×
×

طراحی پمپ بنزین و ساخت پمپ بنزین

  • کد نوشته: 30599
  • ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
  • دیدگاه‌ها برای طراحی پمپ بنزین و ساخت پمپ بنزین بسته هستند
  • طراحی پمپ بنزین به گزارش دیزاین ویلا : کمتر کسی است که به طراحی پمپ بنزین به شکل یک اثر هنری – معماری نگاه کند. معمولاً برای مراجعه کنندگان به پمپ بنزین، سوختگیری ضرورت دارد و چندان به مسائل حاشیه‎ای آن توجه ندارند. بخصوص آنکه در هر کشوری استانداردهای خاصی در طراحی پمپ بنزین از […]

    طراحی پمپ بنزین و ساخت پمپ بنزین

    طراحی پمپ بنزین

    به گزارش دیزاین ویلا : کمتر کسی است که به طراحی پمپ بنزین به شکل یک اثر هنری – معماری نگاه کند. معمولاً برای مراجعه کنندگان به پمپ بنزین، سوختگیری ضرورت دارد و چندان به مسائل حاشیه‎ای آن توجه ندارند. بخصوص آنکه در هر کشوری استانداردهای خاصی در طراحی پمپ بنزین از نظر ظاهری و ایمنی وجود دارد و در نتیجه ساخت پمپ بنزین مسئلۀ ساده و پیش پا افتاده‎ای به نظر می‎رسد.

    جهت طراحی و ساخت پمپ بنزین تماس حاصل فرمائید.

    طراحی پمپ بنزین

    طراحی پمپ بنزین

    اما اگر کمی دقیق‎تر به آن نگاه کنیم، ضرورت‎هایی وجود دارند که تنها یک مهندس قابل و با تجربه به آن‎ها آگاه است. اگر در ساخت پمپ بنزین در وهلۀ اول به این مسائل توجه شود بسیاری از مشکلات و هزینه‎هایی که در آینده کارکنان و صاحبان جایگاه سوخت با آن مواجه خواهند شد هرگز پیش نخواهد آمد و هزینه‎های اضافی بر ایشان تحمیل نخواهد شد.

    طراحی پمپ بنزین

    طراحی پمپ بنزین

    برای طراحی پمپ بنزین می‎توان خدمات دیگری را نیز برای ارائه به مشتریان در نظر گرفت.

    ساخت پمپ بنزین

    با افزایش جمعیت کشور، بالا رفتن تعداد خودروها و سفرهای درون شهری و برون شهری که با خودروهای شخصی انجام می‎گیرد؛ در سال‎های اخیر، گسترش جایگاه‎های سوخت در دستور کار دولت قرار گرفته است. بدین منظور هر ساله مجوز ساخت و بهره‎برداری از این جایگاه‎ها به اشخاص حقوقی و حقیقی سپرده می‎شود.

    ساخت پمپ بنزین

    ساخت پمپ بنزین

    از آنجایی که بنزین مهم‎ترین سوخت در حمل و نقل کشوری را به عهده دارد، چه در فضاهای شهری و چه جاده‎ای ساخت پمپ بنزین اهمیت زیادی دارد. در کنار آن طراحی پمپ بنزین با توجه به فضاهای شهری و جاده‎ای مسئلۀ مهمی است.

    از جملۀ این مسائل باید توجه داشت که طراحی پمپ بنزین برای یک فضای جاده‎ای می‎تواند همراه با خدماتی چون مرکز خرید، رستوران، سرویس‎های بهداشتی، تعمیرگاه و نمازخانه باشد تا مسافران تمایل بیشتری برای استفاده از یک جایگاه داشته باشند. همینطور واگذاری این بخش‎ها به متقاضیان کسب و کار می‎تواند منبع درآمد خوبی باشد.

    پمپ بنزین

    پمپ بنزین

    هزینه ساخت پمپ بنزین

    ایمنی نیز از مسائل مهم در جایگاه‎های سوخت مخصوصاً برای فضای شهری است. در فضای شهری به خاطر همجواری جایگاه بنزین با فضاهایی که مردم با تراکم بیشتری در آن‎ها حضور دارند، ساخت پمپ بنزین باید با رعایت استانداردهای ایمنی همراه باشد که یک گروه با تجربه توانایی ارائۀ چنین خدماتی را به شما دارند این پمپ بنزین زیر بی نظیر هست.

    پمپ بنزین

    پمپ بنزین

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.