×
×

از ۰ تا ۱۰۰ پورتفولیو معماری به صورت فوق حرفه ای

  • کد نوشته: 18439
  • ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای از ۰ تا ۱۰۰ پورتفولیو معماری به صورت فوق حرفه ای بسته هستند
  • آموزش پورتفولیو معماری پورتفولیو معماری یکی از مهمترین ابزاری است که معمار و / یا دانشجوی معماری باید در اختیار داشته باشد. ارائه شده از طریق انتخاب دقیق نقشه ها ، تصاویر ، متن و عکس ها ، نشان دهنده یک جدول زمانی و سابقه ای از تجربه است که مهارت ها ، روش ها […]

    از ۰ تا ۱۰۰ پورتفولیو معماری به صورت فوق حرفه ای

    آموزش پورتفولیو معماری

    پورتفولیو معماری یکی از مهمترین ابزاری است که معمار و / یا دانشجوی معماری باید در اختیار داشته باشد. ارائه شده از طریق انتخاب دقیق نقشه ها ، تصاویر ، متن و عکس ها ، نشان دهنده یک جدول زمانی و سابقه ای از تجربه است که مهارت ها ، روش ها و توانایی های معماری سازندگان آن را نشان می دهد بدون داشتن پورتفولیو معماری ، به دست آوردن موقعیت معماری در یک تمرین ، یا قرار دادن دانشکده معماری در کالج یا دانشگاه تقریباً غیرممکن است در این راهنما ، هدف ما این است که به طور گسترده همه جنبه های ایجاد و ارائه نمونه کارهای معماری را پوشش دهیم ، که در زیر فصل های زیر بحث می شود. آنچه باید و نباید گنجانده شود ، تکنیک های طراحی و طرح بندی ، قالب ها و روش های ارائه.

    پورتفولیو ساختمانی

    پورتفولیو ساختمانی

    • نمونه کارها معماری چیست

    • آنچه پورتفولیو معماری باید نشان دهد

    • نمونه کارها دانشگاه و کالج

    • نحوه ایجاد پورتفولیو معماری کارها معماری

    • انواع ارائه نمونه کارها

    • چه مواردی را باید در نمونه کارهای خود بگنجانید

    • اندازه نمونه کارها

    • روش های ارائه نمونه کارها معماری شما

    • نمونه کارها صفحات پورتفولیو معماری

    • نمونه پورتفولیو معماری

    • لینک های مفید

    • ابزارهای مفید

    با توجه به این نکات بحث ، “مجموعه پورتفولیو معماری ” در زیر شامل یک راهنمای بسیار دقیق است که به شما یاد می دهد چگونه کاتالوگ مناسب کار را برای سناریوهای نمونه کارها دانشگاهی و حرفه ای ، و در دو قالب دیجیتال و فیزیکی تهیه و بسته بندی کنید. همراه با مجموعه ای از بیش از ۳۰۰ پوشش و محتویات ، عنوان و صفحات الگوی پروژه InDesign ، کشیدن و رها کردن ، به شما امکان می دهد بدون زحمت متن را کپی و جایگذاری کنید و نقشه ها ، نمودارها و تصاویر را مستقیماً در محل خود وارد کنید …

    پورتفولیو نما

    پورتفولیو نما

    نمونه پورتفولیو معماری

    نمونه کارهای معمار (یا دانشجویان معماری) اساساً ابزاری است که برای ارائه و نشان دادن مهارت ها و خدماتی که می توانند به کارفرمای آینده ارائه دهند ، به کار می رود. این که آیا این برای یک موقعیت در یک روش معماری است ، یا برای یک پروژه خصوصی که مستقیماً به مشتری مرتبط است.  همین امر را می توان در مورد دانشجویان جدیدالورود که در ابتدا متقاضی تحصیل در دانشگاه یا دانشگاه هستند نیز گفت ، آموزش پورتفولیو معماری اگرچه در اینجا علاقه و علاقه خاصی به موضوع وجود دارد. با این وجود بسیار بعید است که هیچ شغل یا موقعیتی بدون مشاهده نمونه پورتفولیو معماری متقاضی داده شود ، زیرا این تنها موردی است که می تواند از نظر فیزیکی شواهدی از توانایی های آنها را ارائه دهد و سطح مشخصی از ضمانت توانایی انجام آنها را ارائه می دهد. کار مورد نیاز بنابراین دوست داشته باشید یا خیر ، نمونه کارهای شما در نهایت همان چیزی است که تصمیم می گیرد که آیا برنامه شما موفقیت آمیز است ، یا این نیاز به تقویت رزومه / CV شما ، پشتیبانی از شخص مصاحبه شما و نشان دادن توانایی شما است.

    نمونه کارهای معماری باید تصویر واضحی از دامنه ، میزان و تنوع مهارت های معماری ، دانش و تجربه فعلی شما را به خواننده نشان دهد. به همین دلیل لازم است (تا آنجا که ممکن است) نشان دهد که شما در هر مرحله از توسعه پروژه توانایی و تجربه دارید با نمونه پورتفولیو معماری شما باید به عنوان بیانیه شخصی رفتار شود و نوع کار شما و روشهای استفاده برای رسیدن به آنجا ارائه شود ، این نشان می دهد که چگونه چیزها را می بینید و نوع طراح خود را ارائه می دهید ، باید با بهترین و جدیدترین شما پر شود. کار ، (نشان دادن کاری که ۵ سال دارد نشان نمی دهد که چه کسی هستند) همین مورد را می توان در مورد انتخاب کار ارائه شده گفت. مراقب باشید فقط کاری را که بیشترین مشارکت را در آن داشته اید نشان دهید ، این امر مخصوصاً برای پروژه های بزرگی که ممکن است در یک تیم بوده اید بسیار مهم است.

