×
×

از 0 تا 100 هزینه بازسازی مدرسه و تعمیرات مدرسه

  • کد نوشته: 30824
  • ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
  • دیدگاه‌ها برای از 0 تا 100 هزینه بازسازی مدرسه و تعمیرات مدرسه بسته هستند
  • بازسازی مدرسه فقط با گروه طراحی و معماری اویم شاهانه به گزارش طراحی ویلا دوبلکس در شمال  : بازسازی مدرسه از این رو اهمیت دارد که فرزندان ما روزانه یا در مقطعی از شبانه روز در این مکان به تحصیل می‌پردازند. شادی و نشاط که خصیصه بارز کودکان است در صورتی که با عواملی بازدارنده از […]

    از 0 تا 100 هزینه بازسازی مدرسه و تعمیرات مدرسه

    بازسازی مدرسه فقط با گروه طراحی و معماری اویم شاهانه

    به گزارش طراحی ویلا دوبلکس در شمال  : بازسازی مدرسه از این رو اهمیت دارد که فرزندان ما روزانه یا در مقطعی از شبانه روز در این مکان به تحصیل می‌پردازند. شادی و نشاط که خصیصه بارز کودکان است در صورتی که با عواملی بازدارنده از قبیل محیط و فضای نامناسب همراه باشد به تدریج اثرات نامطلوبی را در کودکان بر جای خواهد نهاد.

    جهت بازسازی تماس حاصل فرمائید.

    بازسازی مدرسه

    بازسازی مدرسه

    از همین رو لازم است هم در زمان ساخت و ساز مدارس و هم زمانی که نسبت به تجهیز و نوسازی مدارس اقدام می‌شود قواعد و استانداردهای لازم در خصوص نوسازی این اماکن صورت گیرد. حساسیت ویژه ای که بازسازی مدرسه دارد موجب شده است تا پس از مدتی که بر اساس قوانین مهندسی و فنی عمر یک ساختمان به پایان می رسد نسبت به تخریب و بازسازی یا نوسازی مجدد آن اقدام شود.

    اما چه تغییراتی را باید در زمان بازسازی مدارس به وجود بیاوریم و هزینه بازسازی مدرسه متاثر از چه عواملی است؟. برای پاسخ دادن به این سوالات توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

    عوامل موثر بر هزینه بازسازی مدرسه

    بازسازی مدرسه زمانی که در دستور کار تیم های فنی و تخصصی در این زمینه قرار گیرد به منظور ثبت و محاسبه هزینه نهایی معمولا متمرکز بر موارد زیر است:

    بازسازی مدرسه

    بازسازی مدرسه

    چشم انداز کلی روند بازسازی مدرسه

    بدین معنی که اگر قرار باشد ساختمان و استحکام آن دیگر قابل نوسازی یا مقاوم سازی نباشد لازم است تا ساختمان به طور کلی تخریب گردد. همچنین می توان برآورد کرد که بر اساس نظر کارشناسان فنی در این حوزه آیا تخریب محل و بازسازی آن به طور کلی مقرون به صرفه است یا خیر. زمان بندی و شروع و پایان کار نیز از جمله مواردی است که می توان در این زمینه به نتایجی دکوراسیون داخلی پذیرایی دست پیدا کرد.

    تعمیرات مدرسه

    تعمیرات مدرسه

    تفکیک هر یک از واحدهای مدارس به منظور نوسازی یا بازسازی مدرسه و تجهیز آن

    جداسازی، بازسازی و تفکیک واحدهای مدرسه بر اساس موارد زیر صورت می گیرد:

    • تفکیک واحدهایی که نیاز به تعمیر و بازسازی دارند به انضمام فضای بیرونی
    • ایجاد محیطی امن با بستر سازی و تقویت دیوارهای حائل حیاط مدارس، کفپوش‌های مناسب و مرمت دیوارها و رنگ آمیزی آن‌ها با رنگ‌ های شاد و تصاویر مخصوص کودکان در کنار ایجاد برخی تغییرات که خلاقیت آمیز باشد از قبیل افزودن چند تاب یا سرسره و فضای سبز در این محدوده.
    • تفکیک و نوسازی هر یک از سالن‌های ورزشی، نمازخانه و راهروها با بهترین مصالح و رنگ آمیزی مناسب
    • انتقال کلاس ها به طبقات همکف و طبقات اول یا دوم با ابعاد 2/5 متر تا 4/5 متری بر اساس استانداردهای لازم برای هر کلاس
    • استفاده از آسانسور در جابجایی دانش آموزان در مدارس چند طبقه
    • طراحی و بازسازی مدرسه به گونه ای که کلاس های بیش از 50 نفر به 2 درب مجهز شده و ایجاد سکویی به ارتفاع 20 و عرض 120 سانتی متر در کلاس هایی با بیش از 8 ردیف صندلی
    • تعیین و برآورد هزینه بازسازی مدرسه با پوشش دادن موارد پیش بینی نشده

     

    تعمیرات مدرسه

    تعمیرات مدرسه

    اویم شاهانه بهترین گروه طراحی و معماری برای بازسازی مدرسه

     برای بازسازی مدرسه و انجام عملیات نوسازی و بهسازی مدارس گزینه نخست گروه طراحی و معماری اویم شاهانه است. این گروه که بیش از 11 سال است در زمینه طراحی، نوسازی و بازسازی ادارات، اماکن مسکونی، اماکن تجاری، ویلا و سایر موارد فعالیت دارد با بهره گیری از تیم های فنی و تخصصی متشکل از بهترین  و مجرب ترین مهندسین فنی و کارآزموده عملیات بازسازی و نوسازی اماکن را به انجام می رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به  وب سایت اویم شاهانه مراجعه کنید.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.