×
×

از ۰ تا ۱۰۰ طراحی داروخانه و ساخت داروخانه

  • کد نوشته: 30910
  • ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
  • دیدگاه‌ها برای از ۰ تا ۱۰۰ طراحی داروخانه و ساخت داروخانه بسته هستند
  • طراحی داروخانه، محلی برای بهبودی و مراقبت از سلامتی طراحی ویلا پلان طراحی داروخانه بخشی از پروسۀ درمانی مورد نیاز شهروندان است. با اینکه داروخانه تنها محلی برای عرضۀ دارو نیست و بسیاری از کالاهای مرتبط با سلامتی و زیبایی در آن عرضه می‎شود ولی باید توجه داشت که هدف از ایجاد داروخانه‎ها ارائۀ خدمات […]

    از ۰ تا ۱۰۰ طراحی داروخانه و ساخت داروخانه

    طراحی داروخانه، محلی برای بهبودی و مراقبت از سلامتی

    طراحی ویلا پلان طراحی داروخانه بخشی از پروسۀ درمانی مورد نیاز شهروندان است. با اینکه داروخانه تنها محلی برای عرضۀ دارو نیست و بسیاری از کالاهای مرتبط با سلامتی و زیبایی در آن عرضه می‎شود ولی باید توجه داشت که هدف از ایجاد داروخانه‎ها ارائۀ خدمات درمانی به بیماران است.

    جهت طراحی و ساخت با ما در تماس باشید.

    طراحی داروخانه

    طراحی داروخانه

    برای همین در طراحی داروخانه دو فضای اصلی در نظر گرفته می‎شود، یکی سالن فروش و دیگری محل انبار دارو و ساخت داروهای ترکیبی. سالن فروش در ارتباط مستقیم با مراجعه کننده قرار دارد و دکور داروخانه در این قسمت مستقر است. این دکور محلی برای ارائۀ کالاهایی غیر از دارو، نیز هست. بسیاری از مشتریان داروخانه‎ها جهت خرید محصولات آرایشی – بهداشتی، مراقبت از سالمندان و کودکان به آن مراجعه می‎کنند. به همین دلیل سالن فروش حکم ویترین داروخانه را نیز دارد.

    طراحی داروخانه

    طراحی داروخانه

    ساخت داروخانه

    قفسه‎ بندی مناسب، استفاده از رنگ‎های آرامش بخش و در نظر گرفتن بخشی برای نشستن مشتریان از مواردی است که باید در دکوراسیون داروخانه و تهیۀ یک نقشۀ کارآمد در نظر گرفته شود. رنگ‎های روشن و در طیف سرد مانند آبی و استفاده از نورپردازی مناسب و پنجره‎های بزرگ هم به آرامش مشتریان و هم به دلباز شدن فضا کمک می‎کند.

    طراحی داروخانه

    طراحی داروخانه

    مکان یابی و تجهیزات در طراحی داروخانه

    بازسازی ویلا در تهران یکی از نکات مهمی که باید در طراحی داروخانه در نظر گرفته شود، مکان یابی آن است. عموماً داروخانه‎ها در محدودۀ مراکز درمانی واقع شده‎اند ولی این تنها معیار برای ساخت یک داروخانه نیست. در شهرهای بزرگ، افراد نیازمند خدمات درمانی ترجیح می‎دهند از مسیرهای پرترافیک دور بمانند، برای همین ایجاد یک داروخانۀ مجهز در یک محلۀ پر جمعیت هم مزایای خود را دارد.

    طراحی داروخانه

    طراحی داروخانه

    قسمت اصلی دیگر در ساخت داروخانه، انبار داروهاست. این انبار باید به صورت عایق بندی شده ساخته شود تا دمای مناسب برای نگهداری داروها را حفظ کند. اجرای زیرساخت برای نصب تجهیزات ایمنی و طراحی یک فضای مناسب قابل دسترسی و طبقه بندی شده، هزینه بازسازی خانه باید در نقشۀ داروخانه در نظر گرفته شود. بدین منظور لازم است تا مهندسی تجهیزات و معماری بنا به صورت همزمان انجام شود تا از فضای در دسترس بیشترین بهره برداری صورت گیرد.

    ساخت داروخانه

    ساخت داروخانه

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.