×
×

انتخاب بهترین مدرسه معماری

  • کد نوشته: 22474
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای انتخاب بهترین مدرسه معماری بسته هستند
  • انتخاب بهترین مدرسه معماری به گزارش ساخت ویلا : انتخاب بهترین مدرسه معماری یافتن مدرسه معماری مناسب در بیشتر شرایط اولین و مهمترین گام اولیه در جهت معمار بودن است و با توجه به اینکه حداقل در سه سال آینده در آنجا خواهید بود ، باید به همان اندازه نزدیک باشید. مناسب ترین شکل ممکن  یا […]

    انتخاب بهترین مدرسه معماری

    انتخاب بهترین مدرسه معماری

    به گزارش ساخت ویلا : انتخاب بهترین مدرسه معماری یافتن مدرسه معماری مناسب در بیشتر شرایط اولین و مهمترین گام اولیه در جهت معمار بودن است و با توجه به اینکه حداقل در سه سال آینده در آنجا خواهید بود ، باید به همان اندازه نزدیک باشید. مناسب ترین شکل ممکن 

    یا به طور متناوب اطمینان حاصل کنید که برنامه فرصتی را فراهم می کند تا بدون از دست دادن سال اول به مناطق دیگر بروید.

    یک نقطه شروع خوب این است که یک لیست وسیع از دانشکده های معماری ایجاد کنید که در ابتدا برای شما جالب بود (همه آنها را لیست کنید) و شروع به مقایسه آنها کنید. این می تواند بر اساس تحقیق در وب سایت ها ، حضور در روزهای باز و/یا صحبت با دانش آموزان گذشته و فعلی باشد.

    همه گزینه های خود را لیست کنید ، اما مطمئن باشید که به مسیرها و زمان لازم برای تکمیل توجه دارید ، برخی مسیر کمی کمتر از دیگران دارند.

    پس از این ، تعدادی از عوامل کلیدی وجود دارد که ما فکر می کنیم مهم است که آنها را در نظر بگیریم و در نهایت به شما در انتخاب شما کمک می کند:

    • انتخاب بهترین مدرسه معماری
    • رتبه بندی مدرسه معماری
    • مکان – محل تحصیل
    • برنامه و دوره مدرسه
    • مدارس کالج و دانشگاه
    • فرصتهای خارج از معماری
    • حضور در روزهای باز
    • اهداف و اولویت های خود شما
    • هزینه
    انتخاب بهترین مدرسه معماری

    انتخاب بهترین مدرسه معماری

    رتبه بندی مدرسه معماری

    با وجود تعداد زیادی از مدارس معماری ، مکان مناسبی برای شروع تحقیقات شما بررسی سیستم رتبه بندی مدارس است. هر مدرسه معماری باید بخشی از یک سیستم ملی باشد ، بسیاری از مدارس برتر نیز بخشی از یک سیستم جهانی هستند.

    دکوراسیون آرایشگاه

    در سطح ملی ، چند میز مدرسه وجود دارد که باید به آنها توجه کنید و بنابراین اگر مدرسه ای که مد نظر شماست گم شده است ، سعی کنید آن را روی میز دیگری بیابید. اما اگر هنوز آنجا وجود ندارد و یک مدرسه قدیمی است ، احتمالاً باید از آن اجتناب کرد.

    با این حال ، اگر این مدرسه جدید است ، به سادگی وقت لازم برای ایجاد رتبه را نداشته است و با توجه به این شانس ممکن است به زودی رتبه بالایی را کسب کند.

    با توجه به جداول مختلف موجود ، شما نباید فقط از یک مورد استفاده کنید و از دو یا سه رتبه بندی مستقل به طور متوسط ​​استفاده کنید.

    آخرین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که این گزارشات ممکن است همه جنبه هایی را که برای شما مهم هستند ، مانند فرصت های اجتماعی یا منابع فناوری ، رتبه بندی نکنند. 

    بنابراین به طور کلی جداول رتبه بندی مدرسه معماری فقط باید بخشی از تحقیقات شما را تشکیل دهند ، که توسط مناطق مورد نظر پشتیبانی می شود.

    مکان – محل تحصیل

    برای بسیاری از ما یکی از مهمترین عوامل در تصمیم گیری در مورد محل تحصیل محل شهر یا شهری است که مدرسه معماری در آن مستقر است.

