×
×

خرید جم و انواع الماس بازی در 3 دقیقه

  • کد نوشته: 37947
  • ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
  • دیدگاه‌ها برای خرید جم و انواع الماس بازی در 3 دقیقه بسته هستند
  • خرید جم و انواع الماس بازی در 3 دقیقه به گزارش رپرتاژ آگهی : خرید الماس یا جم در وب سایت‌ ها برای بازی ‌های مختلف در سریعترین زمان ممکن برای تمامی اپدیت ‌های گوشی ‌های اندروید و ios امکان پذیر است. شما با توجه به بازی مورد نظر و روند پیشرفت خود در بازی می توانید […]

    خرید جم و انواع الماس بازی در 3 دقیقه

    خرید جم و انواع الماس بازی در 3 دقیقه

    به گزارش رپرتاژ آگهیخرید الماس یا جم در وب سایت‌ ها برای بازی ‌های مختلف در سریعترین زمان ممکن برای تمامی اپدیت ‌های گوشی ‌های اندروید و ios امکان پذیر است. شما با توجه به بازی مورد نظر و روند پیشرفت خود در بازی می توانید امکانات خود را افزایش داده و از طریق تبدیل جم یا الماس به پیشرفت خود در بازی سرعت بخشید. اگر شما برای پیشرفت در بازی عجله دارید، با خرید جم می توانید خواسته های خود را برآورده کنید.

    روش های مختلف خرید الماس یا جم

    خرید انواع الماس بازی به روش ‌های مختلفی امکان پذیر است. شما به راحتی می‌توانید با اطلاعات اکانت بازی خود و یا آیدی خود بسته های آفر و پیشنهادهای خرید هفتگی را تهیه کنید. به عنوان مثال پکیج خرید جم هفتگی فری فایر گاهی برای گیمرها پیشنهاد داده می شود و در یک مدت معین این پکیج برای فروش ارائه می شود. اگر شما یک سایت معتبری را دائم چک کنید، می توانید از فرصت استفاده کنید و بسته هایی باقیمت خیلی ارزان تهیه نمایید.

    خرید جم با آیدی

    برای خرید انواع الماس یا جم می توانید از طریق فرایند خرید با آیدی و تنها با توجه به نام کاربری خود  از طریق مراجعه به وب سایت های معتبر، اکانت خود را شارژ کنید. البته توجه کنید که در روش خرید جم فری فایر با آیدی قیمت جم ها بالاتر از سایر بازی های دیگر می باشد. لازم به ذکر است که سرعت دریافت جم در این روش نسبت به روش های دیگر بیشتر است. در صورت تمایل برای خرید جم با آیدی با قیمتی بسیار ارزان لازم است با بخش پشتیبانی آنلاین سایت آسان جم هماهنگ شوید و در کمترین زمان ممکن خرید خود را تکمیل کنید.

    خرید از طریق اکانت

    در این روش خرید باید اطلاعات اکانت شما با توجه به مشخصات اکانت بازی به سایت ارائه شود. یعنی با توجه به جیمیل یا اکانت می‌ توانید از طریق اتصال به سرور خرید خود را انجام داده که در حال حاضر روش پرکاربردی می ‌باشد. این روش خرید نسبت به روش قبلی قیمت‌ های بسیار کمی دارد. بروز مشکل در این روش بسیار کمتر است و به همین دلیل گیمرهای زیادی از این روش استفاده می کنند.

    زمان خرید و واریز جم

    روند خرید انواع الماس و جم اگر به طور صحیح انجام شود کمتر از ۳ دقیقه در بازی برای بازیکن شارژ می شود و به راحتی امکان استفاده برای کاربر فراهم خواهد شد. در بیشتر بازی ها گاهی اوقات، پکیج های آفر به صورت پیشنهادهای روزانه و هفتگی ارائه می شود. این پیشنهاد خرید جم هفتگی فری فایر فقط برای چند ساعت مهلت دارد و ارائه این روش خرید بسیار کاربردی و مناسب می باشد.

    خرید الماس

    برای انجام خرید الماس میتوانید بسته مورد نظر خود را از طریق وبسایت های مختلف انتخاب کرده و با توجه به فرم داده شده و پر کردن اطلاعات خواسته شده و در نهایت پرداخت هزینه به سرعت آیتم خریداری خود را در بازی فعال کنید.

    خرید غیر مستقیم جم

    همانطور که تا کنون متوجه شدید به دلیل وجود تحریم ها و و ارزش پولی ایران بیشتر بازیکنان امکان خرید واحد پولی بازی را از طریق درگاه های داخلی نخواهند داشت، به همین دلیل روند پرداخت به صورت غیر مستقیم انجام می شود.

    خرید انواع الماس ها، همچنین خرید جم کلش، خرید جم کلش رویال، خرید جم براول استارز و بسیاری از موارد دیگر ر از طریق وب سایت های معتبر به راحتی برای مشتریان ارائه می شود.

    سایت خرید جم بازی

    امروزه با توجه به وجود وب ‌سایت ‌های بسیار زیاد اعتماد کردن به یک مجموعه بسیار سخت است، اما وب سایت آسان جم دارای نماد اعتماد الکترونیکی و پشتیبانی سریع در بازی های آنلاین می‌ باشد. ارائه خدمات واریز آنی و فوری، برای جم با آیدی و یا اطلاعات اکانت ارائه می گردد.

    گیفت کارت

    خرید الماس با گیفت کارت از طریق گوگل پلی نیز به راحتی انجام می شود. شما با توجه به خرید گیفت کارت می توانید روند خرید جم ارزان را جلو ببرید. البته توجه داشته باشید که امکان مسدود شدن برای ایرانیان وجود دارد.

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.