    پورتفولیو پتینه

    پورتفولیو پتینه

    فقط رندر سه بعدی را نشان ندهید (مگر اینکه واقعاً این کار را کرده باشید) یا تصویری از ساختمان به پایان رسیده ، جزئیات ساخت و ساز را نشان دهید یا چیدمان نقشه ای را که خودتان تولید کرده اید نشان دهید. سهم و مشارکت خود را نشان دهید و صادقانه نقش خود را بیان کنید.

    نمونه کارهای معماری

    هنگام اقدام برای موقعیت شغلی ، بیشتر شیوه های معماری در ابتدا درخواست ارسال نمونه پورتفولیو معماری با CV / رزومه شما را دارند. این صفحه باید شامل دو تا پنج صفحه A3 یا A4 باشد (سه صفحه ترجیح داده می شود) ، و انتخاب بسیار دقیق بهترین و مرتبط ترین کار شما باشد این مربوط به کیفیت است و نه کمیت ، بنابراین سعی کنید یک یا دو نقشه یا تصویر در هر صفحه ارائه دهید اگر برای موقعیتی تبلیغ کنید ، به احتمال زیاد روالی که متقاضی آن هستید تعداد زیادی برنامه کاربردی دیگر نیز دریافت می کند ، بنابراین در این مرحله کوتاه نگه داشتن آن به حفظ توجه کامل آنها کمک می کند و بهترین شانس را برای گرفتن موقعیت کسب می کند. مصاحبه.

    نمونه کارهای زیر نمونه خوبی از قالب ، اندازه و مقدار کار برای ارسال را نشان می دهد.

    نمونه پورتفولیو معماری ۰۱ –

    شیت معماری

    شیت معماری

    نمونه پورتفولیو معماری ۰۲ 

    قالب پروژه معماری

    قالب پروژه معماری

    نمونه کارهای بالا نحوه چیدمان صحیح صفحه A4 را فقط با یک یا دو تصویر نشان می دهد ، فهم ، خواندن و چاپ آن بلافاصله آسان می شود.

    نمونه کار معماری

    نمونه کارهای پورتفولیو معماری شما را از پشت سر می گذارد ، اما این کارنامه اصلی و کامل شماست که در نهایت مسئولیت اثبات مناسب بودن موقعیت شما را بر عهده خواهد داشت این باید شامل نمونه پورتفولیو معماری از تمام پروژه های اصلی و زمینه هایی باشد که در آنها کار کرده اید و یا در آنها مشارکت داشته اید.

    برای دانشجویانی که برای اولین بار به این حرفه وارد می شوند ، همیشه باید هدف خود را برای ارائه جزئیات اصلی ساخت و ساز ، و همچنین نقشه ها و نمایش ها ارائه دهید ، کارفرمایان می خواهند ببینند که شما درک کلی از تمام مراحل خرید دارید. دفتر معماری برای متخصصان ، تجربه سایت و پروژه های انجام شده اهمیت بیشتری پیدا می کنند (در صورت وجود) ، و همیشه نمونه ای از کارهای دانشجویی خود را در آن قرار دهید کارفرمایان همچنان به این امر علاقه مند هستند. برای هر دو ، ارائه پروژه هایی که مربوط به کار کارفرمایان است ، به تاسیس خود کمک می کند. برای موقعیت های شغلی خاص ، باید به طور عمده وزن خود را تنظیم کرده و کار خود را مطابق با آن جنبه خاص تنظیم کنید ، در حالی که هنوز هم انتخاب (اگر چه مقدار کمتری) انتخاب سایر مناطق را که تجربه کرده اید ، نشان دهید.

    مثال زیر نشان می دهد که چگونه طیف متنوعی از تجربه را به روشی روشن و مختصر ، از آرایش های کلی برنامه گرفته تا نقشه های دقیق نازک کاری ، ارائه می دهیم. نمونه پورتفولیو معماری را می توانید در اینجا پیدا کنید

     

    لایه پروژه معماری

    لایه پروژه معماری

    در مواردی که نمونه کارهای معماری یا یا دستیاران تازه مجوز هنوز هم حاوی مقدار زیادی کار دانشجویی است ، می توانید این کار را با تجربه حرفه ای خود مطابق شکل زیر ترکیب کنید. این یک جدول زمانی مشخص و ثابت از تجربه و توسعه است. پورتفولیو معماری داخلی کامل آنلاین در اینجا

    لایه فتوشاپ معماری

    لایه فتوشاپ معماری

    نمونه پورتفولیو دانشگاه 

    بیشتر مواردی که در این مقاله مورد بحث قرار می گیرد ، شامل روش ها و محتوایی است که می تواند و همچنین باید در نمونه کارهایی که دانشجویی به دنبال محل تحصیل در مدرسه معماری استفاده می کند ، قرار گیرد با این حال همانطور که در توضیحات و تجزیه و تحلیل عالی در زیر فیلم آمده است ، دانشجویان جدید و آینده نگر باید نشان دهند که مهارت ها ، درک اساسی و علاقه به موضوع را دارند ، نه کار فیزیکی برای اثبات آن. این همانطور که در مورد آن صحبت شد ، ممکن است به معنای انجام کارهای اضافی برای تقویت نمونه کارها در خارج از دبیرستان / کالج باشد همانند نمونه نمونه فوق ، برخی از دانشجویان قبل از شروع دانشکده معماری در یک دوره پایه یا دوره دیپلم در هنر و طراحی شرکت می کنند. این ممکن است به این دلیل باشد که آنها مطمئن نیستند که باید چه مسیری را دنبال کنند یا فقط می خواهند مهارت و تجربه اضافی را قبل از شروع کسب کنند.