    این تعجب آور نیست زیرا یک عنصر مهم زندگی دانشجویی جنبه اجتماعی ، شیوه زندگی و فرصت هایی است که محیط زندگی می تواند فراهم کند.

    خوشبختانه اکثر مدارس معماری در مناطقی مستقر شده اند که می توانند کیفیت زندگی و امکانات رفاهی مناسبی را ارائه دهند ، بنابراین بیشتر این سوال مطرح است که می خواهید شهر یا شهر شما چقدر وسعت داشته باشد؟

    برخی از دانش آموزانی که در شهرها بزرگ شده اند ممکن است شهرها را بسیار کوچک بدانند ، اما برخی دیگر به دنبال جایگزینی آرام هستند و برعکس. تنوع بسیار زیادی از مکان ها برای انتخاب وجود دارد و کمابیش مکانی برای همه.

    با این حال ، توصیه می شود قبل از تصمیم نهایی خود ، مدتی را در هریک از مکان های انتخابی خود بگذرانید ، زیرا اولین برداشت ها می تواند فریبنده باشد.

     مدرسه معماری

    مدرسه معماری

    برنامه و دوره مدرسه

    ممکن است واضح نباشد ، اما هر مدرسه معماری با وجود نتیجه کلی یکسان ، ساختار و برنامه دوره های متفاوتی را ارائه می دهد. برخی بیشتر از نظر طراحی یا بر اساس مفهوم هستند ، برخی تأکید ساختاری قوی خواهند داشت ، یا بر روایاتی متمرکز خواهند بود که در ساختمان فیزیکی به پایان رسیده است … برنامه های درسی برای همه وجود دارد.

    انتخاب بهترین مدرسه معماری بنابراین مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید و فقط تصمیم خود را بر اساس تأثیر مکان یا رتبه بندی بالا تنظیم نکنید. بهترین راه برای انجام این کار این است که به نمایشگاه های پایان سال مدرسه بروید یا حداقل به کار سالهای گذشته از طریق سوابق آنلاین جوایز و مسابقات یا روزهای باز مدارس نگاه کنید.

    برای دانشگاههای عمدتا بریتانیا ، یک وب سایت عالی به نام The Precedent medals وجود دارد که بهترین کارهای هر سال را در اینجا به نمایش می گذارد .

    علاوه بر این ، برخی از مدارس معماری گروه های سال را به واحدها یا استودیوهایی تقسیم می کنند که تمرکز اصلی آنها بر کنترل آب و هوا یا زندگی شهری است. بنابراین این نیز مهم است که شما از آنچه که به شما پیشنهاد می شود آگاه باشید و آن را برای خود جالب بدانید.

    مجدداً این امر را می توان در روزهای باز یا به سادگی از رهبران دوره پرسید.

    در نهایت ، برای تبدیل شدن به یک معمار ثبت شده ، باید نیازهای آموزشی هیئت مدیره و حرفه ای خود را برآورده کنید. در انگلستان این برنامه ها دارای مجوز RIBA هستند و در ایالات متحده و کانادا ، باید در مدرسه ای شرکت کنید که توسط هیئت ملی اعتباربخشی معماری (NAAB)  یا هیئت صدور گواهینامه معماری کانادا (CACB) تأیید شده است . برای سایر کشورها ، یک جستجوی ساده در گوگل نشان می دهد که باید به دنبال چه چیزی باشید.

    این موارد محدوده های سختی از برنامه درسی را تعیین می کند که باید برای مجوز و تأیید صلاحیت حرفه ای توسط دانش آموزان آموزش داده شود. اگر مدرسه ای این موارد را نداشته باشد ، می تواند صلاحیت را حتی سخت تر کند.

    بنابراین قبل از ثبت نام در دوره معماری ، لطفاً همیشه مطمئن شوید که معیارهای تعیین شده توسط کشور یا ایالت شما (ایالات متحده) که در آن قصد زندگی و کار دارید را برآورده می کند.

    کالج یا دانشگاه انتخاب بهترین مدرسه معماری

    به استثنای یک یا دو مورد ، تعداد کمی از مدارس معماری نهادهای خود هستند و معمولاً به هم پیوسته و بخشی از یک کالج یا دانشگاه بزرگتر هستند.

    این می تواند تأثیر زیادی بر نحوه انتخاب مدرسه معماری خود داشته باشد ، زیرا این بخش بزرگی از تجربه دانشجویی شما را تامین و تأمین می کند.

