×
×

آشنایی با صنعت چینی بهداشتی و برترین برندهای ایرانی به گزارش آی بس

  • کد نوشته: 38093
  • ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
  • دیدگاه‌ها برای آشنایی با صنعت چینی بهداشتی و برترین برندهای ایرانی به گزارش آی بس بسته هستند
  • آشنایی با صنعت چینی بهداشتی و برترین برندهای ایرانی به گزارش آی بس به گزارش آگهی ساختمان : بدیهی است که از بخش های ضروری و از پرکاربردترین قسمت‌های خانه، سرویس بهداشتی است که از گذشته تا به امروز تغییرات بسیاری از نظر سهولت استفاده و بهداشت داشته است. همچون سایر بخش های زندگی، سرویس بهداشتی نیز […]

    آشنایی با صنعت چینی بهداشتی و برترین برندهای ایرانی به گزارش آی بس

    آشنایی با صنعت چینی بهداشتی و برترین برندهای ایرانی به گزارش آی بس

    به گزارش آگهی ساختمانبدیهی است که از بخش های ضروری و از پرکاربردترین قسمت‌های خانه، سرویس بهداشتی است که از گذشته تا به امروز تغییرات بسیاری از نظر سهولت استفاده و بهداشت داشته است. همچون سایر بخش های زندگی، سرویس بهداشتی نیز در طی زمان تغییراتی کرده است. تغییراتی مانند ساخت فاضلاب، ساخت سیفون، طراحی لوله S شکل برای جلوگیری از برگشت بو و استفاده از چینی بهداشتی که از لحاظ تمیزی و امکان شستشو خیلی بهتر از موارد قبلی دارد.

    شاید بتوان گفت که از ویژگی های مهم چینی بهداشتی لعاب ضخیم می باشد. لعاب ضخیم باعث می شود که بتوانیم براحتی آن را شست و اصول بهداشتی به صورت قابل توجهی بشتر رعایت شود.

    تاریخچه چینی بهداشتی

    ظروف چینی در قرن هشتم در کشور چین برای اولین بار تولید شد. اوایل قیمت محصولات تولید شده از جنس چینی بسیار بالا بود و تنها قضر ثروتمند جامعه می توانستد از آن ها استفاده کنند. همچنین، تقریبا همزمان با آن توالت ها به شکل امروزی نیز در حال طراحی بود.

    اولین توالت فرنگی مدرنی که ما امروزه با آن آشنا هستیم، توسط فردی به نام سر جان هرینگتون در سال ۱۵۹۶ طراحی شد. سال ها بعد یک فرد اسکاتلندی با طراحی لوله خمیده S شکل، مشکلات طراحی سرجان را رفع کرد و در سال ۱۷۷۸ ساختار سیفون طراحی و ساخته شد. در سال ۱۸۷۰ نیز فردی به نام توماس توفورد با ساخت ظروف چینی و سرامیکی موفق به ساخت کاسه سرامیکی توالت شد. به این شکل توالت‌های فرنگی مدرن امروزی ساخته شدند و به مرور زمان امکانات آنها بیشتر از قبل شد.

    بعد از اختراع نحوه ساخت چینی، علاوه بر توالت فرنگی، محصولات دیگری نیز با چینی بهداشتی تولید شده که از جمله آنها می‌توان به روشویی‌ها اشاره کرد.

    برترین برندها و تولید کننده های چینی بهداشتی ایران

    چینی بهداشتی مروارید

    شرکت چینی بهداشتی مروارید از سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را برند مروارید با ظرفیت ۳۰۰۰ تن در سال در استان یزد فعالیت خود را شروع کرد. مروارید از جمله برندهای پیشرو در صنعت چینی بهداشتی است و یا شناخت نیاز بازار و همچنین شرکت در مجامع و نمایشگاه های بین المللی سعی دارد همگام با پیشرفت این صنعت در دنیا و برندهای برتر، فعالیت های خود را گسترش دهد.

