×
×

مقایسه انواع سینک‌ های توکار و روکار

  • کد نوشته: 40009
  • ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
  • دیدگاه‌ها برای مقایسه انواع سینک‌ های توکار و روکار بسته هستند
  • به گزارش بازار کار ساخت ویلا : اگر کمی به گذشته برگردید، متوجه می‌شوید که روزگاری دکوراسیون آشپزخانه برای اهالی خانه اصلا اهمیتی نداشت. وجود برخی از محصولات و لوازمی که کار خانم‌ها را راه بیاندازد، برای محیط آشپزخانه کافی بود. با گذشت زمان و ارائه دکوراسیون‌های مختلف برای خانه‌های مدرن، این مکان مهم از همه نظر […]

    مقایسه انواع سینک‌ های توکار و روکار

    به گزارش بازار کار ساخت ویلااگر کمی به گذشته برگردید، متوجه می‌شوید که روزگاری دکوراسیون آشپزخانه برای اهالی خانه اصلا اهمیتی نداشت. وجود برخی از محصولات و لوازمی که کار خانم‌ها را راه بیاندازد، برای محیط آشپزخانه کافی بود. با گذشت زمان و ارائه دکوراسیون‌های مختلف برای خانه‌های مدرن، این مکان مهم از همه نظر حائز اهمیت شد. این روزها شاید بیشترین هزینه برای تزئین خانه به این مکان تعلق می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین وسایل در آشپزخانه، سینک است که دارای تنوع بسیار بالایی است. در این مطلب با تفاوت سینک روکار و سینک توکار دست ‌ساز بیشتر آشنا می‌شوید.

    آشنایی با انواع سینک

    شاید شما هم در انتخاب سینک به مشکل برخورده‌اید و می‌خواهید محصول مناسبی برای منزل خود تهیه کنید. اگر سری به فروشگاه‌ها بزنید متوجه می‌شوید که تنوع این محصول بسیار زیاد است. سینک ظرفشویی را می‌توان بر حسب چندین مولفه دسته بندی کرد که از جمله آنها می‌توان به متریال، روکار یا توکار بودن، تعداد لگن سینک، ابعاد و … اشاره کرد.

    بهتر است قبل از انتخاب با یک فرد باتجربه در این مورد مشورت کنید و پس از آن اقدام به خرید کنید. سینک توکار دست ‌ساز یکی از بهترین مدل‌های حال حاضر بازار است و شاید آشنایی با مشخصات آن برایتان جالب باشد. در ادامه به بررسی انواع سینک می‌پردازیم تا اطلاعات شما کامل‌تر شود.

    تنوع سینک در متریال

    افرادی که برای تغییر دکوراسیون منزل می‌خواهند سینک ظرفشویی خود را عوض کنند، ممکن است با دیدن تنوع بالای محصولات شوکه شوند. این محصولات از نظر تنوع در جنس آمار بسیار بالایی دارند. برندهای زیادی در این زمینه فعالیت دارند و هر کدام تمرکز خاصی بر یک جنس می‌کنند تا کیفیت بالایی در تولید داشته باشند.

    شاید شما از گذشته با سینک استیل آشنایی دارید که این روزها نیز در بازار یافت می‌شود. از متریال‌های رایج در تولید این محصول می‌توان به سینک سرامیکی ، سنگی، کامپوزیتی، چدنی، مسی و … اشاره کرد. سینک شیشه‌ ای گارانتی دار نیز در بازار جایگاه مناسبی برای خود پیدا کرده است و شاید در سال‌های آتی در بیشتر خانه‌ها آن را ببینیم.

    سینک ظرفشویی روکار

    در بسیاری از خانه‌های ایرانی این مدل از سینک‎‌ها نصب شده و هنوز هم در بازار عرضه می‌شود. شاید در نگاه اول گمان کنید که سینک توکار و روکار هیج تفاوتی باهم ندارند. لبه‌های این نوع محصولات که روی کابینت نصب می‌گردند، دیده می‌شوند و شما نیز به این روش به راحتی می‌توانید تشخیص دهید.

    سینک روکار ظرفشویی دارای معایبی چون نداشتن ظاهر زیبا به دلیل برجستگی لبه‌ها در بیرون می‌باشد. با استفاده از این محصول در اکثر مواقع آب از لبه‌ها به کابینت‌های پایینی نفوذ می‌کند و باعث خرابی آنها می‌شود. با استفاده از سینک توکار دست ‌ساز تمام این مشکلات از بین خواهد رفت و می‌توانید زیبایی خاصی به محیط آشپزخانه بدهید.

    سینک ظرفشویی توکار

    در معرفی انواع این محصولات لازم است با مدل توکار آن‌ها نیز آشنا شوید. در این مدل لبه‌های سینک دیده نمی‌شوند و این یک مزیت برای این نوع محصول محسوب می‌شود. با توجه به اینکه این دسته از محصولات بسیار پرطرفدار هستند، برندهای زیادی در تولید آنها قدرتمند ظاهر شده‌اند.