    با این حال ، این باعث می شود نمونه کارهای آنها کمی پیشرفته تر و به سمت موضوع باشد ، هم در محتوا و هم در ارائه نمونه پورتفولیو معماری اگرچه بسیار توصیه می شود ، به طور متوسط ​​اکثر دانش آموزان این کار را نمی کنند و در عوض مستقیماً به مدرسه معماری می روند بدون گذراندن دوره های تکمیلی.

    ویدئوی زیر به تفکیک و نمونه ای از نحوه تهیه نمونه کارها برای این وضعیت ارائه شده است:

    نحوه طراحی پورتفولیو معماری

    برای کسانی که قبلا نمونه کار معماری ایجاد نکرده اند یا ممکن است به دنبال برخی نکات در مورد بهبود الگوهای فعلی خود باشند. در ۸ مرحله زیر نحوه تهیه و ایجاد نمونه کارهای جدید معماری به شرح زیر است:

    پورتفولیو معماری

    پورتفولیو معماری

    ۰۱ -پروژه های خود را انتخاب کنید

    شما باید هدف خود را فقط بهترین و مرتبط ترین کار خود نشان دهید ، و این ممکن است متناسب با مخاطبانی باشد که نمونه پورتفولیو معماری کارهای شما را مشاهده می کنند و یا انتخاب پروژه ها و تجربیات موفق باشد.

    شما استعداد خود را به نمایش می گذارید (و باید) و بنابراین انتخاب دقیق کلیدی است ، پروژه هایی که انتخاب می کنید باید مهارت ، تنوع تجربه شما را نشان دهند و برای ارائه در رسانه های مختلف در دسترس باشند.

    ۰۲ – نقشه ها و تصاویر مناسب را انتخاب کنید 

    همانطور که در بالا ذکر شد ، دامنه رسانه ای که شما برای ارائه کار خود انتخاب می کنید به همان اندازه خود نقشه ها مهم است ، تنوع برای نشان دادن مهارت ها و استعدادهای متفاوت شما مهم است هنگام انتخاب نقشه ها و تصاویر خود ، باید کیفیت را دنبال کنید نه کمیت ، یک نقشه یا تصویر به خوبی تولید شده و ارائه شده بسیار قدرتمندتر از ۵ نمونه متوسط ​​است اگر می خواهید نقشه های دستی را ارائه دهید ، مطمئن شوید که اسکنر مورد استفاده شما از کیفیت بالایی برخوردار است. می توانید نقشه های خود را در صورت نیاز به چاپخانه برده و از آنها اسکن حرفه ای کنید.

    ۰۳ – یک قالب را انتخاب کنید

    ما در اینجا اشاره کردیم ، که نمونه پورتفولیو معماری شما باید بر روی اندازه ورق A3 متمرکز شود ، زیرا هر چیز بزرگتر برای حمل و ارائه آن از نظر فیزیکی بسیار ناخوشایند است و هرچیزی کوچکتر نیز بسیار محدود کننده می شود بسیاری از روش ها و موسسات از شما می خواهند که ابتدا یک نمونه پورتفولیو معماری یا سند کامل را از طریق ایمیل قبل از انتخاب شدن برای مصاحبه ارسال کنید. یک سند A3 این امکان را می دهد که کار شما به راحتی در مقیاس چاپ شود ، یا به اندازه A4 کاهش یابد بدون اینکه مشکل و جزئیات زیادی از بین برود.

    کمی متأسفانه ، هرچه مشاهده کار شما برای گیرنده راحت تر شود ، طراحی ویلا احتمال تعامل با آن بیشتر می شود … همیشه در ابتدا بر اساس کیفیت کار نیست.

    پورتفولیو داخلی

    پورتفولیو داخلی

    ۰۴ – ایجاد یک نمونه کارها 

    نرم افزار طراحی پورتفولیو

    ایجاد یک الگوی نمونه کارهای شما را متحد می کند و برای بیننده ایجاد ثبات می کند ، همچنین باعث می شود کل روند چیدمان بسیار آسان تر و کارآمد باشد ، زیرا شما به طور مثری برای نمونه کارهای خود مفهومی ایجاد می کنید.

    چیدمان عمومی یک انتخاب شخصی است ، اما توجه داشته باشید که صفحات خود را بیش از حد با اطلاعات اشباع نکنید ، کمتر در اینجا بیشتر است و کیفیت نسبت به کمیت!

    از نظر ما یک پس زمینه سفید ساده بهترین است ، مگر اینکه یک پروژه خاص به طور خاص گزینه دیگری را بخواهد. اما مراقب باشید که بیش از حد در کار خود سنگینی نکنید.

