×
×

زیباترین سواحل آنتالیا برای سفر تابستانی

  • کد نوشته: 37763
  • ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
  • دیدگاه‌ها برای زیباترین سواحل آنتالیا برای سفر تابستانی بسته هستند
  • زیباترین سواحل آنتالیا برای سفر تابستانی به گزارش رپورتاژ : آنتالیا، یکی از مهم ترین شهرهای تفریحی تابستانی ترکیه، دارای سواحل فراوانی است که از سواحل مورد علاقه توریست ها تا مناطق محلی بیشتر با خرابه های تاریخی و فضایی آرام را شامل می شود. آنتالیا مروارید دریای مدیترانه در ریویرای ترکیه است. گردشگران از سراسر جهان […]

    زیباترین سواحل آنتالیا برای سفر تابستانی

    زیباترین سواحل آنتالیا برای سفر تابستانی

    به گزارش رپورتاژآنتالیا، یکی از مهم ترین شهرهای تفریحی تابستانی ترکیه، دارای سواحل فراوانی است که از سواحل مورد علاقه توریست ها تا مناطق محلی بیشتر با خرابه های تاریخی و فضایی آرام را شامل می شود.
    آنتالیا مروارید دریای مدیترانه در ریویرای ترکیه است. گردشگران از سراسر جهان از آن بازدید می کنند و به خاطر سواحل زیبای آن مشهور است.
    آنتالیا با ۶۵۷ کیلومتر خط ساحلی، شن‌های ریز و شفاف‌ترین آب‌های قابل تصور، مقصد مناسبی برای تعطیلات ساحلی است.
    گفته می شود حتی ملکه مصر، کلئوپاترا، عاشق آب های شفاف آنتالیا شده است.
    از سواحل با شهرهای باستانی و ویرانه‌های تاریخی، تا سواحل طبیعی بکر با آب‌های فیروزه‌ای درخشان، تا مناطق مدرن با استراحتگاه‌های فوق‌العاده مجلل، در اینجا بهترین سواحل آنتالیا را معرفی می‌کنیم.

    ساحل زیبای آنتالیا

    ساحل زیبای آنتالیا

    ساحل کلئوپاترا

    ساحل کلئوپاترا در نزدیکی قلعه آلانیا در صدر فهرست زیباترین سواحل آنتالیا قرار دارد. این در غرب شبه جزیره واقع شده است و از یک ساحل شنی و سنگریزه تشکیل شده است. با شیب نسبتاً تند ساحل مشخص می شود. می‌توانید تخت‌های آفتاب‌گیر را در محل اجاره کنید یا حوله خود را همراه داشته باشید. امواج بلند را می توان در اینجا انتظار داشت، به خصوص در ساحل داملاتاش.

    ساحل داملاتاش بخش شرقی ساحل کلئوپاترا است. این بخش از ساحل زیر تپه قلعه دارای جاذبه هایی مانند غار داملاتاش، موزه باستان شناسی آنتالیا و تله کابینی است که به بالای تپه قلعه منتهی می شود.

    هتل های ۳ تا ۴ ستاره زیادی در این نزدیکی وجود دارد که تنها با یک گردشگاه از ساحل جدا می شوند. هتل های فراگیر در اینجا کمتر رایج هستند. با پای پیاده از ساحل کلئوپاترا می‌توانید تفریحات شبانه معروف را در مارینا کشف کنید. پروازهای پاراگلایدر پشت سر هم که در قسمت غربی ساحل کلئوپاترا فرود می آیند بسیار محبوب هستند.

    ساحل کلئوپاترا

    ساحل کلئوپاترا

    ساحل لارا

    اگر از طرفداران شن های ریز زیبا هستید، پس ساحل لارا بهترین مکان برای شماست. با حدود ۱۸۰ هکتار (۴۵۰ هکتار) زمین، کلوب های ساحلی، رستوران ها، کافه ها و کلوپ های شبانه فراوانی دارد که به این معنی است که این مکان مکانی برای سرگرمی در لبه آب است. در اینجا می‌توانید با والیبال ساحلی و ورزش‌های آبی نیز فعال شوید.
    ساحل لارا به ویژه برای خانواده های دارای فرزند محبوب است. ساحل لارا به عنوان نزدیک‌ترین ساحل به فرودگاه آنتالیا، مکان ایده‌آلی برای استراحت کوتاه در ساحل است. بخش شرقی این ساحل هتل های بسیار باکلاسی را مستقیماً در ساحل ارائه می دهد. بخش ساحل غربی عمومی است.
    در مقایسه با ساحل کنیالتی، در غرب آنتالیا، آب اینجا کمی گرمتر و آرامتر است.
    Sandland Antalya یک موزه مجسمه های شنی جذاب در نزدیکی آن است و یک جاذبه بسیار محبوب است.

