×
×

از 0 تا 100 بازسازی صدا و سیما و برآورد هزینه آن

  • کد نوشته: 31904
  • ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
  • دیدگاه‌ها برای از 0 تا 100 بازسازی صدا و سیما و برآورد هزینه آن بسته هستند
  • نکات مهم در بازسازی صدا و سیما بازسازی ساختمان با رعایت نکات مهم در بازسازی صدا و سیما می توان به برنامه ریزی دقیقی برای انجام این پروژه رسید. ساختمان صدا و سیما دارای دپارتمان های مختلفی می باشد، که همچون هر ساختمان دیگری ممکن است روزی به نوسازی و نوسازی صدا و سیما نیز […]

    از 0 تا 100 بازسازی صدا و سیما و برآورد هزینه آن

    نکات مهم در بازسازی صدا و سیما

    بازسازی ساختمان با رعایت نکات مهم در بازسازی صدا و سیما می توان به برنامه ریزی دقیقی برای انجام این پروژه رسید. ساختمان صدا و سیما دارای دپارتمان های مختلفی می باشد، که همچون هر ساختمان دیگری ممکن است روزی به نوسازی و نوسازی صدا و سیما نیز نیاز باشد.

    جهت بازسازی با ما در تماس باشید.

    بازسازی صدا و سیما

    بازسازی صدا و سیما

    در بازسازی، باید عملیات مورد نظر به صورت جداگانه در هر دپارتمان صورت گیرد. بازسازی و نوسازی کفپوش ها، رنگ آمیزی دیوارها و یا دیوارپوش ها، احیای سیستم الکترونیکی، بهسازی سیستم های رایانه های، تعویض و یا تعمیر میز و صندلی های کارمندان، قفسه های بایگانی و کتابخانه، پارتیشن ها و سیستم های تهویه و همچنین نورپردازی باید در بازسازی صدا و سیما بررسی و نسبت به تعمیر و یا تعویض آن ها اقدامات لازم صورت گیرد.

    صدا و سیما دارای دو بخش ضبط و صدابرداری برنامه های تلویزیونی و یا بخش اداری می شود، که از یکدیگر مجزا هستند. بازسازی این بخش نیز باید با توجه تجهیزات و ایمن سازی آن ها صورت گیرد، تا بر اثر فرسودگی در هنگام کار مشکلی ایجاد نشود.

    نوسازی صدا و سیما

    نوسازی صدا و سیما

    هزینه بازسازی صدا و سیما

    هزینه های بازسازی صدا و سیما به صورت شخصی پرداخت نمی شود و برای بازسازی آن باید ابتدا سلسله مراتب اداری طی شود. پس از آن با توجه به بودجه ای که به صورت سالانه برای بازسازی این واحد در نظر گرفته شده، این پروژه عملی خواهد شد.

    هزینه های تعمیرات صدا و سیما شامل بازسازی زیرساخت های ساختمان، تعمیرات و یا تعویض تجهیزات، تغییر کاربری برخی از بخش ها و ایجاد امکانات جدید، بهینه سازی تاسیسات و… می شود. صدا و سیما دارای بخش های متفاوت و زیادی می باشد، که با توجه به وسعت آن هزینه های مورد نیاز نیز بسیار بالا خواهد بود. خریداری کردن امکانات تصویر برداری و دوربین هایی با تکنولوژی به روز و جایگزینی آن ها، به تنهایی وزنه سنگینی در مخارج بازسازی صدا و سیما خواهند بود.

    تعمیرات صدا و سیما

    تعمیرات صدا و سیما

    کلام آخر بازسازی صدا و سیما

    صدا و سیما دارای دو بخش اداری و اجرایی می باشد، که قرار است در جلوی دوربین قرار گیرد. در این بخش باید به نکات مهمی که باعث ایجاد جلوه های بصری می شود، توجه ویژه ای داشت.

    صدا و سیما

    صدا و سیما

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.