    از برنامه هایی مانند  Photoshop و Illustrator می توان برای ویرایش و بازنگری نقشه ها و تصاویر شما استفاده کرد و بدون شک Adobe InDesign بهترین برنامه دسک تاپ برای سازماندهی و تولید اسنادی از این دست است. (پیوند به این موارد را می توانید در انتهای این مقاله پیدا کنید).

    سایر برنامه های تحت وب مانند  Behance ، Issuu و Calaméo نیز در دسترس هستند ، با این حال همانطور که در زیر بحث شد ، آنها می توانند محدودیت های شدیدی داشته باشند.

    ۰۵ – ترتیب در قالب تصویری

    ترتیبی که شما برای ترتیب دادن ساخت پورتفولیو معماری خود انتخاب می کنید ، باید به ترتیب زمانی اجرا شود و هر یک از مهارت های اصلی شما را نشان دهد.

    نظم و آراستگی از اهمیت حیاتی برخوردار است و به شما کمک می کند تا داستان پیشرفت حرفه ای و شغلی خود را تا به امروز بیان کنید.

    این فرایند زمان می برد (و باید) و بنابراین نباید عجله کرد و به آخرین لحظه رها شد. در حالت ایده آل ، شما می خواهید چندین پیش نویس تهیه کنید ، و سپس آنها را ترک کنید و به آنها برگردید ، همتایان خود را نشان دهید ، نظر بخواهید و بازخورد بگیرید.

    پورتفولیو شرکتی

    پورتفولیو شرکتی

    ۰۶ – جلد جلویی ایجاد کنید

    جلد جلوی نمونه کارهای شما اولین دید در مورد کار شما برای شخصی است که قصد مشاهده آن را دارد و ساده است که این کار را ساده انجام دهید.

    مثالهای ارائه شده در پایین این مقاله نشان می دهد که شما برای چه هدفی باید هدف بگیرید و زیبایی شناسی ساده ای را ارائه می دهید که هم جالب باشد و هم حداقل. این می تواند شامل تایپوگرافی ، یک گرافیک ، یک تصویر و / یا یک نمایش باشد.

    حداقل جلد جلویی باید دارای یک عنوان (اغلب فقط پورتفولیو معماری داخلی) و نام کامل شما باشد. همچنین ممکن است بخواهید کالج یا دانشگاهی را که از آن می آیید (در صورت دانشجو بودن) و وضعیت علمی یا شغلی خود را بیان کنید.

    جلد داخلی و صفحات همسایه فرصت خوبی برای قرار دادن CV / رزومه شما است ، این یک سند کامل و مختصر را تشکیل می دهد ، که هم هنگام مصاحبه و هم بعد از مصاحبه برای مصاحبه کننده مفید خواهد بود.

    ۰۷ – ایجاد یک پرونده

    برخی از روش ها کپی فیزیکی نمونه کارها (اغلب فقط نمونه) ویلا پیش ساخته را برای ارسال از طریق پست ترجیح می دهند و از مشاهده هرچه که باشد خودداری می کنند. برخی دیگر کاملاً مخالف هستند و بنابراین شرایط ارسال را با دقت بخوانید.

    برای کسانی که ارسال دیجیتال را می پذیرند ، باید یکی از روش های شرح داده شده در زیر را انتخاب کنید. اگر نمونه کارها را در قالب PDF ارسال می کنید ، مطمئن شوید که اندازه پرونده بیش از ۱۰ مگابایت (حداکثر ۱۵ مگابایت) نباشد تا بتوانید به راحتی از طریق ایمیل ارسال کنید.

    ممکن است بخواهید آن را از طریق WeTransfer یا Dropbox ارسال کنید تا از اندازه پیوست بزرگ جلوگیری کنید ، اما این یک لایه دردسر اضافی برای مصاحبه کننده ایجاد می کند و همانطور که در بالا بحث شد ، ممکن است شما را به انتهای شمع منتقل کند.

    تحت هیچ شرایطی Jpegs یا PNG را ارسال نکنید ، این کار فوق العاده غیر حرفه ای به نظر می رسد.

    پورتفولیو ویلا

    پورتفولیو ویلا

    ۰۸ – نامه نامه

    سرانجام و برای افزودن رنگ آمیزی حرفه ای به ساخت پورتفولیو معماری خود ، باید به هر مقاله ارسال نامه شخصی ارسال کنید.

    نیازی نیست که این یک تحلیل عمیق باشد که چرا شما از کار آنها قدردانی می کنید ، اما حداقل مطمئن شوید که خطاب به یک فرد منفرد (و صحیح) است.

    اوراق بهادار مخاطب “آقا یا خانم عزیز” یا “برای کسانی که ممکن است مربوط به آنها باشد” فوق العاده غیر شخصی هستند و کاملاً روشن می کنند که گیرنده آن را می خواند یکی از موارد بسیار زیاد است. بنابراین لطفاً بفهمید که چه کسی به درستی آن را خطاب قرار داده و بهترین فرصت را برای عبور از خود فراهم کنید.

    نحوه طراحی پورتفولیو

    ویرایش ، ویرایش ، ویرایش

    بسیاری از اوراق بهادار از اضافه بار اطلاعات رنج می برند ، و همانطور که در بالا بحث شد شما باید از ارائه اطلاعات بیش از حد خودداری کنید و بنابراین کار خود را ویرایش کنید. نمونه نمونه کارها در زیر نمونه بسیار خوبی از بارگذاری بیش از حد یک صفحه با اطلاعات بیش از حد است.

