×
×

از ۰ تا ۱۰۰ دکوراسیون کتابخانه خود را به ما بسپارید.

  • کد نوشته: 35057
  • ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
  • دیدگاه‌ها برای از ۰ تا ۱۰۰ دکوراسیون کتابخانه خود را به ما بسپارید. بسته هستند
  • دکوراسیون کتابخانه چه چیزهایی را در بر می گیرد؟ منظور از دکوراسیون کتابخانه، طراحی و چیدمان کتابخانه ی عمومی و یا دکور و طراحی کتابخانه ی خصوصی است. برخی قوانین بین هر دو مشترک است. تماس با ما : ۰۹۱۲۲۲۳۶۹۷۴ دکوراسیون کتابخانه ایده آل و جذاب چگونه به دست می آید:   چیدمان کتاب ها در […]

    از ۰ تا ۱۰۰ دکوراسیون کتابخانه خود را به ما بسپارید.

    دکوراسیون کتابخانه چه چیزهایی را در بر می گیرد؟

    منظور از دکوراسیون کتابخانه، طراحی و چیدمان کتابخانه ی عمومی و یا دکور و طراحی کتابخانه ی خصوصی است. برخی قوانین بین هر دو مشترک است.

    تماس با ما : ۰۹۱۲۲۲۳۶۹۷۴

    دکوراسیون کتابخانه

    دکوراسیون کتابخانه

    دکوراسیون کتابخانه ایده آل و جذاب چگونه به دست می آید:

    •   چیدمان کتاب ها در قفسه های کتابخانه، مهم ترین دکوراسیون کتابخانه به شمار می روند. بهتر است چیدمان قفسه ها به گونه ای باشد که دسترسی به تمام آنها آسان و میسر باشد. اگر کتابها به صورت افقی و از بزرگ به کوچک کنار یکدیگر چیده شوند و هر قفسه نام گذاری شده باشد، زیباتر و منظم تر است. با اختصاص دادن قسمتی از فضای موجود به کودکان و نوجوانان، اهمیت این موضوع آشکارتر است. کتابخانه ی کودکان باید به گونه ای باشد که دسترسی به قفسه ها برای آنها بدون کمک بزرگسالان میسر باشد.

      دکوراسیون کتابخانه

      دکوراسیون کتابخانه

    •   کلیه ی تسهیلات، تجهیزات و خدمات موجود در کتابخانه به روز و مدرن باشند. دکوراسیون هر کتابخانه باید به گونه ای باشد که نیاز کارکنان و مراجعه کنندگان در اسرع وقت برطرف شود.  دکوراسیون برخی کتابخانه ها با استفاده از مبلمان های راحت، زیباتر شده اند.
    •   میزان نور و روشنایی کتابخانه موضوع بسیار مهم دیگری است که هنگام طراحی و دکوراسیون کتابخانه در نظر گرفته می شود. معمولا نور کتابخانه از طریق نورگیر تامین می شود. نورپردازی کتابخانه با استفاده از ال ای دی های مخصوص، باعث انتقال انرژی و شور به مراجعه کنندگان می شود.
    •   عایق بودن دیوارها در برابر صدا موضوع بسیار مهم دیگری در طراحی کتابخانه ها است. بهتر است که دکوراسیون کتابخانه را با گل ها و گلدان های طبیعی و مصنوعی چندین برابر جذاب کنید دکوراسیون هر کتابخانه را می توانید با وسایل کارآمد، با دوام، مستحکم، زیبا، ظریف و با رنگهای ثابت و ماندگار زیباتر سازید.

     

    تماس با ما : ۰۹۱۲۲۲۳۶۹۷۴

    دکوراسیون کتابخانه

    دکوراسیون کتابخانه

    نحوه ی چیدمان کتابخانه منزل و اتاق مطالعه چگونه است:

    چیدمان و دکوراسیون کتابخانه منزل جنبه ی تزئینی نیز دارد. رنگ و چیدمان کتابخانه را با رنگ مبلمان منزل هماهنگ کنید. کتاب ها را طبق اصول، نیازتان، موضوعات و به صورت عمودی بچینید. از وسایل تزئینی و دکوری نیز در قفسه های کتابخانه استفاده کنید.

    بیشتر بخوانید : بازسازی ویلا در تهران

    دکوراسیون کتابخانه

    دکوراسیون کتابخانه

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.