×
×

از 0 تا 100 بازسازی سیلو و برآورد هزینه آن

  • کد نوشته: 32042
  • ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
  • دیدگاه‌ها برای از 0 تا 100 بازسازی سیلو و برآورد هزینه آن بسته هستند
  • بهره برداری و بازسازی سیلو ساخت ویلا دوبلکس بازسازی سیلو انبارهای سیلو مکانی برای نگهداری غلات می باشند، که در شرایط ویژه ای قرار دارند. با توجه به اینکه حتی کوچکترین نم زدگی باعث بروز فاجعه و از بین رفتن غلات در کوتاه ترین زمان می شود، باید نسبت به بهره برداری و بازسازی سیلو […]

    از 0 تا 100 بازسازی سیلو و برآورد هزینه آن

    بهره برداری و بازسازی سیلو

    ساخت ویلا دوبلکس بازسازی سیلو انبارهای سیلو مکانی برای نگهداری غلات می باشند، که در شرایط ویژه ای قرار دارند. با توجه به اینکه حتی کوچکترین نم زدگی باعث بروز فاجعه و از بین رفتن غلات در کوتاه ترین زمان می شود، باید نسبت به بهره برداری و بازسازی سیلو با توجه به استانداردهای کافی اقدام شود.

    جهت بازسازی با ما در ارتباط باشید.

    بازسازی سیلو

    بازسازی سیلو

    معماری سیلو بسیار خاص و منحصر به فرد است و تنها با استخدام متخصصین در این حوزه می توان به بازسازی استاندارد آن پرداخت.

    روش‌هایی برای دلایل مقاوم سازی سیلوها با FRP موجود است که با توجه شرایط سازه، مزایا و معایب آن، یک روش را انتخاب می‌نمائیم. از جمله پرکاربرترین روش‌های ترمیم و مقاوم‌سازی سازه مقاوم‌ سازی با FRP – مقاوم‌ سازی با ژاکت فولادی و بتنی – مقاوم‌ سازی با مهاربندهای فلزی – مقاوم‌ سازی با شاتکریت یا بتن پاش – مقاوم‌ سازی با افزودن دیوارهای برشی – مقاوم‌ سازی با افزودن قاب بتنی یا فولادی می‌باشند.

    مشکل دقیق سازه ابتدا باید توسط یک کارشناس مجرب طی عملیات شناسایی و معاینه مشخص گردد. در مرحله دوم یک گروه متخصص شروع به تخریب بتن معیوب کرده و تخریب بتن در سه مرحله به شرح زیر انجام می‌گیرد.

    1. تخریب تا روی آرماتور که معروف به تخریب سطحی است که در صورتی که بقیه بتن معیوب نباشد تخریب را پایان می‌دهیم.
    2. تخریب بتن تا دو سوم آرماتورها ادامه می‌یابد.
    3. تخریب تا دو الی سه سانتی‌متر پشت آرماتور ادامه می‌یابد.

    بازسازی خانه در سیستم نگهداری غلات در سیلوها باید به عدم نفوذ رطوبت توجه  ویژه ای داشت. برای این امر باید در نوسازی سیلو از عایق های استاندارد و مورد تایید استفاده شود. با مراجعه به شرکت های ارائه خدمات در این امر می توان از رسیدگی درست و مطلوب در بازسازی سیلو اطمینان حاصل کرد.

    هزینه بازسازی سیلو

    هزینه بازسازی سیلو

    افزایش گنجایش سیلوها یکی دیگر از موارد مهم در بازسازی آن ها می باشد. اگر از سیلوها به درستی استفاده شود و هر چند سال یکبار نسبت به تعمیرات سیلو اقدام شود، می توانند از عمر بالایی در نگهداری غلات برخوردار باشند. عموما ساختمان سیلوها را در نزدیکی مزارع برپا می کنند، تا خللی در جابجایی محصولات ایجاد نشود.

    سیلوها از ظرفیت های مختلفی برخوردار هستند، که با توجه به میزان محصولات از آنها بهره برداری می شود.

    بازسازی سیلو

    بازسازی سیلو

    هزینه بازسازی سیلو

    سیلوها با دیوارهای بلند و شرایط خاص دارای هزینه های بالایی در بازسازی سیلو می باشند. ابتدا باید بودجه مورد نظر را تعیین کنید، سپس با راهنمایی کارشناسان مربوطه میزان هزینه ها را تخمین بزنید. تعمیرات سیلو باید در کوتاه مدت انجام شود، تا از نواقص احتمالی آن غافل نشد. در صورتی که زیرساخت های سیلو از نقص در نگهداری و ایجاد شرایط مناسب برخوردار باشد، باید نسبت به تعمیر آن اقدام نمود.

    تعمیرات سیلو

    تعمیرات سیلو

    کلام آخر نوسازی سیلو

    سیلوها از شرایط خاصی در معماری و نگهداری غلات برخوردار می باشند، که استخدام نیروی متخصص در حفظ و نگهداری آن می تواند از میزان آسیب دیدگی آن بکاهد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.