 دلار برای هر صندلی ، در سال (بدون احتساب هزینه نگهداری سالانه)

    Blue Beam با تعدادی پروفایل مختلف کاربر که برای نشان دادن ابزارها و عملکردهایی که بیشترین استفاده را از آنها خواهد داشت طراحی شده است ، یک نرم افزار بسیار هوشمند و کاربر پسند است. ویژگی های آن متنوع است به این معنی که می توانید از آن به عنوان یک ابزار برآورد برخاست ، پایگاه داده برآورد ، سیستم کنترل سند و ذخیره اسناد ابر استفاده کنید.

    در حالی که Blue Beam برای پروژه های کوچک مناسب نیست ، اما یک نرم افزار عالی برای پروژه های بزرگ است.

    چرا باید Blue Beam را بارگیری کنید:

    این بصری است و دارای بسیاری از ویژگی های مفید است ، مانند ویژگی مقایسه خودکار ، که به کاربران امکان می دهد چندین نسخه از نقاشی ها را مقایسه کنند تا تغییرات را به راحتی مشاهده کنند.

    منفی:

    به دلیل حجم زیاد ابزارها و منوها ، استفاده از آن در ابتدا کمی طاقت فرسا است. Bluebeam آموزش های زیادی را ارائه می دهد و نحوه انجام آن را نیز ارائه می دهد ، اما برای درک کامل این نرم افزار مدتی طول می کشد.

    Buildsoft: https://www.buildsoft.com.au/cubit

    هزینه: 2495 دلار – 3495 دلار برای استاندارد یا حرفه ای ، +1000 دلار در سال تعمیر و نگهداری

    Buildsoft یک نرم افزار برآورد و برخاست بر اساس استرالیا است. این اجازه می دهد تا کاربران را به اندازه گیری بر روی نقشه های ساخت و ساز بر روی صفحه نمایش ، برای تولید مقادیر فورا. با فایلهای DWFx ، CAD ، PDF ، JPEG و PNG سازگار است و با BIM ادغام می شود.

    یکی دیگر از مزایای اصلی buildsoft توانایی وارد کردن داده ها از تأمین کنندگان است ، که می تواند ذخیره شود تا به طور خودکار به برآورد شما متصل شود.

    منفی: گران است. به خصوص اگر نسخه Pro را انتخاب کنید ، که شامل صورتحساب ، گزارش سفارشی و خواننده BIM است.

    چرا باید Cubit توسط Buildsoft را بارگیری کنید: نرم افزار برآورد ساخت و ساز

    نرم افزار برآورد ساخت و ساز این یک نرم افزار عالی با بسیاری از ویژگی های ارزشمند است ، قیمت آن را برای شرکت های بزرگ ساختمانی و برآوردگران حرفه ای مناسب می کند.

    هزینه X توسط Exactel: https://www.exactal.com/fa/

    هزینه: قیمت بستگی به بسته دارد (سطح بالا)

    هزینه X یک راه حل برآورد مبتنی بر ابر است. کاربردهای آن شامل بنایی ، سقف ، کفپوش ، اتصالات مغازه ، محوطه سازی ، فولاد سازه ای است. این نرم افزار به کاربران امکان می دهد طول ، شمارش و مساحت را از نقشه های CAD و اسناد اسکن شده اندازه گیری کنند.

    یک عملکرد مفید کتابخانه نرخ است ، که امکان تعدیل سریع نرخ ها را در یک پروژه بزرگ فراهم می کند ، که کل هزینه پروژه را تنظیم می کند. ابزار تجزیه و تحلیل پیمانکار فرعی نیز برای پیمانکاران برای ارزیابی پیشنهادات بسیار مفید است.

    منفی نرم افزار برآورد ساخت و ساز

    نرم افزار برآورد ساخت و ساز

    نرم افزار برآورد ساخت و ساز

    درست مانند Blue Beam و Buildsoft ، این نرم افزار بسیار فنی است و می تواند مدتی طول بکشد تا با بسیاری از ویژگی ها راحت شوید. همچنین نسبتاً گران است.

    سیمان رنگی یا ملات رنگی

    چرا باید هزینه X را بارگیری کنید: نرم افزار برآورد ساخت و ساز

    عملکرد آن باعث بلند شدن دقیق هواپیما می شود و یک ابزار عالی برای نقشه برداران کمیت حرفه ای است.

    اندازه گیری ConX: https://www.conxjobs.com/measure

    هزینه: رایگان برای 1 پروژه در ماه. 40 دلار در ماه در برنامه نامحدود.

    ConX Measure یک ابزار اندازه گیری است که توسط استارتاپی ConX راه اندازی شده است. این ابزار کاملاً آنلاین است و نیازی به بارگیری نرم افزار گران قیمت ندارد. به سادگی برنامه های خود را بارگذاری کرده و روی صفحه اندازه گیری کنید. این محصول بصری است ، واقعاً ساده است و به شما می آموزد که چگونه از ابزارها در حین کار استفاده کنید. پس از اتمام اندازه گیری ، می توانید تمام اندازه گیری های خود را مستقیماً به یک قالب نقل قول اکسل صادر کنید و برنامه های مشخص شده خود را برای ضمیمه شدن به نقل قول خود بارگیری کنید.

    منفی: نرم افزار برآورد ساخت و ساز برای پروژه های پیچیده پیشرفته مناسب نیست. همچنین هیچ قابلیت BIM وجود ندارد.

    چرا باید از ConX Measure استفاده کنید: نرم افزار برآورد ساخت و ساز

    سادگی آن ، بدون بارگیری نرم افزار و نیازی به آموزش یا نصب ندارد. همچنین بسیار ارزان تر از سایر گزینه های موجود در بازار است. تیم همیشه در چت زنده در دسترس است.

    نتیجه نرم افزار برآورد ساخت و ساز

    در پایان روز مناسب ترین نرم افزار بستگی به اندازه شرکت و حجم برخاستهایی دارد که در حال تکمیل آن هستید.

    برای شرکت های ساختمانی کوچکتر ConX Measure مناسب ترین راه حل است زیرا استفاده از آن آسان و ارزان است و نیازی به تولید دستی برخاست های دستی ندارد. اگر بودجه زیادی را برای برآورد نرم افزار به Cost X ، Blue Beam و Buildsoft اختصاص داده اید ، نرم افزار برآورد ساخت و ساز به راه اندازی یک شرکت بسیار بزرگتر بروید. این برنامه برای تیم های برآورد کننده و نقشه بردار کمیت بهتر است.

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه :

    معماری باغ و ویلا

    طراحی باغ 500 متری

    نقاشی ساختمان یا کاغذ دیواری

    هزینه ساخت ویلا

    ضوابط طراحی نما در اصفهان

    طراحی فضای کافه

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.