    تنوع محصولات توکار نیز بسیار زیاد است و از انواع آنها می‌توان به سینک دو قلو توکار، سینک توکار اشاره کرد. برای هر آشپزخانه‌ای باید متناسب با وسایل و لوازم آن ظرفشویی نیز انتخاب کرد؛ به همین دلیل نمی‌توان یک محصول را برای هر خانه‌ای پیشنهاد داد. شاید تنها عیبی که برای این محصولات می‌گیرند، هزینه نسبتا بالای آنها باشد که در زیباسازی محیط آشپزخانه و مزایای دیگر آن پرداخت هزینه بسیار منطقی است.

    مقایسه سینک ظرفشویی روکار و توکار

    افرادی که می‌خواهند آشپزخانه جدید خود را تکمیل کنند، در انتخاب یکی از این دو مدل سینک توکار دست ‌ساز  و یا روکار آن، مردد هستند. بدون شک با کسب اطلاعات بیشتر هر فرد می‌تواند خرید مناسبی داشته باشد. در مقایسه این دو مدل باید ابتدا سادگی تمیز کردن پیشخوان مدل توکار اشاره کرد. به دلیل اینکه تمام سینک در داخل کانتر نصب شده، احتمال ریزش آب بر روی کابینت وجود ندارد و به راحتی تمیز می‌شود.

    همین مسئله را اگر در مدل روکار در نظر بگیریم یک عیب تلقی می‌شود. در عوض تنوع سینک روکار در بازار بسیار زیاد است و قیمت نسبتا پایینی نسبت به همتای خودش دارد. نصب مدل روکار نسبت به مدل توکار آسان‌تر است. با توجه به اینکه سینک توکار دست ‌ساز یا هر مدل دیگر باید داخل کانتر نصب شود، باید نصاب حرفه‌ای باشد و کارهای آن را به دقت انجام دهد.

    از نظر کیفیت این دو مدل باهم تفاوتی ندارند، چرا که کیفیت یک محصول به مواد اولیه، برند و عوامل دیگر بستگی دارد. شما هنگام خرید با کیفیت محصول را بسنجید. هم در سینک توکار و هم در روکار محصولات بسیار باکیفیتی در ایران تولید می‌شود و هموطنان می‌توانند با بهترین قیمت آنها را تهیه کنند.

    قیمت سینک ظرفشویی

    اگر مهم‌ترین پارامتر شما برای خرید سینک تنها پارامتر قیمت است، بهتر است دست نگه دارید. هرگز کیفیت را قربانی قیمت نکنید. هر محصولی که می‌خواهید تهیه کنید قیمت آن را متناسب با کیفیتش قیاس کنید. با این کار محصولات مقرون‌به‌صرفه بازار را به راحتی خواهید شناخت.

    انتخاب مرجع معتبر برای خرید

    یکی از مهم‌ترین موارد در خرید محصولات مختلف از جمله سینک انتخاب یک مرجع معتبر است. با شناخت یک مرجع معتبر برای خرید محصولاتی همچون سینک توکار دست ‌ساز ، خیال شما از اصالت کالا، قیمت، خدمات پس از فروش، گارانتی و … آسوده خواهد بود. محصولات بی‌کیفیت در بازار زیاد است و باید در انتخاب برند و مرجع خرید دقت کرد.

    یکی از برترین مراجع تولید کننده توکار آشپزخانه در ایران تورینوپلاس است که نشان ملی استاندارد ایران را اخذ کرده است. این مجموعه دارای ایزو ۹۰۰۱ از QMS ایتالیا می‌باشد. سینک شیشه ‌ای گارانتی ۱۲۳ ساله شکست دارد و تمام محصولات آن ۶۰ ماه گارانتی دارند.

    تورینو پلاس ۳۸۰ نمایندگی فعال در سراسر کشور دارد که هموطنان عزیز نیز می‌توانند برای اخذ نمایندگی به سایت مراجعه کنند و با مسئولین ذیربط تماس داشته باشند.

    مشاوره رایگان قبل از خرید ۰۲۱۶۵۲۷۴۸۱۶ | ۰۲۱۶۵۲۷۴۸۱۷ | ۰۹۱۲۰۰۶۸۶۰۲

    جمع بندی

    یکی از مهم‌ترین تجهیزات آشپزخانه که کیفیت آن بسیار حائز اهمیت است، سینک ظرفشویی می‌باشد. در دنیای مدرن امروز نوع و مدل این لوازم دکوراسیون آشپزخانه را تعیین می‌کند. این محصولات از نظر متریال بسیار متنوع هستند که از جمله آنها می‌توان به جنس سرامیکی، چدنی، مسی، شیشه‌ای و … اشاره کرد. هر کس با توجه به سلیقه خود از انواع سینک توکار دست ‌ساز یا روکار استفاده می‌کند. اگر شما نیز به دنبال خرید باکیفیت‌ترین محصولات در این زمینه هستید بهتر است به یک مرجع معتبر مراجعه نمایید.

    یکی از معتبرترین مراجع تولیدکننده در این مجموعه تورینو پلاس است که در اکثر شهرهای کشور نمایندگی فروش دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و همچنین اخذ نمایندگی می‌توانید با شماره‌های مندرج در سایت با مسئولین مجموعه در ارتباط باشید.

    توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.