    علی رغم اینکه بسیار خوب ارائه شده است ، هرگز وقت کافی برای کسی برای خواندن متن و مطالعه همه آن نمودارهای کوچک وجود نخواهد داشت.

    شیت لایه باز معماری

    شیت لایه باز معماری

    سلسله مراتب

    برای کارهایی که نمونه کارهای شما ارائه می دهد باید یک نظم مشخص وجود داشته باشد ، و برای هر پروژه باید تصمیم بگیرید و به مهمترین نمودار یا نقشه توجه کنید و ابتدا آن را مشاهده کنید. سپس بیننده را به دومی و سپس به سومی ببرید.

    هر بخش از نمونه کارهای شما باید یک داستان کوتاه در مورد ورودی ها و خروجی های پروژه ها ، و چگونگی توسعه آنها به یک ساختمان تمام شده داشته باشد.

    مقیاس

    اطمینان حاصل کنید که ساخت پورتفولیو معماری شما در مقیاس های کوچکتر قابل خواندن است ، مقیاس های بزرگتر به طور کلی خوب هستند و به ندرت مورد نیاز هستند ، اما نمونه کارهای A3 به احتمال زیاد توسط مصاحبه کننده در A4 چاپ می شود (صرفه جویی در کاغذ و جوهر) ، و بنابراین باید قابل خواندن باشد موفق باشید.

    طول

    ما نمونه کارهای زیادی را مشاهده می کنیم که بیش از ۶۰ صفحه هستند ، این بیش از حد طولانی است و ارائه و خواندن آنها زمان زیادی را می برد. همانطور که در مثال های زیر نشان داده شده است ، شما باید ۴۰ تا ۵۰ صفحه از کارهای با دقت و انتخاب مرتبط را هدف قرار دهید.

    کیفیت

    در طی مراحل درخواست ، زمان کوتاهی دارید تا مصاحبه کننده را متقاعد کنید که ارزش یک نگاه دوم را دارید.

    هدف شما این است که کارهای خود را از طریق متن توصیفی ، متن ساده ، وزنه برداری و خط ساده برای طرح ها ، ارتفاعات و برش ها ، عکس هایی با نوردهی مناسب و ترکیب بندی مناسب ارائه دهید ، نمونه هایی از مدل های فیزیکی و ارائه بدون متن را ارائه دهید (ارائه ساده و موثر اصلی است).

    عکسها

    مخصوصاً برای ساختمانهای تمام و کامل ، همیشه از عکسهای حرفه ای گرفته شده توسط یک عکاس معماری استفاده کنید. بیشتر این روش ها برای نیازهای تبلیغاتی و وب سایت خودشان استفاده می شود (که معمولاً می توانید با اجازه آنها از آنها استفاده کنید) ، اما در غیر اینصورت ، و اگر می توانید دسترسی پیدا کنید ، باید خودتان این کار را انجام دهید.

    هنگام ارائه مدل های معماری ، اطمینان حاصل کنید که از سه پایه استفاده می کنید و از نورپردازی خوبی با زمینه جامد و ساده برخوردار هستید. حرفه ای بودن مهم است.

    چه مواردی را باید در پورتفولیو کارهای خود بگنجانید

    همانطور که از طریق دانشکده معماری ، دوره های کارآموزی و حرفه پیشرفت می کنید ، ساخت پورتفولیو معماری نیز باید داشته باشید .

    از ابتدا و به عنوان یک دانشجو و / یا فارغ التحصیل ، ساخت پورتفولیو معماری شما معمولاً شامل کارهای آکادمیک و تئوریک از دانشکده معماری است ، مگر اینکه در خارج از دوره خود تجربه اضافی کسب کرده باشید.

    هنگام انتقال از یک معمار کارآمد / دستیار معماری به یک معمار تازه واجد شرایط ، باید ترکیبی بیشتر و متنوع تر از تجربه کاری دانشگاهی و ساخته شده وجود داشته باشد. با این وجود کارفرمایان می فهمند که هر متقاضی تجربه و مواجهه با پروژه های مختلف متفاوت خواهد بود.

    به عنوان یک معمار تازه مجوز و با افزایش تجربه ، میزان پروژه های زنده و ساخته شده در مجموعه شما نیز باید افزایش یابد و با رسیدن به یک سطح متوسط ​​کار و بیشتر از آن ، باید بیشتر روی پروژه های تکمیل شده تمرکز کنید.

    با این وجود جدا از نوع پروژه های ارائه شده ، هدف همه آنها نشان دادن مهارتهای بسیار مشابهی است که شامل:

    • طراحی و طراحی دست (آزاد / دیجیتال )

    • حل خلاقانه مسئله

    • مدلسازی

    • جزئیات ساخت و ساز (و دانش)

    • تجسم معماری (نمایش فضای ، داستان ، روایت)

    • تطبیق پذیری (نشان دادن علایق دیگر مانند عکاسی ، مجسمه سازی ، طراحی مبلمان ، فیلم سازی)

    • ارتباط تصویری / گرافیکی (نرم افزار و مهارت های دیجیتال)

    • مشارکت صنعت (وبلاگ ، اثر منتشر شده ، سخنرانی)

    • مهارت های CAD (مهارت های نرم افزاری عمومی)

    • مدل سازی سه بعدی (مهارت های عمومی نرم افزار)

    اگر نمونه کارهای شما به یک منطقه و مجموعه مهارتهای خاص مانند جزئیات ساخت و ساز وزن داده شده باشد ، این همان چیزی است که کارفرما روی آن تمرکز خواهد کرد و در نهایت شما ممکن است شاغل باشید. … بنابراین برای ارائه مهارتهایی که می خواهید برای آنها استخدام شوید باید دقت کافی را به خرج دهید.