    برخی از موسسات در محوطه دانشگاه مستقر هستند که همه چیز در یک منطقه قرار دارد و برخی دیگر می توانند در یک شهر قرار گرفته و در سراسر شهر پخش شوند ، این به دلخواه شخصی بستگی دارد.

    طراحی مزون

    کالج یا دانشگاه همچنین ممکن است امکانات ورزشی و تیم های خوب ، بارها یا باشگاه ها را داشته باشد یا نداشته باشد یا به طور کلی از امکانات رفاهی بدی برخوردار باشد. بنابراین بسیار مهم است که به فراتر از مدرسه معماری نگاه کنید و قدم بزنید و جنبه های بزرگتری از محل تحصیل خود را مشاهده کنید.

     مدرسه معماری

    مدرسه معماری

    فرصتهای خارج از معماری

    این امر به شدت به انتخاب کالج یا دانشگاه فوق بستگی دارد ، زیرا این امر می تواند گریز مهمی از مدرسه معماری را ایجاد کند ، که همانطور که در اینجا توضیح داده شد ، عامل مهمی در موفقیت شما است.

    کالج ها و دانشگاه ها مجموعه کاملی از تیم های ورزشی و باشگاه های سرگرمی را ارائه می دهند ، به طور کلی هرچه موسسه بزرگتر باشد تنوع بیشتری وجود دارد ، و اگر می گویند ورزش شما متکی به حضور در ساحل است ، در اینجا باید باشگاه های بزرگتر و بهتر را پیدا کنید. به

    با این حال ، به عنوان مثال ، می توانید به دنبال تیم های ورزشی در خارج از کالج یا دانشگاه باشید ، بنابراین می توانید در اینجا تحقیقات بیشتری انجام دهید.

    تجربه دانشجویی شما باید و نیاز است که مدرسه معماری گذشته را گسترش دهد ، و داشتن یک گروه کاملاً جداگانه و متفاوت از دوستان ، استراحت خوبی را برای شما فراهم می کند.

    بازدید انتخاب بهترین مدرسه معماری

    بازدید از مدارس معماری بالقوه شما همیشه کار آسانی نیست ، به ویژه اگر در نقاط مختلف کشور واقع شوند ، اما انتخاب یک انتخاب بدون تجربه فیزیکی محیط بسیار دشوار است.

    مدارس دارای روزهای باز هستند که در آن دانش آموزان و معلمان تورهای راهنمایی می کنند و نمونه کارهایی را برای نشان دادن در اختیار دارند ، و این همچنین فرصتی عالی برای پرسیدن سوالات و صحبت با دانش آموزان فعلی است.

    انتخاب بهترین مدرسه معماری این روزهای باز نیز معمولاً با یک روز باز جهانی در سراسر محوطه دانشگاه ترکیب می شود ، بنابراین وقت بگذارید تا بروید و سایر جنبه هایی را که در دسترس شما خواهد بود ، تجربه کنید.

    ترکیب بازدیدهای شما با تفریح ​​در شهر همچنین به شما این شانس را می دهد که شهر یا شهری را که احتمالاً در آن زندگی می کنید را تجربه کنید ، همچنین اگر سفرهای طولانی را انجام دهید ، سفر را توجیه پذیرتر می کند.

     مدرسه معماری

    مدرسه معماری

    اهداف و اولویت های خود شما

    اهداف شخصی شما همچنین باید نقش مهمی در تصمیم گیری شما داشته باشد ، به عنوان مثال اگر به تجسم معماری علاقه دارید و می خواهید این امر را در کنار معمار توسعه دهید ، پیدا کردن مدرسه ای که بتواند ارائه دهد بسیار مهم است. هر دوی شما.

    سیمان رنگی یا ملات رنگی

    اگر به پایداری یا مسکن علاقه دارید ، باید مطمئن شوید که مدرسه معماری انتخابی شما فضا را برای توسعه این مکان ارائه می دهد.

    همانطور که در بالا ذکر شد ، بسیاری از مدارس گروه های سالی را به واحدها و استودیوهایی تقسیم می کنند که در زمینه های خاصی از معماری تخصص دارند ، و بنابراین تحقیق در مورد آنها به شما کمک می کند تا بدانید این دوره برای شما مناسب است یا خیر.

    هزینه انتخاب بهترین مدرسه معماری

    در نهایت هزینه ، و اگر منطقه ای وجود دارد که نباید نادیده گرفته شود ، هزینه حضور در مدرسه معماری است.

