×
×

ایده ای ناب برای طراحی سقف رستوران ها

  • کد نوشته: 32827
  • ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
  • دیدگاه‌ها برای ایده ای ناب برای طراحی سقف رستوران ها بسته هستند
  • ایده ای ناب برای طراحی سقف رستوران ها به گزارش آگهی ساختمان : سقف رستوران دکوراسیون داخلی رستوران‌ها تأثیر بسیار زیادی بر روی جذب مشتری دارد.علیرغم اینکه کیفیت غذای رستوران عامل مهمی در میزان فروش رستوران می باشد،اما امروزه فضای صرف غذا مهمترین عامل جذب مشتریان به رستورانها می باشد. تأثیری که نوع دکوراسیون و ظاهر […]

    ایده ای ناب برای طراحی سقف رستوران ها

    ایده ای ناب برای طراحی سقف رستوران ها

    به گزارش آگهی ساختمان : سقف رستوران دکوراسیون داخلی رستوران‌ها تأثیر بسیار زیادی بر روی جذب مشتری دارد.علیرغم اینکه کیفیت غذای رستوران عامل مهمی در میزان فروش رستوران می باشد،اما امروزه فضای صرف غذا مهمترین عامل جذب مشتریان به رستورانها می باشد. تأثیری که نوع دکوراسیون و ظاهر رستوران‌ها بر جلب مشتریان دارد باعث شده تا رستوران داران به نوع دکوراسیون و نحوه چیدمان آن توجه زیادی داشته باشند.صرف غذا در فضای باز در فصول مختلف سال یکی از مهمترین عوامل جذب مشتریها می باشد.

    سقف متحرک رستوران

    رستورانها و کافی شاپ ها اغلب اوقات نیاز دارند تا به افراد در هر شرایط آب و هوایی خدمت‌رسانی کنند. بسیاری از مواقع به دلیل شرایط خاص آب و هوا بسیاری از فضاها ممکن است به صورت عادی قابل استفاده نباشند. به عنوان مثال در روز‌های بارانی بسیاری از رستورانها قادر به استفاده از فضای باز برای خدمت‌رسانی به مشتریان خود نیستند.

    وجود سقف‌های متحرک رستوران‌ها و فضاهای تجاری به آن‌ها این امکان را می دهد تا استفاده از این فضاها را در هر شرایط آب و هوایی داشته باشند. همچنین استفاده از سقف متحرک می‌تواند میزان کیفیت تجربه‌ی افراد را از بودن در آن محیط بهبود ببخشد که در کسب موفقیت‌های تجاری تأثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

    طراحی سقف رستوران

    طراحی سقف رستوران

    انواع سقف متحرک برای رستوران و کافی شاپ:

    یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سقف‌های متحرک، تنوع در طراحی و متریال استفاده شده برای ساخت آن ها است که گستره‌ی انتخاب وسیعی را به مشتری می‌دهد. برخی از انواع مختلف سقف متحرک عبارت است از:

    • سقف متحرک شیشه‌ای

    سقف‌های متحرک شیشه ای متشکل از تایلهای شیشه ای جدا گانه‌ای هستند که در ریل قرارگرفته و امکان باز و بسته شدن کشویی را فراهم می‌کنند. شیشه‌ای که در ساخت این سقف‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد از نوع لمینت یا سکوریت نشکن است که مقاومت بالایی را برای سقف ایجاد می‌کند.

    • سقف متحرک پارچه‌ای

    سقف متحرک پارچه‌ای نسبت به سایر انواع سقف‌های متحرک قیمت مناسب‌تری دارد وامروزه بسیار مورد توجه رستوران داران قرار گرفته است. برای استفاده از سقف متحرک پارچه‌ای در رستوران و کافی شاپ از پارچه‌های پی وی سی که با الیاف مقاوم پلی استر در هسته مرکزی آن استفاده شده و دارای دو یا چند لایه محافظ خارجی می باشد استفاده می‌شود.که صد در صد ضد آب بوده ودارای 5 سال گارانتی می باشد.

    • سقف پلی کربنات متحرک

    از جمله ویژگی‌ها و مزیت‌های سقف‌های متحرک پلی کربنات می‌توان به قیمت ارزان ،دسترسی راحت،سهولت در تعویض اشاره کرد اما به جهت طول عمر کم و مقاومت ناکافی در برابر فشار وارده برای مکانهای مثل رستوران و کافی شاپ به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد.

    تجهیز سقف متحرک با جداره های شیشه ای موتورایز(پنجره گیوتینی)

    به منظور بهره وری حداکثری از فضای زیر سقف متحرک و استفاده از آن برای تمامی فصول،نیاز به محیطی محصور وجود دارد که سایه روشن این نیاز را به وسیله اتاقکهای شیشه ای هوابند خود مرتفع کرده است.جداره های این اتاقکها، پنجره های برقی جمع شونده می باشد که با فشردن یک دکمه به راحتی جمع و باز می شود و به واسطه استفاده از سیستمهای گرمایشی و سرمایشی در تابستان و زمستان فضای مطلوب فوق العاده ای را برای کاربران فراهم می کند.

    مزایای نصب سقف متحرک رستوران

    • اجرای سالن بزرگ و رو باز با حداقل ستون گذاری برای رستورانها
    • اجرای سقف متحرک سایه روشن به مساحت 300 متر مربع بدون ستون مرکزی
    • صد در صد آبند و هوابند برای استفاده در فصول سرد سال
    • استفاده توامان سقف متحرک با دیوارهای شیشه ای موتورایز
    • قابلیت گرم کردن فضای زیر سقف با استفاده از پنجره های گیوتینی
    • تجهیز سقف متحرک به سیستم نورپردازی و بهره وری از فضای دکوراتیو زیر سقف
    • کنترل همزمان سقف و جداره های متحرک با فشردن یک دکمه
    • مجهز به سنسورهای حساس به باد و نور
    • سازه‌ پارچه‌ای بسیار سبک است و در عین حال مقاومت بالایی دارد
    طراحی سقف رستوران

    طراحی سقف رستورانطراحی سقف رستورانطراحی سقف رستوران

    پس ازآشنایی با انواع سقف‌ متحرک با متریالهای مختلف ، بهتر است با یکی از بزرگترین و در واقع اولین شرکت تولید کننده سقف‌ متحرک در ایران آشنا شوید. سایه روشن به عنوان بنیانگذار این صنعت، در جامعه صنعت ساختمان ایران شناخته شده است. تیم فنی ومهندسی سایه روشن با ویژگی  تنوع زیاد در طرح و مدلهای از پیش طراحی شده سقفهای متحرک و اجرای بیش از 300 پروژه موفق در زمینه سقف متحرک و همچنین اجرای ترکیبی سقف جمع شونده هوابند با دیواره های شیشه ای موتورایز(پنجره گیوتینی) افتخار همراهی شما در پروژه هایتان را دارد.متخصصین ما به واسطه تجربه 50 ساله شان در صنعت سازه های آلومینیومی، و10 سال پشتوانه صنعت سازه چادری یا پارچه ای کششی تحت برند آسمانه ،بهترین مشاور برای شما در طراحی و اجرای انواع سقف متحرک با کاربری های متفاوت اعم از ،سقف متحرک استخر،سقف متحرک حیاط خلوت، سقف متحرک رستوران و کافی شاپ ،سقف متحرک روف گاردن می باشند.

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.