×
×

تفاوت کابینت روشویی سنگی و سلطنتی

  • کد نوشته: 30677
  • ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
  • دیدگاه‌ها برای تفاوت کابینت روشویی سنگی و سلطنتی بسته هستند
  • تفاوت کابینت روشویی سنگی و سلطنتی به گزارش تبلیغات ساختمان : روشویی به عنوان یکی از مهمترین وسایل و تجهیزات موجود در سرویس‌های بهداشتی ابتدا به شکل پایه‌دار تولید می‌شد. اما امروزه به دلیل کمبود فضای کافی در آپارتمان‌ها از کابینت روشویی استفاده می‌شود. کابینت‌های روشویی در مدل‌ها، طرح‌ها و اندازه‌های متنوعی تولید می‌شوند و برای استفاده در […]

    تفاوت کابینت روشویی سنگی و سلطنتی

    تفاوت کابینت روشویی سنگی و سلطنتی

    به گزارش تبلیغات ساختمان : روشویی به عنوان یکی از مهمترین وسایل و تجهیزات موجود در سرویس‌های بهداشتی ابتدا به شکل پایه‌دار تولید می‌شد. اما امروزه به دلیل کمبود فضای کافی در آپارتمان‌ها از کابینت روشویی استفاده می‌شود. کابینت‌های روشویی در مدل‌ها، طرح‌ها و اندازه‌های متنوعی تولید می‌شوند و برای استفاده در سرویس بهداشتی منازل، بیمارستان‌ها و هتل‌ها مناسب هستند. یکی از برندهای مشهور تولیدکننده کابینت روشویی سلطنتی و ست روشویی سنگی برند آرسیتا است. محصولات این برند به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا طرفداران زیادی در ایران دارد. بسیاری از افراد با تفاوت کابینت روشویی سنگی و سلطنتی آشنا نیستند. آشنایی با تفاوت کابینت روشویی سنگی و سلطنتی کمک می‌کند که در هنگام خرید تصمیم‌گیری، راحت‌تر باشد. در این مقاله‌ قصد داریم درباره تفاوت‌ کابینت‌ روشویی سنگی و سلطنتی و ویژگی‌های هر یک از آن‌ها صحبت کنیم.

    استفاده از کابینت روشویی در سرویس بهداشتی چه مزایایی دارد؟

    کابینت‌های روشویی این روزها پرفروش‌ترین محصولات بازار هستند و امکانات و مزایایی زیادی را در اختیار اعضای یک خانواده قرار داده‌اند. قبل از ورود این محصولات به بازار فضای کافی برای قرار دادن لوازم بهداشتی و آرایشی در سرویس‌های بهداشتی وجود نداشت، اما با نصب روشویی‌های کابینت‌دار این مشکل حل شد. ایرانی به نظافت و مرتب بودن تمام بخش‌های منزل خود حتی سرویس بهداشتی اهمیت بسیار زیادی قائل هستند و با قرار دادن شوینده‌ها، لوازم آرایشی و بهداشتی، خمیر دندان و مسواک در داخل کابینت روشویی فضای سرویس بهداشتی را مرتب می‌کنند. از مزایای دیگر این محصولات می‌توان به مخفی کردن اتصالات شیرآلات سرویس بهداشتی، تنوع بالا در متریال ساخت، تنوع در طرح و رنگ، تنوع در اندازه، ابعاد و شکل ظاهری اشاره کرد. کابینت روشویی سنگی و کابینت روشویی سلطنتی دو محصول پرفروش بازار به شمار به می‌روند. با مطالعه بخش‌های بعدی مقاله به تفاوت کابینت روشویی سنگی و سلطنتی پی خواهید برد.

    کابینت روشویی سنگی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

     یکی از زیباترین و پرطرفدارترین روشویی‌های موجود در بازار ست روشویی سنگی است. این نوع کابینت روشویی با استفاده از سنگ‌های کوارتز، مرمر و گرانیت تولید می‌شود. در واقع به کابینت‌های روشویی که طراحی بخش روشویی در آن‌ها با استفاده از سنگ‌های متنوع ایجاد شده است، کابینت روشویی سنگی نام دارد. همین نکته می‌تواند به عنوان تفاوت کابینت روشویی سنگی و سلطنتی به شمار آید. روشویی‌های سنگی در سال‌های اخیر به زیبایی و لوکس شدن فضای سرویس‌های بهداشتی کمک زیادی کرده‌اند و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند. به طور کلی استفاده از سنگ‌های مرمر، کوارتز و گرانیت در دکوراسیون داخلی به دلیل ماندگاری بالا و دوام این نوع متریال روز به روز افزایش می‌یابد. توجه داشته باشید که در این روشویی‌ها جنس بخش روشویی الزاما از سنگ ساخته شده است و جنس قسمت کابینت ممکن است سنگی، چوبی، ام دی اف یا پی وی سی باشد‌.‌ قیمت روشویی‌های کابینت‌دار تمام سنگ به مراتب گران‌تر از مدل‌های دیگر است.