    پورتفولیو ویلا

    پورتفولیو ویلا

    اندازه پورتفولیو

    این مورد همچنین در اینجا “در مصاحبه چه باید کرد” مورد بحث قرار گرفته است ،  جایی که توصیه می کنیم الگوهای نمونه کارها را بر اساس اندازه A3 و در قالب افقی قرار دهید. اگر می خواهید یک قالب مربع (با حفظ نسبت های مشابه) آزمایش کنید ، این نیز خوب است ، اما هنگام تهیه و چاپ نسخه نهایی فیزیکی کار بیشتری ایجاد می کند.

    دلیل این اندازه گیری به این دلیل ساده است که تا زمانی که حواس تان بوده است که بیش از حد شلوغ نشوید و صفحات خود را با اطلاعات شلوغ نکنید ، یک برگ A3 چاپ شده با A4 هنوز به راحتی قابل خواندن است.

    یک سند A3 نیز بسیار آسان است که از نظر جسمی با آن سفر کرده و ارائه دهید.

    روش های ارائه نمونه پورتفولیو معماری

    نمونه کارها میزبان وب

    نمونه کارها میزبان وب ، نمونه کارهای دیجیتالی است که در وب سایت خاصی بارگذاری و ذخیره شده است. پورتفولیو معماری این می تواند بخشی از وب سایت شخصی شما باشد یا بیشتر یک سایت میزبان اختصاصی مانند Behance یا issuu این سایت های نمونه کارها میزبان وب برای ارائه آنلاین سریع و فوری کارهای شما در قالب دیجیتال عالی هستند ، اما ممکن است محدودیت های خاصی داشته باشند.

    به عنوان مثال ، در ابتدا درخواست موقعیت و به سادگی ارسال پیوندی از کار خود از طریق ایمیل ، نمونه کارهای آنلاین می توانند بسیار کمتر از قابلیت اطمینان شوند و حتی ممکن است در برابر شما حساب شوند.

    این امر عمدتاً ناشی از اصرار دانشجویان و متخصصان جوان در استفاده از نسخه های رایگان این وب سایت ها است ، که مملو از تبلیغات است و یا اجازه نمی دهد نسخه هایی از کار شما به صورت فیزیکی چاپ شود.

    این اولین برداشت وحشتناک را ایجاد می کند و تقریباً مطمئناً در قرار دادن شما در انتهای توده نقش دارد!

    با این حال ، خوشبختانه بسیاری از این سایت ها سرویس مبتنی بر اشتراک را نیز ارائه می دهند که محدودیت بسیار کمتری دارد و از همه مهمتر بدون تبلیغ است.

    این (از جمله مزایای دیگر) کلیه تبلیغات ناخواسته را از بین می برد ، امکان مشاهده کامل و سازگار صفحه را فراهم می کند ، بارگذاری نامحدود را ارائه می دهد و اجازه چاپ و بارگیری کار شما را می دهد ، تجزیه و تحلیل و ارزیابی برنامه شما برای تیم مدیریت بسیار آسان تر می شود.

    که به نوبه خود به یک نمونه کارانه دیجیتال ارائه می شود.

    انتخاب یک بستر مهم

    هنگام انتخاب پلتفرم مورد استفاده ، چندین وب سایت میزبان فایل خوب موجود است ، با این وجود محبوب ترین و شناخته شده ترین نسخه بین متقاضیان ، موسسات و شرکت ها است.

    آنها یک خواننده آنلاین بسیار بصری و کاربرپسند دارند که متناسب با هر دستگاهی در حالت تمام صفحه است و توابع اشتراک و تبلیغات تبلیغاتی رایگان را از طریق سرویس اشتراک پولی خود ارائه می دهند.

    برای نمونه ای از انتظارات و افرادی که با این سرویس آشنا نیستند ، این پیوند را دنبال کنید تا به لیست کوتاهی از پرطرفدارترین نمونه کارهای معماری منتشر شده آنها منتقل شوید.

    پورتفولیو معماری pdf

    ارسال نمونه کارها از طریق پیوست PDF ، یکی دیگر از روشهای رایج ارسال نمونه کارها است و به طور معمول همزمان با روش میزبانی وب فوق انجام می شود.

    این امر کنترل بیشتری بر روی قالب بندی و نحوه ارائه آن به شما (متقاضی) می دهد و همچنین دریافت و مشاهده آن را برای کارفرما در اسرع وقت انجام می دهد.

    با این حال باید مراقب باشید که اندازه پرونده خود را پایین نگه دارید و حتی ابتدا خود را به گیرنده معرفی کنید ، به آنها بگویید که انتظار دارند یک پیوست بزرگ تحویل شود.

    همانطور که برخی از معماران موسسات پیوست را دوست ندارند یا جز آن را ندارند.

    برنامه نمونه کارها

    برنامه هایی مانند ” نمونه کارها برای iPad ” و Minimal Folio یک روش ساده برای ارائه تصاویر و فیلم ها در iPad یا رایانه لوحی شما ارائه می دهند.

