×
×

بازسازی پمپ بنزین و بازسازی پمپ گاز

  • کد نوشته: 30973
  • ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
  • دیدگاه‌ها برای بازسازی پمپ بنزین و بازسازی پمپ گاز بسته هستند
  • ضرورت بازسازی پمپ بنزین به گزارش اجرای ویلا : ظاهر و امکانات به روز پمپ بنزین ها و جایگاه های سوخت گیری، یکی از مهمترین دلایل ضرورت بازسازی پمپ بنزین میباشد. از طرفی برخی از پمپ بنزین های قدیمی به دلیل نداشتن عایق حرارتی کافی در برابر کوچکترین آتش سوزی ها نا امن بوده و […]

    بازسازی پمپ بنزین و بازسازی پمپ گاز

    ضرورت بازسازی پمپ بنزین

    به گزارش اجرای ویلا : ظاهر و امکانات به روز پمپ بنزین ها و جایگاه های سوخت گیری، یکی از مهمترین دلایل ضرورت بازسازی پمپ بنزین میباشد. از طرفی برخی از پمپ بنزین های قدیمی به دلیل نداشتن عایق حرارتی کافی در برابر کوچکترین آتش سوزی ها نا امن بوده و در برخی موارد امکان انفجار و وقوع حوادثی از این دست می شود؛ بنابراین باید نسبت به بازسازی پمپ بنزین اقدام کرد.

    جهت بازسازی تماس حاصل فرمائید.

    بازسازی پمپ بنزین

    بازسازی پمپ بنزین

    پمپ بنزین ها، خصوصا آن هایی که در جاده ها واقع شده اند، به عنوان جایگاهی برای سوخت گیری، باید در اطراف خود فروشگاه های رفاهی و یا مکان هایی برای استراحت رانندگان مانند کافه و رستوران فراهم کنند، تا علاوه بر رفاه حال آنان، در جذب مشتری نیز موفق باشند.

    رعایت این نکته در بازسازی جایگاه سوخت بسیار مهم است؛ به این علت که برای بسیاری از رانندگان علاوه بر امنیت و ایمنی پمپ بنزین، برخورداری از ظاهری مناسب و امکانات به روز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بنابراین بازسازی پمپ بنزین پس از گذشت 10 تا 15 سال بسیار مهم می باشد.

    شرایط و هزینه بازسازی پمپ بنزین

    برای بازسازی پمپ بنزین رعایت این نکات ضروری است، تا جایگاه سوخت به طور کامل از ایمنی کافی برخوردار باشد:

    در صورتی که دیوارها قدیمی و شکسته هستند، باید تخریب شده و مجددا ساخته شوند.

    تمامی مسیرها و لوله های آبرسانی و فاضلاب، سیم کشی های برق و لوازم الکترونیکی در صورت خرابی، ایمن سازی شود.

    مسیر ورود و کفپوش در بازسازی پمپ بنزین باید سنگ فرش و یا آسفالت شده و جایگاهی برای پارکینگ و یا تعمیرات ماشین ها در نظر گرفته شود.

    منبع شارژ و تغذیه به میزان لازم تامین و بر اساس استانداردها ایمن سازی شود.

    هزینه های بازسازی بر اساس میزان نیاز و تامین امکانات با تکنولوژی جدید متغیر می باشد. با توجه به اینکه در بازسازی باید استانداردهای شرکت نفت به طور کامل رعایت شود؛ در بسیاری مواقع ممکن است با صرف هزینه و زمان بالایی روبه رو شوید. بنابراین باید ضرورت محاسبه هزینه ها، قبل از انجام پروژه را در نظر داشته باشید.

    بازسازی پمپ بنزین

    بازسازی پمپ بنزین

    کلام آخر…

    دکوراسیون داخلی کلاسیک همانطور که میدانید بسیاری از پمپ بنزین هایی که در سطح شهر و یا جاده ها قرار دارند، از دور خارج شده اند. ضروری است که برای جلوگیری از ایجاد صف های طویل سوخت گیری بازسازی پمپ بنزین ها صورت گیرد، تا بتواند در برطرف کردن این مشکل تاثیرگذار باشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.