×
×

از۰ تا ۱۰۰ بازسازی سردخانه‌ و تعمیرات سردخانه

  • کد نوشته: 31854
  • ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
  • دیدگاه‌ها برای از۰ تا ۱۰۰ بازسازی سردخانه‌ و تعمیرات سردخانه بسته هستند
  • بازسازی سردخانه‌ بازسازی خانه نحوه بازسازی سردخانه‌ها نسبت به سایر ساختمان ها و تجهیزات آن کمی متفاوت و حساس تر می باشد. با توجه به اینکه سردخانه‌ها قرار است از موادی نگهداری کنند که به مرحله گندیدگی نرسد، باید تمامی دستگاه ها و سیستم الکترونیکی آن ها تحت مراقبت ویژه باشند. در بازسازی سردخانه‌ها عموما […]

    از۰ تا ۱۰۰ بازسازی سردخانه‌ و تعمیرات سردخانه

    بازسازی سردخانه‌

    بازسازی خانه نحوه بازسازی سردخانه‌ها نسبت به سایر ساختمان ها و تجهیزات آن کمی متفاوت و حساس تر می باشد. با توجه به اینکه سردخانه‌ها قرار است از موادی نگهداری کنند که به مرحله گندیدگی نرسد، باید تمامی دستگاه ها و سیستم الکترونیکی آن ها تحت مراقبت ویژه باشند.

    در بازسازی سردخانه‌ها عموما با فضای بسیار بزرگی مواجه هستیم، که قبل از انجام عملیات بازسازی باید نسبت به تخلیه موادی که در آن قرار گرفته است، اقدام کنیم. کاربردهای سردخانه‌ها متفاوت می باشد، اما در این محتوا اشاره ما به بازسازی انواع سردخانه‌ها است.

     

    جهت بازسازی با ما در تماس باشید.

    بازسازی سردخانه‌

    بازسازی سردخانه‌بازسازی سردخانه‌

    ساختمان سردخانه‌ها هم می تواند به صورت سوله و در متراژ بسیار بالا باشد و هم به صورت طبقه ای در یک ساختمان. نکته مهمی که باید به آن توجه شود، بررسی سلامت ساختمان و تجهیزاتی است که قرار است، مواد داخل خود را به صورت فریز شده و سالم نگه دارد.

    اگر تولید کننده ای هستید که محصول شما برای ماندگاری و عدم فاسد شدن نیاز به محیط سرد و یا فریز شدن دارد، مطمئنا سردخانه ها بهترین گزینه برای شما به حساب می آیند. طراحی سردخانه ها که با یک سیستم جدید انجام می شود شامل یک سیستم با پیچیدگی فراوان هستند که یکی از دغدغه های دارندگان این سردخانه ها که مواد اولیه و یا محصول نهایی خود را در آن ها نگهداری می کنند این است که مبادا دمای سردخانه دچار مشکل شده و یا به قدری بالا یا پایین رود که موجب فاسد شدن محصول و یا آسیب به بافت محصول شود. بدین منظور بهترین پیشنهاد برای رفع این نگرانی دارندگان سردخانه ها این است که با سرویس دهی مناسب سردخانه ها به صورت دوره ای از به وجود آمدن مشکل برای آن ها جلوگیری شود.

    تعمیرات سردخانه

    بنابراین با دو بخش متفاوت در بازسازی سردخانه‌ها روبرو هستیم؛ ساختمان و تجهیزات سردخانه. مهمترین بخش، برق رسانی به دستگاه ها می باشد، که در صورت خاموش شدن آن ها تمامی مواد مورد نظر خراب خواهد شد، پس ابتدا باید به سراغ سیستم الکترونیکی رفته و تمامی معایب و یا سیم های قدیمی را تعویض و یا تعمیر کرد.

    در مرحله بعد از بازسازی سردخانه‌ها، تعمیرات و یا تعویض دستگاه ها می باشد و در آخر باید محیط را از هر گونه مواد آلاینده و متریال غیر استاندارد پاکسازی کرد، تا به طور کامل بهداشت را رعایت کنیم.

    بازسازی تامین اجتماعی

    تعمیرات سردخانه

    تعمیرات سردخانه

    هزینه بازسازی سردخانه‌ها

    با توجه به عملکرد بازسازی سردخانه‌ها که به آن اشاره کردیم، باید بودجه کافی برای انجام آن را نیز تهیه کنیم. این امر با توجه به وسعت بازسازی  و همچنین مدت زمان عملیات در نظر گرفته می شود.

    برای تعمیر دستگاه ها باید به متخصصان این امر مراجعه کرد و برای بازسازی ساختمان سردخانه‌ها از بهترین و با کیفیت ترین متریال ها استفاده کرد، تا عمر بازسازی را تضمین کند. در صورتی که توان صرف هزینه های بیشتری برای بازسازی سردخانه‌ها وجود داشته باشد، توصیه می شود که دستگاه های آسیب دیده جایگزین شوند.

    هزینه بازسازی سردخانه‌

    هزینه بازسازی سردخانه‌

    کلام آخر

    با توجه به عملکرد حساس سردخانه‌ها، باید بازسازی آن ها نیز با حساسیت بالایی انجام شود؛ تا زمانی که صرف غیرفعال شدن واحدهای کاری می شود، بیهوده از دست نرود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.