    با این حال ، برخی از مناطق خارج از کنترل شما هستند ، به عنوان مثال هزینه دوره به خودی خود یک قیمت غیرقابل مذاکره است ، مانند هزینه های چاپ ، مواد و مدل.

    اینها همان چیزی هستند که وجود دارد ، شما به سادگی آنچه را که نیاز دارید صرف می کنید تا بهترین نتایج ممکن را برای پروژه های خود به دست آورید.

    با این حال هزینه زندگی چیزی است که می توانید کنترل کنید ، بنابراین منطقه ای را که قصد مهاجرت دارید در نظر بگیرید و فقط به مطالعه منفرد نپردازید ، اجاره ، غذا و قبوض را نیز در نظر بگیرید.

    برترین مدارس معماری

    سه جدول بعدی نمای کلی سیستم های رتبه بندی مدارس فعلی را ارائه می دهد و باید به عنوان راهنمایی برای انتخاب انتخاب های آینده نگر شما مورد استفاده قرار گیرد.

    20 مدرسه برتر معماری در جهان

    • انتخاب بهترین مدرسه معماری
    • موسسه فناوری ماساچوست (MIT) – ایالات متحده
    • UCL (دانشگاه کالج لندن) – انگلستان
    • دانشگاه صنعتی دلفت – هلند
    • دانشگاه کالیفرنیا ، برکلی (UCB) – ایالات متحده
    • دانشگاه هاروارد – ایالات متحده
    • دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) – سنگاپور
    • ETH زوریخ – موسسه فناوری فدرال سوئیس – سوئیس
    • دانشگاه Tsinghua – چین
    • دانشگاه کمبریج – انگلستان
    • دانشگاه توکیو – ژاپن
    • دانشگاه کلمبیا – ایالات متحده
    • دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ – هنگ کنگ
    • دانشگاه هنگ کنگ – هنگ کنگ
    • پلی تکنیک میلان – ایتالیا
    • دانشگاه ملبورن – استرالیا
    • دانشگاه تونگجی – چین
    • دانشگاه سیدنی – استرالیا
    • دانشگاه کالیفرنیا ، لس آنجلس (UCLA) – ایالات متحده
    • دانشگاه ملی سئول – کره جنوبی
    • دانشگاه بریتیش کلمبیا – کانادا

    10 مدرسه برتر معماری در مقطع کارشناسی در ایالات متحده 

    • انتخاب بهترین مدرسه معماری
    • دانشگاه کرنل ، ایتاکا ، نیویورک
    • دانشگاه رایس ، هوستون ، تگزاس
    • کال پلی ، سان لوئیس اوبیسپو (SLO) ، سان لوئیس اوبیسپو ، کالیفرنیا
    • دانشگاه سیراکوز ، سیراکوز ، نیویورک
    • کوپر یونیون ، شهر یورک ، نیویورک
    • مدرسه طراحی رود آیلند ، پروویدنس ، رود آیلند
    • موسسه پرات ، شهر نیویورک ، نیویورک
    • ویرجینیا تک ، بلکسبورگ ، ویرجینیا
    • موسسه معماری کالیفرنیای جنوبی (SCI-Arc) ، لس آنجلس ، کالیفرنیا
    • دانشگاه تگزاس (UT) ، آستین ، تگزاس

    10 مدرسه معماری برتر در انگلستان

    • انتخاب بهترین مدرسه معماری
    • دانشگاه شفیلد ، شفیلد ، انگلستان
    • دانشگاه کمبریج ، کمبریج ، انگلستان
    • دانشگاه باث ، بات ، انگلستان
    • موسسه آموزش UCL ، لندن ، انگلستان
    • دانشگاه ناتینگهام ، ناتینگهام ، انگلستان
    • مدرسه معماری منچستر ، منچستر ، انگلستان
    • دانشگاه لینکلن ، لینکلن ، انگلستان
    • دانشگاه استراتکلاید ، گلاسکو ، اسکاتلند
    • دانشگاه کاونتری ، کاونتری ، انگلستان
    • UWE بریستول ، بریستول ، انگلستان

     

     

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه : 

    نقاشی ساختمان با مولتی کالر

    پنت هاوس | طراحی پنت هاوس | ساخت پنت هاوس

    نقاشی ساختمان پتینه

    طراحی حیاط ویلا

    نقاشی ساختمان شهر

    طراحی ویلا شیبدار

    نقاشی سقف کاذب

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.