    این می تواند یک روش ارائه مناسب برای مکالمه یک به یک و هنگام ارائه در حال حرکت باشد. با این حال به عنوان یک روش اصلی ، به دلیل نیاز به برنامه برای مشاهده آن ، کوتاه می آید.

    پورتفولیو

    پورتفولیو

    وب سایت خود میزبان

    بهترین ، مطمئن ترین و حرفه ای ترین روش ارائه نمونه کارها دیجیتال از طریق وب سایت خودتان است. این کار باعث می شود تا کار شما با طیف وسیعی از متن ، تصاویر ، ویدئو و صدا به راحتی به اشتراک گذاشته ، پیدا و به روز شود.

    به طور خاص برای معماران وجود یک دنیای مدرن بدون یکی از آنها دشوار است.

    الگوها و سیستم عامل های زیادی برای انتخاب وجود دارد ، اما برای سهولت استفاده و طراحی ، فضای مربع بهترین است. 

    ذخیره سازی نمونه کارها دیجیتال

    پورتفولیو معماری دیجیتال عالی هستند تا زمانی که پرونده خراب شود ، از بین برود ، فراموش شود و یا ذخیره شود ، بنابراین تهیه پشتیبان و همراه داشتن نسخه ای از کار برای مصاحبه ها از اهمیت حیاتی برخوردار است در صورت عدم استفاده از سرویس اشتراک رایگان آگهی مانند آنچه در بالا ذکر شد ، تحت هیچ شرایطی کار خود را در یک مصاحبه از طریق یک وب سایت ارائه نکنید.

    و به پیوست ایمیلی که قبلاً برای خود یا مصاحبه کننده ارسال کرده اید اعتماد نکنید شما باید کپی خود را همراه با یک نسخه پشتیبان از طریق یک دیسک سخت خارجی و / یا یک درایو فلش USB با یک حافظه بزرگ به همراه داشته باشید اگر در انتخاب یکی از آنها به کمک نیاز دارید ، ما در زیر یک راهنمای خریدار و یک لیست “بهترین” داریم:

    نمونه کار مهندسی

    یک صفحه جلد موفق باید مخاطبان خود را فریب داده و نمونه پورتفولیو معماری ایرانی شما را بخواند و بیش از هر چیز مختصر نگاهی به نوع متقاضی شما بیندازد.

    با این کار فرد می تواند پورتفولیو معماری داخلی شما را مشاهده کند (یا شاید آنها به طور کلی انتخاب می کنند که کدام یک را بخواند) با اشاره به نوع کار در داخل و سطح طراحی و مهارت های ارائه شما. اگر این کار به خوبی انجام شود (همانطور که این مثالها نشان می دهد) ، می تواند شما را در بالای شمع و در مقابل سایر متقاضیان قرار دهد.

    مثالهای زیر سه رویکرد بسیار موفق اما متفاوت را در این مورد نشان می دهد:

    نمونه جلد ۰۱

    این صفحات جلد همگی یک تصویر منفرد از پروژه اصلی متقاضی را در مرکز جلد نشان می دهد. تصویر با دقت قرار گرفته و مقیاس بندی شده است تا جلد آن بیش از حد زیاد نشود و شلوغ نشود ، اما با این وجود ارائه و بینش قدرتمندی را ارائه می دهد.

    لایه باز فتوشاپ

    لایه باز فتوشاپ

    مثال جلد ۰۲

    این پورتفولیو معماری داخلی از نظر سرب گرافیکی و از نظر ظاهری حداقل هستند. اگرچه آنها از نظر آنچه در داخل اوراق بهادار ارائه می شود کمی به منصه ظهور می رسانند ، اما احساس قدرت آگاهی فضایی و مراقبت از نسبت را نشان می دهند. نشان می دهد که متقاضیان کار نیز دارای این ویژگی ها هستند.

    پورتفولیو معماری

    پورتفولیو معماری

    نمونه جلد ۰۳

    سومین و آخرین روش ارائه یک آرایش کامل صفحه است که می تواند شامل یک تصویر ، نقشه ، عکس یا حتی یک تکه رنگ جامد باشد که در زیر نشان داده شده است. اگر نوع تصویر انتخاب شود و یا چیدمان آن به درستی در نظر گرفته نشود ، اشتباه است که این سبک ارائه اشتباه باشد.

    پورتفولیو معماری

    پورتفولیو معماری

    نمونه کارهای نمونه معماری

    این نمونه کارها برای ارائه موفقیت آمیز ، تنظیم و تغییر محتوا انتخاب شده اند.

    آنها با استفاده از کپسول بسیاری از موارد ارائه شده اند ، اگر نه همه مواردی که در بالا بحث کردیم و یک سند کاملاً روشن ، روشن و مختصر را ارائه می دهند.

    نمونه کارها ۰۱

    این اولین نمونه نمونه کارها مربوط به یک دانشجوی معماری از دانشگاه Dundee در انگلستان است و پورتفولیو معماری داخلی درخشانی از ارائه و محتوا است. وی مهارت های خود را از شروع پروژه تا پایان ساخت و سازه نشان می دهد ، و تمام ویژگی های مختلف لازم برای موفقیت آمیز بودن آنها را پوشش می دهد.

    این شامل؛ تجزیه و تحلیل سایت ، توسعه طراحی ، تکنیک های مختلف گرافیکی و ارائه ، نقشه ، طراحی ارتفاع و مقطع ، دانش ساخت و ساخت مدل.