    تور آنتالیا

    “برای عاشقان بهار و کسانی که همچنان دوست دارند بتوانند به راحتی از سواحل در یک هوای نسبتا گرم لذت ببرند و همچنین فرصت این را داشته باشند تا در بهترین هتل های آنتالیا اقامت داشته باشند این ماه ها بهترین ماه و تور آنتالیا بهار بهترین پیشنهاد برای این دسته از عزیزان است.

    پکیج آفر تور آنتالیا به شرح زیر میباشد:

    • بلیط هواپیما رفت و برگشت
    • رزرو هتل آنتالیا
    • بیمه مسافرتی
    • گشت شهری
    • تور لیدر

    ساحل کاپوتاش

    ساحل کاپوتاش به عنوان زیباترین ساحل در آنتالیا شناخته می شود. مناظر خیره کننده پس زمینه ای خیره کننده برای عکس ها فراهم می کند.
    این بهشت ​​زیبا بین کاش و کالکان با آب های فیروزه ای درخشان، ساحل شنی طلایی و صخره های شیب دار شما را مسحور می کند. آب اینجا خنک تر از سایر سواحل آنتالیا است. غار دزدان دریایی سابق، غار آبی، یک مقصد محبوب است.

    ساحل کاپوتاش

    ساحل کاپوتاش

    ساحل المپوس

    این ساحل طبیعی سنگریزه ای که در وسط پارک ملی Olympos Beydağları واقع شده است. ساحل Olympos، که لاک پشت های Caretta Caretta برای لانه سازی در آن رفت و آمد می کنند، یک منطقه بوم گردی شناخته شده در Cıralı است.
    به همین دلیل، در اینجا ساختمانی بلندتر از نخل پیدا نخواهید کرد. مهمان‌خانه‌های کوچک خانوادگی و خانه‌های درختی رایج‌ترین اقامتگاه‌ها هستند. وقتی صحبت از غذاخوری می شود، تعدادی رستوران معتبر در ساحل وجود دارد.
    نکات برجسته شامل خرابه های شهر باستانی المپوس در انتهای جنوبی ساحل المپوس و سواری با تله کابین المپوس است.

    آنتالیا با داشتن تاریخ غنی و چشم انداز طبیعی خیره کننده، یکی از بی نظیرترین مقصدهای تابستانی جهان است. از عظمت کمرنگ کوههای توروس گرفته تا سواحل بی نظیر که به شهرهای باستانی امپراتوری های سابق منتهی می شوند. برای تماشای این همه زیبایی فقط نیازمند به رزرو تور آنتالیا تابستان هستید تا لذتی از سفرتان ببرید که هیچگاه در زندگیتان تجربه نکرده اید. به مناطق پرطرفدار لارا و یا کمر بروید و هنگامی که در هتل های لوکس آنتالیا اقامت دارید دید فوق العاده ای به دریای مدیترانه داشته باشید.

    پس با تور آنتالیا تابستان این لحظات شیرین در کنار زیباترین سواحل ترکیه را از دست ندهید.

    ساحل بلک

    لیست ما از زیباترین سواحل آنتالیا بدون سواحل هتل های تفریحی فوق العاده در بلک کامل نخواهد بود. مجموعه هتل‌های ۵ ستاره که مستقیماً در ساحل بلک قرار دارند، هتل‌هایی با کلاس بالا هستند که معمولاً خدمات همه جانبه دارند.
    علاوه بر سواحل شنی و سنگ‌ریزه‌ای، انواع فعالیت‌های ورزشی و فرصت‌های تفریحی را می‌توانید در اینجا پیدا کنید. یکی از محبوب ترین فعالیت های تفریحی در این منطقه، گلف است، بنابراین می توانید زمین های گلف حرفه ای و باشگاه های گلف را پیدا کنید.

    ساحل بلک

    ساحل بلک

    خلاصه:

    شهر زیبا آنتالیا علاوه بر دارا بودن سواحل زیبا و جذاب خو دارای اماکن تاریخی و گردشگری بسیاری است اما از این جاذبه های آنتالیا که بگذریم شهر آنتالیا دارای جشنواره ها و فستیوال های بسیار جذابی در فصل تابستان است و پیشنهاد می کنیم در سفر خود به آنتالیا با تور ترکیه تابستان حتماً در این رویدادهای جذاب شرکت کنید.

    با خرید و رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را در پیش دارید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور قطر، تور روسیه، تور قشم و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر را در وبسایت این آژانس هواپیمایی به آدرس (www.alefbatour.com)  مراجعه کنید.

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.