×
×

آموزش رنگ آمیزی روی کپک

  • کد نوشته: 21890
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای آموزش رنگ آمیزی روی کپک بسته هستند
  • رنگ آمیزی روی کپک به گزارش آگهی ساختمان : رنگ آمیزی روی کپک گرچه ممکن است آرزو کنید فقط می توانید روی کپک رنگ بزنید ، اما این یک راه حل ایمن برای یک مشکل جدی نیست. نقاشی ساختمان به نظر می رسد یک راه حل آسان ، سریع و ارزان به نظر برسد ، اما […]

    آموزش رنگ آمیزی روی کپک

    رنگ آمیزی روی کپک

    به گزارش آگهی ساختمان : رنگ آمیزی روی کپک گرچه ممکن است آرزو کنید فقط می توانید روی کپک رنگ بزنید ، اما این یک راه حل ایمن برای یک مشکل جدی نیست. نقاشی ساختمان به نظر می رسد یک راه حل آسان ، سریع و ارزان به نظر برسد ، اما حقیقت این است که نقاشی روی کپک به سادگی مسئله را پنهان می کند. این کپک را مهر و موم نمی کند و از گسترش آن جلوگیری نمی کند و از خطرناک شدن سلامتی برای شما و اعضای خانواده جلوگیری نمی کند.

    در عوض ، مراقب باشید که مسائل کپک را به درستی (و به صورت تخصصی) مدیریت کنید و پس از اتمام اصلاح و ایمن بودن منطقه ، لکه های باقیمانده را با رنگ بپوشانید. اگر می پرسید ، “آیا می توانم روی کپک نقاشی کنم؟” ، به خواندن ادامه دهید تا از متخصصان نقاشی Five Star یاد بگیرید که چه مراحلی را باید بردارید:

    خطرات کپک

    برای مناطق بزرگتر از 10 فوت مربع ، باید قبل از رنگ آمیزی ، افراد حرفه ای را بخواهید تا کپک را اصلاح کنند. متأسفانه ، هیچ استثنایی در این قانون وجود ندارد. اگر از خود می پرسید که آیا می توانید روی کپک را روی دیوار خشک نقاشی کنید ، جواب یکسان است.

    کپک زدن می تواند بسیار خطرناک باشد و مهم است که به یک شرکت متخصص در اصلاح کپک اجازه دهید وظیفه شما را انجام دهد. بازسازی ویلا حتماً از شرکت بازسازی بخواهید منبع رطوبت را تشخیص دهد تا بتوان این مسئله را برطرف کرد. فقط در صورت برداشتن کپک و شرکت در صورت شروع به رنگ آمیزی به شما اطلاع می دهد که منطقه امن است.

    رنگ آمیزی روی کپک

    رنگ آمیزی روی کپک

    پس از برداشتن کپک ، اجازه دهید نقاشی شروع شود

    شرکتی که شما برای از بین بردن کپک استخدام می کنید باید تأیید کرده باشد که آنها ریشه مشکل کپک را برطرف کرده اند. سپس ، آنها باید قبل از رنگ آمیزی با رنگ مقاوم در برابر کپک ، هر دیواری را با یک محصول از نوع Kilz بریزند. بازسازی ساختمان اینها همچنین اگر بخواهید کارهای بتونه کاری و رنگ آمیزی را به تنهایی انجام دهید ، باید مراحلی را که باید بردارید. در حالی که رنگ مقاوم در برابر کپک برای منطقه ای که به درستی جبران نشده ایمن نیست ، اما با احتیاط بیشتر به محض عاری شدن کپک ، خوب عمل می کند. شما ممکن است مصالح ساختمانی جدید یا روی لکه های پس از اصلاح بر جای بگذارید تا مناطق آسیب دیده شما مانند جدید باشد.

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه :

    ایده و کانسپت ویلا

    طراحی نما مهد کودک

    پتینه با غلطک طرح دار

    طراحی باغ ویلا 1000 متری

    هزینه ساخت ویلا در ارومیه

    ضوابط طراحی کافی شاپ مدرن

    طراحی کافه | طراحی کافی شاپ | دکور کافی

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.