    او حتی کارهای طراحی گرافیکی غیر معماری (اما هنوز هم به شدت مرتبط) و کارهای شخصی مانند عکاسی و آثار مسابقه طراحی را گسترش داده و به اشتراک گذاشته است.

    همه اینها جمع می شوند تا نشان دهند او یک متقاضی کاملاً گرد و آگاه و دارای میل و اشتیاق شدید به معماری و همه چیزهایی است که آن را احاطه کرده است.

     

    پورتفولیو معماری

    پورتفولیو معماری

    نمونه کارها ۰۲

    این نمونه کارها توسط یکی از دانشجویان دانشگاه واترلو در ایالات متحده آمریکا است و دارای بسیاری از ویژگی های موفق نمونه پورتفولیو معماری ایرانی فوق است ، اما آنها را به روشی کمی متفاوت ، منسجم و سازمان یافته ارائه می دهد همانطور که در سراسر این مقاله ذکر شد ، مهم است که هر صفحه را با دقت سازماندهی کنید و پروژه های خود را مرتب کنید تا واضح باشد و فقط کار اصلی و اصلی شما را نشان دهد این نمونه کارها بصورت ماهرانه ای تنظیم و تنظیم شده است ، خواندن و درک هر پروژه بسیار آسان است.

    پورتفولیو معماری

    پورتفولیو معماری

    نمونه کارها ۰۳

    این مثال آخر ، کیفیت قوی پرتفوی فوق را با انتخاب محتوای خوب و تنظیم دقیق به اشتراک گذاشته و خلاصه می کند ، اما همچنین مزایای حفظ تکنیک گرافیکی و ارائه مداوم را نشان می دهد که کل سند را به هم پیوند می دهد هر صفحه مرتبط است، اما همچنین کاملاً متفاوت است.

    پورتفولیو معماری

    پورتفولیو معماری

    پیوندهای مفید نمونه کارها

    Pinterest – نمونه کارها pinterest / معماری

    Issuu – www.issuu.com (نمونه کارها معماری جستجو)

    مدال رئیس جمهور – www.presidentmedals.com

    یوتیوب – پوشش طراحی صفحه / پوشش نمونه صفحه / ایجاد نمونه کارها

    ابزارهای مفید نمونه کارها

    الگوهای نمونه کارها معماری

    همانطور که در اینجا با جزئیات کامل مورد بحث قرار گرفت ، الگوهای نمونه کارهای معماری یک روش بسیار موثر و نسبتاً سریع برای تولید آنچه می تواند طرح و ارائه پورتفولیو معماری داخلی کارها بسیار موفق باشد ، ارائه می دهد ، اما فقط در صورت استفاده صحیح و با بسته الگوی مناسب.

    یک الگوی نمونه کارها خوب باید از قالب و طرح کافی و همچنین فرم های پیشنهادی و هدایت شده برای چیدمان برخوردار باشد. اما هرگز نباید آنها را به عنوان راهی سریع یا آسان برای ایجاد اوراق بهادار در نظر گرفت ، و در عوض به عنوان راهنمایی که می تواند برای تسریع و کمک به روند استفاده شود ، دیده می شود.

    هرگز دو نمونه کار معماری یکسان وجود نخواهد داشت و همچنین نباید الگویی وجود داشته باشد. با این حال می بینیم که بسیاری از الگوهای نمونه کار معماری به عنوان “یک اندازه متناسب با همه” با گزینه های سبک بسیار خاص و بسیار محدود برای طراحی طراحی ، تبلیغ می شوند.

    الگوهای نمونه کارها باید به ما اجازه دهند که طرح ها و قالب های آن را متناسب با ارائه پورتفولیو معماری داخلی کلی اختصاصی و نیازهای فردی پروژه های موجود در آن تنظیم کنیم. تدوین نهایی و کلی گرافیکی نتیجه محتویات نمونه پورتفولیو معماری ایرانی است ، نه آنچه که بعضی اوقات (اغلب) در الگوها ارائه می شود.

    پورتفولیو معماری

    پورتفولیو معماری

    این را می توان با ارائه موارد زیر خلاصه کرد:

    • یک انتخاب قوی از طرح بندی های الگو شده برای جلد ، مطالب ، عنوان و صفحات پروژه.

    • انواع مکان ها و تصاویر مناسب و متناسب با اندازه مناسب.

    • جاگذاری و کشیدن رسانه ساده.

    • گزینه هر دو جهت صفحه عمودی و افقی.

    • بخشی از اندازه ها و انواع اصلی کاغذ.

    • در قالب InDesign عرضه شود.

    نمونه پورتفولیو معماری ایرانی

    اگر آن را از دست ندهید ، تمام مواردی که در بالا بحث شد ، برای تشکیل “کیت پورتفولیو معماری داخلی ” انتخاب و ساخته شده اند. ما از طریق تجربه چندین ساله خود و استفاده از نمونه های زنده و فعلی کار ، بسیار مفتخریم که می توانیم این راهنما و بسته الگویی را ارائه دهیم که به شما آموزش می دهد و به شما نشان می دهد چگونه یک کارنامه نمونه پورتفولیو معماری ایرانی قدرتمند و معنی دار ایجاد کنید ، که می تواند (و باید) رشد کند. و با پیشرفت در این حرفه سازگار شوید. اطلاعات بیشتر در مورد هر دو عنصر این بسته را می توانید در زیر پیدا کنید…

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.