×
×

سقف کشسان طرح فرشته متری

  • کد نوشته: 37628
  • ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
  • دیدگاه‌ها برای سقف کشسان طرح فرشته متری بسته هستند
  • سقف کشسان طرح فرشته متری به گزارش آگهی ساختمان : عوامل مختلفی بر قیمت سقف کشسان لاکر تاثیر گذار است که یکی از این عامل ها متریال استفاده شده در این سقف می باشد. همچنین اندازه پارچه و کیفیت جنس آن تاثیر بسزایی در قیمت این سقف ها دارد. سقف های کشسان به دلیل این که در […]

    سقف کشسان طرح فرشته متری

    سقف کشسان طرح فرشته متری

    به گزارش آگهی ساختمانعوامل مختلفی بر قیمت سقف کشسان لاکر تاثیر گذار است که یکی از این عامل ها متریال استفاده شده در این سقف می باشد. همچنین اندازه پارچه و کیفیت جنس آن تاثیر بسزایی در قیمت این سقف ها دارد. سقف های کشسان به دلیل این که در برابر حرارت بخاطر حالت کششی که دارد بهترین سقف جهت استفاده در هتل ها، بیمارستان و خانه های بزرگ است.

    نکته مهم در انتخاب این نوع سقف استفاده از نور پردازی و نصب صحیح آن می باشد و شخصی که می خواهد این سقف را نصب کند باید دارای مهارت کافی باشد. برای اجرای این کار حتما از نصابان حرفه ای و کار بلد استفاده کنید.

    امروزه کاربرد مدل های سقف کشسان لاکر با نور پردازی به دلیل زیبایی خاصی که دارد بسیار زیاد است. سقف کشسان لاکر به دو دسته ی مات و آینه ای تقسیم می شوند و هر یک از آن ها به دلیل داشتن ظاهری شیک دارای طرفدارانی در انواع فضاها می باشد.

    به دلیل داشتن انعکاسی که بعد از نصب شدن در محیط دارند نام این سبک را لاکر آینه ای گذاشته اند. این سبک به دلیل این که تصویر تمام محیط را در خود انعکاس می دهد سبب بزرگ تر جلوه دادن آن محیط می شود. لازم به ذکر است که این مدل دارای رنگ های بسیاری است که شما می توانید رنگ مورد علاقه ی خود را با توجه به دکور آن محیط انتخاب کنید.

    لاکر آینه ای به دلیل این که یک رنگ است هیچ وقت آدم را دلزده نمی کند و همیشه مد است و بخاطر سطح براق و صافی که دارد جذابیت بسیاری خواهد داشت. این مدل سقف برای افرادی که علاقه دارند محیط خانه بزرگ تر نشان داده شود بسیار مناسب است.

    اگر شما جزو افرادی هستید که به دکوراسیون مدرن علاقمندید  سقف کشسان برایتان خیلی مناسب می باشد. پارچه لاکر زیبایی فوق العاده ای به انواع سقف های کشسان نیز می دهد و به همین خاطر ذاتا جلوه ی خاصی دارد که باعث جلب نظر همگان می شود.

    یکی از دلایل محبوب بودن این سبک سقف کشسان بخاطر رنگ بندی و طرح های آن است که هیچ محدودیتی در دکوراسیون داخلی ندارد و می توان با خیالی آسوده هر طرح و رنگی را انتخاب کرد.

    از عامل های مهم دیگر این سقف ها نور پردازی مناسب است و در بعضی از آن ها از کریستال و فیبرهای نوری مثل ستاره و آسمان استفاده می شود.

    سقف کشسان طرح فرشته

    یکی از انواع سقف های کشسان سقف طرح فرشته است که جنس آن PVC می باشد. منظور از PVC پارچه های کشسانی می باشد که با حرارت به سقف و دیوار می چسبند.

    سقف کشسان طرح فرشته ها امید و زندگی را نوید می دهند و وجود آن ها تداعی کننده آرامش، امنیت و پاکی است و به همین دلیل فرشته ها تاثیر بسیار زیادی بر کودکان دارند و همین امر موجب شده است که سقف طرح فرشته در اتاق کودکان، مهدکودک ها و بیمارستان های اطفال به وفور استفاده شود. این طرح به کودکان حس امنیت و دلگرمی می دهد.

    هر چند که این پوشش به عنوان سقف شناخته شده است اما می توان از آن برای دیوار هم استفاده کرد. برای جذاب تر شدن سقف می توانیم از چراغ های هالوژنی استفاده کرد.

    سقف کشسان متری چند

    پخش سقف کشسان بهترین سقف های کشسان را با کیفیت عالی ارائه میدهد که اگر بدانید متری چند است بسیار متعجب خواهید شد زیرا قیمتی متعادل را برای رفاه حال شما در نظر گرفته ایم. مرکز پخش ما، مدل های متنوع زیادی را با مواد اولیه بسیار مرغوب به فروش میرساند.

    شما میتوانید با توجه به محیط کاری خود  و اینکه برای چه بخشی سقف کشسان را میخواهید، آن را از شرکت ما خریداری کنید. با توجه به اینکه سقف کشسان دارای مدلهای متنوع بسیاری هست، پس قیمت آنها نیز با هم متفاوت خواهند بود.

    شرکت پخش ما با بهترین تیم متخصص آماده پخش عمده سقف کشسان متری لاکر می باشد. شاید جالب باشد بدانید که سقف کشسان برای خوشحالی شما موثر است. اگر طرح و خود سقف کشسان مناسب باشد هم در ظاهر محیط بسیار تاثیر میگذارد، هم باعث میشود شما احساس خوب و آرامی داشته باشید. سقف های کشسان دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که بطور شگفت انگیزی خلق و خوی شما را نیز بهبود میدهند.

    سقف‌های براق، آینه‌ای و شفاف همگی برای ایجاد احساس آرام بودن، روشن‌تر و مطبوع تر اتاق عالی هستند، سقف‌ های براق درخشندگی بسیار جذاب و دوست‌ داشتنی دارند، سقف‌های آینه‌ ایی نور را منعکس می‌کنند و همچنین باعث بزرگتر جلوه دادن  فضاها می شوند، سقف‌های شفاف اجازه می‌دهند نور به داخل اتاق جریان یابد اضافه شدن نور بیشتر به فضا می تواند تفاوت زیادی در خلق و خوی شما درفصل زمستان ایجاد کند.

    همچنین می تواند به شما کمک کند تا از فصل های آفتابی به بهترین نحو لذت ببرید.

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.