    چینی بهداشتی مروارید دارای تنوع مناسبی در گروه محصولات مختلف از جمله توالت فرنگی، توالت فرنگی وال هنگ، توالت زمینی و روشویی و روکابینتی دارد. همچنین مروارید با توجه به شناخت بازار و بررسی مستمر، جهت دسترسی مشتریان به محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، شبکه نمایندگی مروارید را در سطح کشور گسترش داده است. فروشگاه های معتبری مانند آی بس، با توجه به شبکه نمایندگی مروارید محصولات مروارید را سرتاسر ایران توزیع می نمایند.

    از جمله محصولات برتر مروارید می توان به توالت فرنگی مگا، توالت فرنگی کاتیا، رومینا و سانتا و… اشاره کرد.

    چینی بهداشتی گلسار فارس

    شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس، در سال ۱۳۶۳ در استان فارس به ثبت رسید و در سال ۱۳۷۲ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. در حال حاضر گلسار فارس با تولید ۱۷۰۰۰تن محصول نهایی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان داخلی محسوب می شود. شرکت گلسار فارس با توجه به حجم بالای تولیدات خود و عرضه محصولات مطابق با استانداردهای جهانی، سعی بر آن دارد تا علاوه بر تکیه بر کمیت، بر کیفیت محصولات خود نیز بیافزاید.

    گلسار فارس در گروه محصولات مختلف از جمله توالت فرنگی، توالت فرنگی وال هنگ، توالت زمینی، و روشویی و روکابینتی دارای تنوع قابل قبولی است. از جمله مطرح ترین محصولات گلیار عبارتند از: توالت فرنگی پلاتوس، توالت فرنگی الگانت و وینر و آلتو و اورلاندو و…

    گلسار فارس با توجه به نیاز مشتریان و جهت دسترسی آسان به محصولات با کیفیت و قیمت مناسب شبکه نمایندگی گلسار فارس را در سرتاسر کشور گسترش داده است. فروشگاه های معتبری مانند آی بس، با توجه به شبکه نمایندگی گلسار فارس محصولات گلسار فارس را سرتاسر ایران توزیع می نمایند.

    چینی کرد

    چینی کرد، در سال ۱۳۶۲ در استان کرمانشاه تاسیس گردید. کارخانه چینی کرد در شهرک فرامان کرمانشاه جزو بزرگترین تولیدکنندگان چینی بهداشتی در ایران می باشد. شرکت چینی کرد از زیرمجموعه های شرکت عظیم بوتان می باشد. شرکت چینی کرد با توجه به پشتوانه قوی که از طریق شرکت مادر خود (بوتان) دارد، توانسته از لحاظ کیفیت و کمیت جزو تولیدکنندگان برتر کشور شناخته شود.

    چینی کرد نیز مانند سایر برندهای مطرح در این صنعت دارای سبد محصولات کاملی از توالت فرنگی و وال هنگ تا روشویی و روکابینتی است. از جمله محصولات مطرح آن عبارتند از، توالت فرنگی فلوریا، لویزا و…

    برند چینی کرد نیز مانند سایر برندهای مطرح با توجه به نیاز مشتریان و جهت دسترسی آسان به محصولات با کیفیت و قیمت مناسب شبکه نمایندگی چینی کرد را در سرتاسر کشور گسترش داده است.  فروشگاه های معتبری مانند آی بس، با توجه به شبکه نمایندگی چینی کرد محصولات چینی کرد را سرتاسر ایران توزیع می نمایند.

    آی بس

    فروشگاه آی بس با شعار، داستان زندگی از خانه آغاز می شود و همچنین شناخت کامل بازار و صنعت چینی بهداشتی، با تشکیل تیمی فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرد. آی بس با توجه به ارتباطات وسیع خود در سطح کشور از شبکه نمایندگی مروارید، گلسار و چینی کرد و سایر برندهای مطرح در این صنعت به مشتریان این امکان را می دهد که محصولات را با کیفیت اصلی و بهترین قیمت تهیه نمایند.

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.