    تفاوت کابینت روشویی سنگی و سلطنتی فقط به جنس و قیمت روشویی محدود نمی‌شود. بلکه از لحاظ طراحی و مدل نیز متفاوت هستند. روشویی‌های سنگی در دو نوع بدون لبه و لبه‌ای برجسته تولید می‌شوند. در انواع بدون‌ لبه، لبه‌ی سنگ و گودی آن در داخل کابینت قرار گرفته است. مناسب‌ترین سنگ برای مدل بدون لبه سنگ گرانیت می‌باشد. در مدل‌های لبه برجسته لبه سنگ از سطح کابینت روشویی بالاتر است. در تولید روشویی سنگی کابینت‌دار لبه برجسته بیشتر از سنگ کوارتز استفاده می‌کنند. این مدل‌ها در برابر رطوبت و آلودگی‌ها مقاومت بالایی دارند و با طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی به فروش می‌رسند. برای انتخاب یک ست روشویی سنگی مناسب حتما باید به فاکتورهایی مانند رنگ، مدل، سایز، قیمت روشویی کابینتی، برند تولیدکننده، نوع سنگ به کار رفته، جنس دستگیره‌ها و لولاهای کابینت، طراحی و دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی توجه شود.

    کابینت روشویی سلطنتی چیست و دارای چه مدل‌هایی است؟ 

    کابینت روشویی سلطنتی به عنوان زیباترین و متنوع‌ترین نوع روشویی کابینت‌دار در بازار طرفداران زیادی دارد. تنوع بالای کابینت‌های روشویی‌ سلطنتی و جنس بخش روشویی مهمترین تفاوت کابینت روشویی سنگی و سلطنتی به شمار می‌رود. همانطور که در بخش قبلی توضیح دادیم روشویی‌هایی سنگی در دو مدل بدون لبه و لبه برجسته تولید می‌شوند و قسمت روشویی همه آن‌ها بدون استثناء از سنگ ساخته است. اما در روشویی‌های سلطنتی جنس بخش روشویی و کابینت ممکن است سنگ، سرامیک، شیشه، چوب یا پی‌وی‌سی باشد. البته متریال‌های سنگی و سرامیکی کاربرد بیشتری دارند. در کابینت‌های روشویی سلطنتی سنگی تراش‌کاران روی سنگ‌های مرمر، گرانیت و کوارتز طرح‌های بسیار زیبایی حکاکی می‌کنند.

    روشویی سلطنتی چوبی نسبت به نوع سنگی آن ارزان‌تر است. حکاکی‌های جذاب و دیدنی روی درب‌های کابینت روشویی سلطنتی جلوه زیبایی به فضای سرویس بهداشتی می‌بخشد اما ماندگاری و طول عمر چوب در برابر رطوبت نسبت به متریال‌های دیگر کمتر است. کابینت‌های روشویی پی‌وی‌سی از زیبایی و مقاومت بالایی برخودارند و قیمت آن‌ها نیز مناسب‌ است. برخی از کابینت‌های روشویی سلطنتی مدل کاسه‌ای هستند و روشویی به شکل کاسه‌های مستطیلی، مربعی و دایره‌ای بر روی کابینت قرار گرفته است. جنس کاسه ممکن است شیشه‌ای، چوبی، سرامیکی یا سنگی باشد. به طور کلی برای ساخت روشویی‌های سطنتی وقت و هزینه بیشتری صرف شده است، بنابراین قیمت آن‌ها گران‌تر از انواع دیگر است. اختلاف قیمت را نیز می‌توان به عنوان تفاوت کابینت روشویی سنگی و سلطنتی محسوب کرد.

     خرید انواع مختلف کابینت‌‌های روشویی از فروشگاه اینترنتی آرسیتا

    در این مقاله به تفاوت کابینت روشویی سنگی و سلطنتی به عنوان پرفروش‌ترین محصولات تولید شده توسط شرکت آرسیتا‌ پرداختیم. حال که به خوبی با تفاوت کابینت روشویی سنگی و سلطنتی آشنا شدید، برای خرید هر یک از این محصولات می‌توانید به سایت آرسیتا با آدرس اینترنتی https://arsitacabin.com مراجعه کنید. شرکت آرسیتا در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را با پخش محصولات سرویس بهداشتی چینی آغاز کرد و پس از گذشت دو سال تصمیم گرفت با کمک متخصصان و به کارگیری تجهیزات پیشرفته و مدرن و با استفاده از باکیفیت‌ترین متریال‌ها به تولید محصولاتی مانند روشویی‌های کابینت‌دار در مدل‌ها و انواع مختلف اقدام کند. محصولات ارائه شده توسط این شرکت از قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند به طور که علاوه بر تامین‌ نیازهای بازار ایران حتی به کشورهایی مانند آذربایجان، عراق و گرجستان نیز صادر می‌شوند. قبل از خرید کابینت روشویی از فروشگاه آرسیتا حتما به ابعاد سرویس بهداشتی خود توجه داشته باشید.

    توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.