×
×

قرارداد ساخت قالب

  • کد نوشته: 14759
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای قرارداد ساخت قالب بسته هستند
  • قرارداد ساخت قالب این قرارداد بین شرکت …………… به نشانی …………………بازسازی ساختمان………………… با شماره تلفنهای ……………و …………… به نمایندگی آقایان ……………و ……………به ترتیب به سمتهای مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره که از این پس در این قرارداد اختصاراً کارفرما نامیده میشود از یک طرف و شرکت ……………به نشانی ……………………………………………………و تلفن ……………به نمایندگی آقای …………… […]

    قرارداد ساخت قالب

    قرارداد ساخت قالب

    این قرارداد بین شرکت …………… به نشانی …………………بازسازی ساختمان………………… با شماره تلفنهای ……………و …………… به نمایندگی آقایان ……………و ……………به ترتیب به سمتهای مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره که از این پس در این قرارداد اختصاراً کارفرما نامیده میشود از یک طرف و شرکت ……………به نشانی ……………………………………………………و تلفن ……………به نمایندگی آقای …………… که از این پس در این قرارداد قالبساز نامیده میشود از طرف دیگر بشرح مفاد مندرجات ذیل منعقد میگردد.

    ماده 1 : موضوع قرارداد

    موضوع قرارداد عبارتست از ساخت قالب بطری پلاستیکی به گنجایش 750 سانتیمتر مکعب برابر نمونه شاهد ارائه شده به قالبساز.

    ماده 2 : مدت قرارداد

    مدت قرارداد از تاریخ امضاء قرارداد ……………………….. روز تعیین میگردد.

    ماده 3 : مبلغ قرارداد

    مبلغ کل قرارداد 000/000/8 ریال (هشت میلیون ریال) میباشد که بشرح زیر در وجه قالبساز پرداخت خواهد شد.

    الف-40% از کل مبلغ قرارداد که مبلغ 000/200/3 ریال میباشد پس از امضاء قرارداد به قالبساز پرداخت و معادل همان مبلغ چک تضمین از قالبساز اخذ خواهد شد.

    ب-50% از مرحله دوم پس از اتمام ساخت قالب و تحویل آن به کارفرما و تأیید نمونه های اولیه تولید شده توسط مدیر کنترل کیفیت شرکت رامو در وجه قالبساز پرداخت خواهد شد.

    پ-10% مرحله آخر پس از تزریق حداقل 2000 عدد بطری و بشرط صحت کارکرد قالب پرداخت و چک موضوع بند الف ماده 3 به قالبساز مسترد خواهد شد.

    تبصره : در مراحل مندرج در ماده 3 کلیه هزینه های حمل و نقل قالب جهت تست یا رفع معایب قالب بعهده قالبساز خواهد بود.

    ماده 4 : تعهدات کارفرما

    الف- کارفرما متعهد میگردد مبالغ مشروح در ماده 3 قرارداد را بموقع پرداخت نماید.

    ب- کارفرما یک نمونه شاهد تأیید شده به قالبساز ارائه خواهد نمود.

    ماده 5 : تعهدات قالبساز

    قالبساز موظف است در طول مدت مندرج در ماده 2 قرارداد قالب موضوع قرارداد را بطور کامل ساخته و به شرکت رامو تحویل نماید و در صورت تأخیر, کارفرما مجاز خواهد بود که ضرر و زیان حاصله از دیرکرد در ساخت قالب را بازاء هر روز تأخیر, 000/50 ریال (پنجاه هزار ریال) از محل چک مشروح در بند الف ماده 3 تأمین نماید.

    ماده 6 : محل اقامت طرفین

    محل اقامت طرفین در متن قرارداد ذکر گردیده است و طرفین ملزم میباشند در صورت تغییر آدرس یا شماره تلفن مراتب را فوراً به طرف مقابل اطلاع دهند.

    این قرارداد در شش ماده و پنج بند ویک تبصره در دونسخه تنظیم و پس از امضاء طرفین حکم واحد را دارا بوده و لازم الاجرا میباشد.

    پیشنهاد مقاله برای مطالعه بیشتر : 

    نقاشی ساختمان بوشهر

    تعریف شهرک ویلایی

    سایت پلان شهرک ویلایی

    شهرک ویلایی تهران

    طراحی شهرک مسکونی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.